piotralski Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Mariusz dobrze radzi... Mam w każdym modelu i zapomniałem o timerze
Oko 007 Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 Ok zamówię przy najbliższej okazji. Na obecną chwilę mam czujnik napięcia każdej celi Muli muli 6s i pomiar już jest dużo dokładniejszy w stosunku pomiaru całego pakietu. A jak jest z prądem zużytym przez serwa ? urządzenie jest na tyle czułe że rejestruje i ten ubytek ?
Sage Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Czesc Tomasz, Rozumiem, ze już jest Tak, MUI jest na tyle czule, ze rejestruje pomiar tak małych pradow. Ja poleciłbym jednak cos innego https://www.sm-modellbau.de/UniSens-E Z jednego urządzenia masz: napiecie, prad, pojemność, obroty silnika, moc, vario, wysokość itd. Bardzo latwe podlaczenie. Wada jest to, ze nazewnictwo jest tylko w jezyku niemieckim (choc przy odrobinie checi można to obejść w softcie W załączniku instrukcja w jezyku angielskim. Unisens-E-v1.11-english.pdf
Oko 007 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Witaj Piotrze tak, Jeti dotarło z początkiem zeszłego tygodnia. Wizualnie nadajnik rewelacyjnie wykonany i dość prosty w programowaniu, co oczywiście nie oznacza że już wszystko umiem w nim ustawić tak jak bym chciał. Ale wszystko z czasem się ogarnie, zima długa także luz . Jeśli chodzi o czujnik Unisens to miałem okazję zobaczyć jak działa w Graupnerze, i okiem pospolitego latacza nie było się do czego przyczepić. Jednak ja jak to ja lubię mieć wszystko z jednej beczki i poszedłem w telemetrię Jeti, z myślą że mój Esc ogarnie pomiar prądu itp, lecz trochę się przeliczyłem i teraz muszę zakupić brakujący czujnik Mui. Oczywiście nie wykluczam zakupu proponowanego przez ciebie Unisens-a w przyszłości, do nowego jeszcze nie upatrzonego modelu . Korzystając jeszcze z okazji chciałem bardzo mocno wszystkim podziękować, zwłaszcza tym którzy pomogli w wyborze i zakupie nowego sprzętu. Jeszcze raz wielkie DZIĘKI , pod spodem fotka z sobotniej próby sprzętu, jak na pierwszy lot wszystko poszło zgodnie z planem . 2
piotralski Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Jak chcesz wypróbować któreś z MUI daj znać podeślę Ci, bo mam kilka wolnych - ostatnio luzowałem modele Koszt jaki poniesiesz to przesyłka w te i z powrotem. Jak byś był chętny daj znać na PW ile amper bierze Ci napęd. Lutowane na XT60.
Oko 007 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Jak chcesz wypróbować któreś z MUI daj znać podeślę Ci, bo mam kilka wolnych - ostatnio luzowałem modele Koszt jaki poniesiesz to przesyłka w te i z powrotem. Jak byś był chętny daj znać na PW ile amper bierze Ci napęd. Lutowane na XT60. Dziękuję Piotrze ale i tak muszę zakupić . Lecz jeśli możesz podpowiedzieć coś w sprawie Timera to będę wdzięczny, a mianowicie chciał bym włączać timer lotu drążkiem przepustnicy i zatrzymywać go np wyłącznikiem Sa. Jest coś takiego możliwe ? jeszcze lepiej by było gdyby nadajnik sam wyłączał timer wyczuwając np 10 sekundowy bezruch drążków, ale to już chyba moja fantazja
piotralski Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 To o czym piszesz to nie fantazja a fakt Timerów możesz sobie poustawiać skolko godno . Np. jeden ze scenariuszy....Dzięki MUI zliczasz ile leciałeś na silniku (załączany i wyłączany przepustnicą), a dodatkowo możesz mieć timer całego lotu - timer uruchamiany czym chcesz... PS Na zimowe wieczory http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1693301
Oko 007 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Timer pracy silnika już opanowałem, trudno nie było a nad zatrzymywaniem tego drugiego muszę jeszcze po główkować dzięki za nowe info trochę tego jest
Sage Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Timer całkowitego czasu trwania lotu u mnie zalacza drążek przepustnicy a wylacza przelacznik 'trottle cut' o którym nauczyłem się pamietac po wyladowaniu.
Oko 007 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Czyli jednym wyłącznikiem obsługujesz dwie funkcje? A ponowne naliczanie czasu następuje po wyłączeniu blokady przepustnicy przełącznikiem? czy tak jak za pierwszym razem drążkiem gazu? ????
piotralski Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Można go też wyłączyć przyciskiem "stop" pod wyświetlaczem. Opcji jest cała masa - kto co lubi
Oko 007 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 To też zauważyłem, lecz zrobię chyba tak jak jak radzi Sage będzie prosto i dobrze
Oko 007 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Mam pytanie do was odnośnie Flight monitor-a czy jest możliwe że program nie działa na Windows-ie 7 i 8 ??? bo tak się składa że próbowałem instalować na trzech systemach i działa tylko na XP a na 7 i 8 pojawia się ekran startowy, lecz program się nie ładuje...
Arek Morawski Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Mam pytanie do was odnośnie Flight monitor-a czy jest możliwe że program nie działa na Windows-ie 7 i 8 ??? bo tak się składa że próbowałem instalować na trzech systemach i działa tylko na XP a na 7 i 8 pojawia się ekran startowy, lecz program się nie ładuje... U mnie też nie ruszył :-/ i kupiłem tą ich aplikację do nadajnika - telemetry analysys via graphs za 25 euro i jest super. Na lotnisku bez komputera mogę sobie sprawdzić logi. 1
piotralski Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Przecież logi możecie analizować bezpośrednio w aparaturze - Applikations>>Data Analyzer.
Arek Morawski Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Przecież logi możecie analizować bezpośrednio w aparaturze - Applikations>>Data Analyzer. W 14 nie ma tej opcji, trzeba dokupić, nazwę wziąłem z faktury, w rzeczywistości tak - to Data Analyzer - bardzo użyteczne narzędzie.
piotralski Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 A to sorrki, gdzieś mi umknęło że masz 14tkę. W zasadzie ta aplikacja wystarcza (w 16 jest w cenie )
Oko 007 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Wiem, wiem chłopaki że jest tak opcja w aparaturze ale tak po prostu chciałem też mieć podgląd na kompie. Zastanawia mnie tylko w czym jest wina, ale może i to z czasem się wyjaśni
mario70 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Hejka, problem z uruchamianiem FM nie wynika z wersji systemu lecz z wersji zainstalowanej Javy. Sprawdzone. Aktualnie używam Win10, zainstalowałem jakąś starszą Javę i NIE POTWIERDZAM jej aktualizacji - trochę wkurzające bo woła o to po każdym uruchomieniu kompa ale się przyzwyczaiłem i ładnie sobie mogę pooglądać logi na dużym ekranie . W temacie "pomysłów" dot. ustawiania Jeti polecam też stronkę rc-thoughts.com: https://www.rc-thoughts.com/2015/08/speed-up-jeti-transmitter-replace-sd-card/ 1
Oko 007 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Mariusz jesteś wielki zainstalowałem 6 ke i poszło wilkie dzięki
Rekomendowane odpowiedzi