Skocz do zawartości

7 sekund z życia (lotu) F-ki 18-tej :)


meloow

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

E...

Super ,a może jednak ktoś to pozbiera w całość i napisze jak na prawdę jest ,zamiast kłapać półsłówkami :twisted:

Opublikowano

Bo generalnie to wszyscy mamy rację... :D

Najlepiej rozrysować siły i skłon sam wyjdzie - tylko spróbuj to zrobić :P

Jak napisał cobra, najlepiej oszacować skłon silnika na podstawie środka oporu aerodynamicznego, tylko że tę cholerę też się ciężko wyznacza, w dodatku zmienia się on w zależności od stanu lotu...

Dobrym przybliżeniem jest środek masy, który w naszym przypadku możemy traktować jako środek ciężkości (czyli tak jak napisałem ja i adam9034 :) )

I tak: jeżeli silnik poniżej środka, to skłon w dół. Jeżeli silnik powyżej, to skłon w górę. Im dalej od środka, tym większy. Niezależnie, czy napęd ciągnący, czy pchający.

Chodzi tylko o zgrubne oszacowanie, bo ustawia się i tak doświadczalnie.

 

O regulacji skłonu bardzo ładnie napisał marcin133 tutaj.

Opublikowano

Cieszę się ,że Ładizak pozbierałeś to w całość ,bo czytając to co powyżej na pewno od razu wiadomo o co chodzi :evil:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.