krzyś707 Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Szymon aż się prosi żeby zobaczyć ogniste smugi tryskające z 6 Wkm kaliber 12,7(o ile się nie mylę) Super Maszyna. Powinieneś dostać zniżkę przy zakupie następnego ESA za taką reklamę dla wyrobów Pana Marka. Siemka
szymon_ Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Opublikowano 31 Lipca 2012 Dzięki Ale bez przesady, i tak już wszyscy wiedzą, że modele od Pana Marka są the best Zaszczyt takimi latać
szymon_ Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2012 I jeszcze dopisałem imię na biało Wcześniej było na czarno i pewnie nikt nie zauważył
mirolek Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 REWELACJA Mam bardzo ograniczony transfer i dopiero dziś mogłem oglądnąć Twoją relację z budowy - wspaniała robota. Tym bardziej cieszy, że tym razem to już maszyna Eskadry Kraków :-) Zaraz po urlopie mam ochotę na trening - latanie Easy Cub-em jest tak nudne, że aż mnie skręca na myśl o walce ESA. ms
szymon_ Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Hehe, dziękuję Mam nadzieję, że Mustang zetnie pare tasiemek dla Eskadry Dziś znowu poszedłem latać. Tym razem inaczej , wolno i makietowo. To nie styl dla Esiaka, ale również sprawia przyjemność gdy nie ma z kim latać Wyjątkowo dobrze lata się nim na plecach. Prawie w ogóle nie trzeba korygować sterem wysokości
sebamor Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 To samo mam z corsairem lot na plecach bajka
szymon_ Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Ostatecznie powróciłem z wakacji Byłem nad morzem przez prawie 2 tygodnie, nie mogłem odpuścić sobie latania 2 kroki od mojego miejsca pobytu było boisko piłkarskie i nie trzeba było kombinować. To było idealne miejsce Mustang zyskał nowe śmigło i kołpak z EPP. Super to wygląda, ale wolę latać na zwykłym, dwułopatowym Było kilka na prawdę bezwietrznych wieczorów, więc opłacało się ciągnąć samolot przez całą Polskę
szymon_ Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Ok. 350g z pakietem 3s 1300 mAh Jakbym włożył mniejszy pakiet to może zszedłbym poniżej 340g
szymon_ Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 Mustang powalczył trochę na Mistrzostwach Polski Oczywiście były pierwsze klejenia Kilka kolizji i zderzenie czołowe. Byłem zmuszony do zmienienia napędu, gdyż silnik skrzywił się co powoduje teraz wibracje i jego głośną pracę. Teraz Snipera napędza Emax 2812. Ale były też miłe chwile Zdjęcia pożyczcyłem z tego albumu: https://picasaweb.go...feat=directlink Mam nadzieję, że nic się nie stało
Maca111 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Mam takie pytanie, gdzie powinien znajdowac się środek cięzkosci ponieważ w zestawie z moim modelem nie bylo instrukcji :< ?
szymon_ Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2012 Ja mam u siebie 5,5 cm od najbardziej wysuniętego punktu na krawędzi natarcia czyli przy kadłubie. Ustaw podobnie, na pewno poleci, a ewentualne korekty po oblocie
Rekomendowane odpowiedzi