Tomek Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Proponował bym choć obwiązać i za laminować tą węglową rurkę , bo one lubią się rozwarstwiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeks Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Proponował bym choć obwiązać i za laminować tą węglową rurkę , bo one lubią się rozwarstwiać. Wiem o tym rozwarstwianiu dlatego zrobilem ten specyficzną dwulementową dzwignię, ktora ma zapobiegać rozwarstwianiu. Oczywiscie cienkie płutno nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyra63 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Dzięki za wstawienie fotek dźwigni - mniej więcej tak sobie to wyobrażałem.Rozwiązanie na pewno lżejsze niż stalowa dźwignia dolutowana do osi napędowej .W moim przypadku bardzo korzystna jak najmniejsza waga na ogonie, ponieważ Zero ma krótki przód kadłuba i jak piszą na zagranicznych forach jest bardzo ciężki do wyważenia - ponoć niektórzy dokładają po 2 kg ołowiu pod maskę aby prawidłowo wyważyć model.Trochę mnie to martwi,dlatego zrezygnowałem z mechanizmu chowania tylnego koła.W przypadku Mustanga chyba nie będzie takich problemów?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeks Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Podwozie ogonowe zrobione, zostało tylko wyprofilować goleń. Wreszcie można dalej klepkować kadłub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baziu123 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Elegancko widać oparte na tym samym systemie co u mnie w mustangu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Nie myślałeś żeby zanitować połowę z tych śrubek? Świetna robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeks Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Latwiej mi bylo zrobic prety obustronnie gwintowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 NO i końcówki roznitować na nakrętkach żeby się nie rozkręciły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeks Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Dalsze prace. więcej na http://www.bakcyl.systemart.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeks Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Przygotowuje się do budowy skrzydła. Niestety rysunki żeber są równie mało dokładne jak rysunki wręg kadłuba i boję się że wyjdzie z tego abstrakcja. Wskazane było by narysowanie skrzydła od początku tym bardziej że chciałem z tego zrobić skrzydło bardziej przypominające makietę. Niestety nie udało mi się ustalić jakie Ziroli zastosował profile. Żebro przy kadłubowe od góry bardzo podobne jest do NACA2415 dolna część noska już niestety jest inna. Żebro na końcówce już znacznie się różni. Jego maksymalna grubość bardziej przesunięta jest do tyłu. Zastanawiam się czy nie zastosować tego NACA2415 przy kadłubie i na końcówce ze zwichrzeniem około 2st. Oryginał miał 2215 root i 2209 tip ale to się raczej nie nadaje. Co panowie radzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RenoFlo Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Tomek, wypisałeś się czy co? wiemy przecież, ze prace postepują... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeks Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Cała zima pracy i klapa gotowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tigertig30 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 GRATULACJE !!! Piekna robota aż miło popatrzeć Do jutra mam nadzieje że pogoda pozwoli na loty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeks Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Dalsze prace trwają. Teraz przyszła kolej na wnęki kół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeks Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Przygotowuje ceowniczki które będzie witać we wnękach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Z czego są zrobine te teowniczki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeks Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Ceowniki to nacinane paski polistyrenu i wyginane na kawałku sklejki która robiła za formę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeks Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Dalsza zabawa. Docelowa ma wyjść coś takiego: Na razie jest tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Masz za duże łepki śrubek na pudełku, do tego wykonanie totalna beznadzieja, lepiej jak oryginał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyra63 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Super to wygląda Tomaszu.Z czego robiłeś te duże główki nitów pod trójkątnym otworem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi