Klucha Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Smiem sadzic ze tak. Sam aktualnie meczylem Marka o model ktorego nie ma w ofercie i powiedzial ze cos wymysli i czekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r2r Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Ja nabyłem ten model około 3 tygodnie temu, tak więc oferta jest zapewne aktualna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek.matuszak Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Bardzo dziękuję Sławku za obszerne i wielce przydatne informacje. Na pewno je wykorzystam .Włodek P.s.Innym także oczywiście dziękuję .Ogólnie gdyby nie te forum I Rcclub to wiedziałbym tyle iż mógłbym latać " Jaskółką" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r2r Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Sławku? Powiedz, wariant umiejscowienia z czarną czy czerwoną belką będzie poprawny? Ta czarna oczywiście nie "nad kabiną" tylko wklejona w narożnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Najprościej wykonać wariant czarny a dodatkowo belki mogą wtedy być krótsze od wersji czerwonej . Nie zapomnij tylko ze teraz skrzydło będzie się częściowo opierać na tych belkach wiec wklej je starannie i symetrycznie . Po założeniu gum nałóż jeszcze jedną dodatkową tylko na oba tylne kolki - w razie odczepienia się skrzydła gumy nie odfruną w trawę. wzmocnij skrzydło w centralnej części by gumy go nie pocięły -np oklej taśmą klejącą, lub cienką tkaniną na dragona ,lub dorób coś w stylu krawędzi natarcia i spływu z węgla lub drzewa.......itp Możesz dla estetyki i zwiększenia powierzchni klejenia wyciąć wnęki dla belek i zostaw troszkę wystającej pianki między belkami by skrzydło nie ślizgało się na samym drzewie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r2r Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 a która belka lepsza? o przekroju 6 x 6 czy 10 x 2,40 mm (ustawiona w pionie oczywiście) bo takimi dysponuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 chyba 6x6 -będzie mniej się wyginała w przeciwieństwie do tej o grubości 2.4mm Wystające części belek przeszlifuj by gumy się nie przetarły na krawędziach , i może załóż propsaver na oś silnika zamiast piasty -będziesz miał szanse uratowania śmigła w razie (tfu tfu) kreta . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r2r Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 :-) tak jak mówisz, dokonałem już modyfikacji skłonu silnika i założyłem właśnie śmigło na gumy, teraz zabieram się za to skrzydło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Możesz też zrobić inaczej, wyciąć ze sklejki lotniczej 3mm podkładkę pod skrzydło o szerokości kadłuba z wystającymi a`la patyczkami do lodów z przodu i tyłu i przykleić ją do kadłuba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r2r Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 hm ... nie będzie to za duże obciążenie? taka sklejka 3mm trochę zaważy na wadze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 No to zrób z 3mm owocówki, albo wyażuruj. Patyczki wystaw 15mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r2r Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Założenia są takie, że to dzisiaj skończę a nie mam wiele materiałów (patyczków przede wszystkim) tak więc pozostanę przy wersji Sławka, ale dziękuję Tomaszu za pomocne rady. Sądzę, że na tym modelu nie poprzestanę i te rady wykorzystam w innym, bo wciąga mnie to coraz bardziej. Zastanawiam się co bardziej, czy ta "robota" czy samo latanie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Sz Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 .......... http://www.youtube.com/watch?v=8wz26npo7HE Artur a jak masz ustawiony SC w Twoim modelu?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r2r Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Środek ciężkości poza pozostałymi niedociągnięciami mam już opanowany. Autor modelu podaje przedział 50-58 mm od natarcia i tego się trzymam. W kadłubie mam miejsce na pakiet zasilający, który unieruchamiam poprzez wciśniecie go w tę lukę i tym ustawiam wyważenie modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuRC Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Napisz lub zadzwoń do Marka, w ofercie sklepu jest http://napolskimniebie.pl/index.php/sklep/na-polska-nute/pzl-104-wilga-detail Ok dziekuje, teraz wlaśnie składam model ESA IAR-90, też od Pana Marka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Sz Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Ja miałem ten model i latał super. Latałem z pakietem 2200 mAh, a z pakietem 1500mAh będziesz go musiał doważyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r2r Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Dążę do tego, aby podzielić Twoje zdanie Wojtku. A statecznik pionowy w jakiś dodatkowy sposób wzmacniałeś bo wydaje mi się być mało stabilny i mieć tendencje do przechylania na bok. Świetna robota i piękny lot. Ma urok ten samolot a tu jeszcze z bajerami :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Sz Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Wkleiłem w statecznik kawałek pręta węglowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r2r Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 tak, w standardzie ma pręt węglowy jako wzmocnienie. a do kadłuba tylko na klej? wkleiłem jedną belkę, za chwilę wzmocnię ten element żywicą, będzie ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Sz Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Wystawał kawałek pręta węglowego z statecznika tak aby wkleić go do kadłuba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi