specyfick Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Połowa lipca, najwcześniej ... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Gratuluje Specyfik pozostaje teraz w ramach kontynuacji umieścić relację z kolejnych faz uzbrajana modelu , oblotu i oceny . Model prezentuje się rasowo , lata też dobrze miejmy nadzieję obserwować więcej respektów w różnych warunkach i na różnych zboczach . Czas pokaże na co go stać w rękach dobrego pilota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Słyszałem ze prace z uzbrajaniem juz ruszyły. Powodzenia i ...gonienia innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specyfick Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Tak działam, ale prace nad respektem przerwał remont łazienki, masakra jakaś BTW. Najgorsze zrobione, serwa w kadłubie, w sensie półka wycięta i wklejona. A serwa KST 145 wysokie są więc trochę musiałem się nagimnastykować z półką pod serwa. Kable poprowadzone, zalutowane, wtyczki gotowe do wklejenia. Półki pod serwa 135 w skrzydełka są wycięte, gotowe do wklejki. ... no .. powoli do przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Oj bardzo powoli Ja taki cierpliwy nie jestem. A czemu nie wziąłes serw 115 lub 215? Jak dla mnie są ciekawsze do kadluba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Oj Respect jest niezły uzbrajaj szybciej bo najpiękniejsze chwile Twojego życia przemijają Pozdrawiam radośnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specyfick Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Tylko serwa w skrzydła wkręcić, nagwintować szprychę i gotowe. Oblatam go już w następnym tygodniu, po weekendzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 uuu...kilka dni straty z życiorysu Ja bym oblatywał jutro Ale że ja to ja - to też latałem dziś Narzynka - ważna rzecz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 EDIT. Bardzo przepraszam za zamieszanie ale jestem już stary i musicie mi wybaczyć sklerozę. Nie chodziło mi o ten model ale o inny też na M To ja poproszę o jakieś zdjęcia poglądowe z kabinki, oraz oczywiście jakiś filmik z oblotu. Już w marcu się zdecydowałem i prawie dogadałem ale bardzo dramatyczne wydarzenia rodzinne zahamowały zakup modelu. Obecnie wracam powoli do żywych więc na dniach skontaktuje się z producentem w sprawie zamówienia. Tak więc wszelkie uwagi jak i zdjęcia będą bardzo wskazane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Połowa lipca minęła i z tego co widzę model lata. I jakie wrażenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specyfick Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Model lata i nie mogę juz się doczekać klifu. Ślinka mi leci mimo że mam waciki w paszczy. Obalałem model na nowej dla mnie górce. Najpierw kontrolne zapoznanie z górką modelem Dingo. Po czym zupełnie spokojny lot Respectem. Bez niespodzianek, ustawienia producenta są dobre do oblotów, bez jakichkolwiek niespodzianek. Musze oczywiście doregulować to i owo, ale to już szczegół. Środek ciężkości poprawny, jak zaleca producent, może coś tam pozmieniam ale to jak się wlatam. Oblot w termicznych warunkach, trubiące porywy. Bez balastu na początek. Waga 2300 g. Co tu gadać po prostu jestem BARDZO ZADOWOLONY. Jak pisałeś, nie wiedziałem co tracę, tak długo składając model. I do tego model ma bardzo fajną, szczupłą sylwetkę, którą można docenić po chwili Film z pierwszego lotu i zdjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viader Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Gratulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 He he. I kolejny sie odezwał Paweł - Wsadzaj balast i dawaj ognia bez balastu to jakiś pudelek z niego musi byc. Przy 2-3ms pól kilo jest ok. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specyfick Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Dziś mój model w czasie latania z pełnym balastem wzbogacił się w blizny bojowe, dosłownie i w przenośni. Ale dawał żaru przy 13 m/s. Ogień piękny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Jeśli jest to model zawodniczy a takim jest Respect powinniśmy go oceniać na podstawie porównania czasów wykręcanych w różnych warunkach w stosunku do innych topowych modeli stwierdzenie że lata szybko jest w tym przypadku mało dokładne . Myślę że z recenzowaniem modelu trzeba zaczekać jeszcze trochę bo w tej chwili nie ma wystarczającej liczby testów porównawczych wykonanych przez zawodników posiadających odpowiedni zasób wiedzy i doświadczenia by takie opinie głosić . Sam przerobiłem już kilka modeli F3F konstrukcji laminatowej (7) ostatnim latam już ponad 2 lata ( stingerem ) mimo to do dziś wprowadzam zmiany w ustawieniach i osiągam lepsze wyniki . Jak więc można powiedzieć że model jest taki czy inny po 1 czy 2 miesiącach i braku latania na bazy z pomiarem czasu i innymi topowymi modelami . Myślę że respect zdobędzie uznanie i swoje miejsce w świecie F3F ale należy mu na to dać czas . Lansowanie na siłę niczemu dobremu nie służy i nie przekona nikogo ,kto zawodniczo lata F3F . Tu potrzebne są namacalne i niezaprzeczalne argumenty a takich nie posiada nikt z nas . Poczekajmy aż model zacznie zdobywać laury i wygrywać zawody wiarygodne i rzetelne recenzje pokażą się same . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specyfick Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Ta masz rację. Tylko mała uwaga. Nikt nie lansuje modelu. Przynajmniej ja nie mam takiego zamiaru. Druga uwaga. Przypominam który model wygrał MP w tym roku. Bądź co bądź zawody rozegrane zgodnie z przepisami i sporą ilością zawodników. A to że model trzeba nauczyć latać to normalne i to że nie ma ostatecznie ustawionych ustawień Wiadomo że model nie jest nie wiadomo jak szybki i od razu o 50 % szybszy od innych na świecie. Tak nie jest bo takich modeli nie ma i nie będzie. Bardziej bym oceniał teraz model na podstawie subiektywnych uczuć pilota, więc stąd te zachwyty. Model po porostu poprawnie, przewidywalne, dobrze lata. Fajnie zapala, nie boi się balastu, daje się rozpędzić dość szybko. Kręci ostro, lubi balast, lata jak jest przebalastowany, w słabych warunkach daje radę i robi dobry wynik (MP 2013). Nie kręci wysokich górek w termice bo to jest model typowy do F3F'u, tak został obliczony. I tyle, a póki co zawodnicy nie kupują więc nic nie mogą powiedzieć Nawet ci bardzo doświadczeni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Słyszałem że coś tam kupują. A jak wiesz Ci Najbardziej Doświadczeni kupują model na raty i robią składaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Kolego respekt kręci termikę tak samo dobrze jak lata f3f tyle że musi to robić pilot z doświadczeniem i umiejętnościami . Nie brakuje ci zapału ani możliwości jednak w F3F jesteś zieloniutki jak trawka na wiosnę . Proponuję więc trenuj , reguluj i startuj w zawodach bo latanie po niebie bez bramek bolidem F3F jest tak cennym doświadczeniem jak jazda furmanką po autostradzie ... Poczekaj spokojnie na ocenę którą model otrzyma po jakiejś międzynarodowej imprezie z europejską obsadą . A jak myślisz że to co prezentujesz jest to szybkie latanie to proszę bardzo Stinger i Dingo na pustaka przy 3m/s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specyfick Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psiwak Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Przepraszam za opfftop ale wczesniej juz chcialem zapytac jak patrzylem na te filmiki. Kamil zdradz troche tajemnic Przy takich warunkach ladujesz pod gorke czy z boku i skrecasz na koniec? Napisz jak ladowac pod gore 30-40 stopni wtedy gdy jest slaby wiatr i mocny porywisty. Do tej pory ladowalem pod gore ale widze ze jest tez technika z bocznym wiatrem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi