heksodus Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Falcon ma troszke inny profil ,więc tu się nie dziwie,ale po firebirdzie to bym się nie spodziewał.Ale jak widać na tym profilu też można Co mnie cieszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Przecież RG15 był używany do zawodniczego latania w termice. Teraz się ten profil przeterminował bo są nowsze, lepsze i modniejsze . Wszystko zależny od stylu latania i szczęścia w umiejętności znajdowania termiki oraz rozsądnego wyposażenia nie ważącego drugie tyle co model. Czasami do modeli przypisywane są nieprawdziwe opinie, które latami za nimi krążą a rzeczywistość jest inna i zazwyczaj te opisy są robione przez ludzi, którzy modelu nawet nie trzymali w ręcach. Używam obecnie pakietów 4S - 2650 mAh - 266 g i 3700 mAh - 390 g. Firebird nie jest możne super mistrzem termiki (nie był do tego projektowany) ale można nim spokojnie się pobimbać rekreacyjnie na noszeniach jak i poszaleć na prędkości. To są moje pierwsze loty wiosenne, które rokują dużą frajdę. Chwała wielka za to twórcy, że zwykli niedzielni latacze mogą mieć radochę. Ps. Może uda mi sie namówić kogoś do sfilmowania tej bestyjki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Przecież RG15 był używany do zawodniczego latania w termice. Teraz się ten profil przeterminował bo są nowsze, lepsze i modniejsze . Wszystko zależny od stylu latania i szczęścia w umiejętności znajdowania termiki oraz rozsądnego wyposażenia nie ważącego drugie tyle co model. Czasami do modeli przypisywane są nieprawdziwe opinie, które latami za nimi krążą a rzeczywistość jest inna i zazwyczaj te opisy są robione przez ludzi, którzy modelu nawet nie trzymali w ręcach. Jak najbardziej zgodzę się z Krzyśkiem. Sam przeświadczony o tym -z opowieści forumowych- że ponoć RG -15 to szybki,zboczowy profil miałem lekkie obawy w moim modelu z Mawi lecz kilkanaście lotów zweryfikowało te opowieści jako wyssane z palca.. Naprawdę model potrafi zdecydowanie trzymać się powietrza,loty termiczne to wcale nie mega wyczyn,wolny lot na granicy wydawałoby się przepadnięcia wychodzi bezproblemowo a lekki wiaterek wręcz uskrzydla model.Oczywiście profil umożliwia mocne rozpędzenie modelu i szybkie przeloty a pod mocny wiatr nie ma żadnego zadzierania,stawiania .Tyle z moich obserwacji i porównań z modelem z profilem SD 7037 . Niebawem w moim temacie filmiki z potwierdzeniem w/w słów . Fajnie Krzychu że wlatujesz się w model i daje Ci frajdę.Fotki fajne ale jednak filmik ogląda się przyjemniej więc namawiaj kogoś do kręcenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Coś tam pofilmowane komórką na kolejnym dzisiejszym lataniu szału nie ma http://www.youtube.com/watch?v=0GxsBZtOkeU&feature=share&list=UUh4zPzsPB-LzINkJ1MVEssQ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 No ładnie ,ładnie podobać mnie się Powiedz mi jeszcze przy jakim śmigle obstaleś? i czy masz ciągle podniesiony statecznik czy róznica jest znikoma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Statecznik podniesiony różnica jest więcej jaka zauważalna, śmigło 10x7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Kurcze taki odjazd na tak małym śmigle. Jestem mocno zaskoczony. Ja przy 13x6,5 nie miałem dziś takiego odjazdu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Na tym filmie tylko raz użyłem silnika krótko było słychać odjazd był bez silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Pogoda dopisuje, kolejne długie loty w termice i szaleństwa na prędkości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Krzysiu powiedz jakie masz wychyły na lotkach i SW? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Mam dwa stopnie wychyleń duże i małe. Na razie więcej latam na dużych wychyleniach zwłaszcza jak mocniej dmucha. Lotki małe wychylenia do góry 10 mm, na dół 5 mm (różnicowość ustawiona na 50%) Ster wysokości małe wychylenia góra/dół 4 mm Lotki duże wychylenia do góry 20 mm, na dół 10 mm (różnicowość ustawiona na 50%) Ster wysokości duże wychylenia góra/dół 6 mm Do lądowania obie lotki do góry na 28 mm Pomiar zrobiłem w domu nie warunkach polowych żeby nie było, że na oko. Nie dorobiłem się kątomierza do pomiaru kątów wychyleń sterów dlatego pomiar podaje w mm tak jak producent. Wychylenia lotek pomierzyłem przy końcówce skrzydła. Środek ciężkości mam na 65 mm tak jak zaleca producent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Ok dzięki wielkie Oczywiście kontomierz daruje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Jakiej żywicy użyć do wklejania łoża pod baterię? ktoś mi radził,ze najlepiej elestyczną.Bo poliestrowa to chyba sie nie nadaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Solidnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Jakiej żywicy użyć do wklejania łoża pod baterię? ktoś mi radził,ze najlepiej elestyczną.Bo poliestrowa to chyba sie nie nadaje? Jak oszlifujesz, odkurzysz i odtłuścisz miejsce klejenia to nie ma to większego znaczenia jaka to będzie żywica. Jak zaliczysz kreta to czy pólka się odklei czy nie to i tak najmniejszy problem. Najważniejsze żeby do półki pakiet był przymocowany solidnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Jak oszlifujesz, odkurzysz i odtłuścisz miejsce klejenia to nie ma to większego znaczenia jaka to będzie żywica. Jak zaliczysz kreta to czy pólka się odklei czy nie to i tak najmniejszy problem. Najważniejsze żeby do półki pakiet był przymocowany solidnie. ....gorzej jak ta półka puści z pakietem w powietrzu a widywałem takie zjawiska Do klejenia tego typu elementów używam zwykły poxipol lub żywica L285 z wypełniaczem (mikrobalon) a i tak wszystkie połączenia o małej powierzchni klejenia laminuje pasami tkaniny szklanej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Krzysiek jak półka puszcza w powietrzu to tylko znak, że była włożona i przyklejona na ślinę. Miałem na początku też problem z odklejaniem się półki ale robiłem to jak cieć i nowicjusz. Jak wyszlifowałem miejsca klejenia, jak przetarłem denaturatem to zwykła żywica 6min. wystarczyła. Trzyma jak jasny gwint. Nie mnie na pewno trzeba to zrobić starannie a nie na od..... się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xan86 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Solidnej Powiedział co wiedział. Jak zwykle konkretna odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Jakiej żywicy użyć do wklejania łoża pod baterię? ktoś mi radził,ze najlepiej elestyczną.Bo poliestrowa to chyba sie nie nadaje? Polecam Great Planes 30 min. Czy wręgę pod silnik w 50-ce czy półkę na pakiet w szybolu ,trzyma solidnie. Łatwe dozowanie ,średnio gęsta konsystencja niespływająca. Używam i polecam w ciemno do wszelakich prac przy modelach . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Dzięki wszystkim za podpowiedż.A solidny to może być kondon. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi