szpachla Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Serwa Turnigy 9g Lotki do skrzydeł łączy się na zawiasach. Tu jest zawias z EPP czyli tak już zostało wycięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomyy29 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Rozumiem że zawiasy są niepotrzebne, gdy z lotki i stery są zespolone z resztą w tym zestawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamor Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Rozumiem że zawiasy są niepotrzebne, gdy z lotki i stery są zespolone z resztą w tym zestawie? zgadza się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Dzisiaj kolega który się uczył zaliczył 20 krótkich lotów. Każdy lot zakończył się kretem O dziwo nic się nie uszkodziło.... No i gdyby na końcu pies go nie dopadł to byłoby w sumie bez uszkodzeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomyy29 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Jaki jest najlepszy sposób na zaokrąglenie krawędzi takiego modelu z czarnej EPP?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Ścina się nożem a potem szlifuje papierem. Ale jeżeli nigdy tego nie robiłeś to poćwicz sobie na jakimś kawałku EPP bo pewnie za pierwszym razem ci nie wyjdzie i zespujesz tylko model. Pozwól że użyję google za ciebie: http://lmgtfy.com/?q=Budowa+elektrycznego+combata+esa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrp Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Ścina się nożem a potem szlifuje papierem. Po tych zabiegach powierzchnia jest chropowata i włochata, dlatego ja jeszcze kształtuję ją starym żelazkiem - oczywiście na gorąco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
combat.myslowice Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Witam. Jako nowy użytkownik forum oraz coby nie było świeży producent modeli ESA i nie tylko chcę podziękować za dokładną i rzetelną fotorelację. Model P-40, podobnie jak inne nasze modele rzeczywiście jest o wiele mocniejszy, trwalszy i wytrzymalszy od modeli ESA dostępnych w sklepach- wszystko za sprawą niesamowitego EPP pochodzącego prosto od polskiego producenta- nie jest to żaden czeski czy niemiecki twór. Wyczytałem iż model jest małostabilny na zakrętach- przerabialiśmy to w naszym prototypie który z resztą lata do dziś- akumulatro umiejscowiony jest za wysoko. Najlepiej umiejscowić go zaraz nad skrzydłem lub w skrzydle. Na potwierdzenie czego podsyłam link do filmu z lotu właśnie tym modelem: http://www.youtube.com/watch?v=11GoXnxiOxQ&feature=youtu.be Pozdrawiam i życzę wysokich lotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 To ja mam przy okazji kilka pytań: 1. Czy możecie porównać wagę modelu z czarnego i białego EPP? 2. Jaki macie wykłon w silniku ustawiony (zdjęcie)? 3. Jaki macie wznios w tym modelu? 4. No i jaki silnik regiel i pakiety? Z góry dziękuję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Gratuluję lotów wśród zabudowań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Najlepiej zabroń mu latać u siebie w domu... Ps. ładne lądowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
combat.myslowice Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Temat z porównaniem właściwoci, wagi itd białego oraz czarnego EPP jet w trakcie budowy- niebawem pojawi się na forum. A lot odbył się nie do końca wśród zabudowań- co widać podczas podejścia do lądowania- ładna łączka była przed nami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
combat.myslowice Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Poniżej fotografie obrazujące skłon i wykłon silnika w jednym z prototypowych modeli: http://img845.imageshack.us/img845/5365/forum2i.jpg http://img109.imageshack.us/img109/9849/forum1osq.jpg Model lata na wyposażeniu: silnik typu dzwonek TowerPro; regulator 20A; śmigło 8x4; aku 1300 lub 1500mAh 11,1V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaciomp Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Jaka wychodzi waga twoich modeli? Obawiam się, że będzie trzeba robić ciemne kamuflaże bo czarny się kiepsko kryje. No i szkoda,żze nie idziecie z duchem czasu i nie robicie modeli z szerszym kadłubem, aby schować bebechy. Ja np takich już nie robię bo są paskudne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Z tego co wiem, to chłopaki robią właśnie w dwóch wersjach kadłuba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
combat.myslowice Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Modele z pełnym ekwipunkiem, włącznie z pakietem 11,1V 1200mAh, malowaniem itd ważą 380-400g, w zależności od modelu i schematu malowania. Kadłuby tniemy jak kolega wyżej słusznie zauważył w dwóch wersjach do wyboru- grubsze idealne do schowania elektroniki w środku oraz cieniutkie do montażu bebechów na boczkach. Po weekendzie poważymy modele i wrzucę fotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi