Skocz do zawartości

Electrifly - Syncro EDF - jako pierwszy EDF


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 40
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Znalazłem jeszcze to na forum z tego wątku http://pfmrc.eu/index.php?/topic/34842-marcel-kaszebe-kto-u-niego-cos-kupil-ostatnio/?hl=syncro&do=findComment&comment=427450

DSCN0521.JPG

DSCN0522.JPG

Silnik Turnigy PARK450 1200Kv

U mnie będzie inne mocowanie i mocniejszy silnik śmigło niestety nie jest podane, zalecanie do silnika śmigło to 8x4,3 czyli dla mojego zestawu 1700kv i 7" śmigło powinno być OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano zrobiłem pierwszy lot z nowym napędem  :). Nie jest źle, mocy wystarcza spokojnie, przy połowie gazu na śmigle 7x4 leci bez problemu pod kątem 45 stopni w górę. Pakiet 2200mAh starcza na ponad 15 minut pracy silnika. 

Jedynym problemem jest start i utrzymanie wysokości przy dodaniu gazu, objawia się to tym że mocno go pcha w dół gdy dodaję gazu i mocno trzeba korygować sterem wysokości.

To pewnie problem skłonu i tu pytanie do Was, jak to ustawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie skłon do korekty. Moim zdaniem takie miksy to ostateczność.

Wszystko zależy od tego gdzie masz zamontowany silnik. Czy bliżej natarcia czy bliżej spływu. Linia skłonu powinna przechodzić mniej więcej przez środek ciężkości.

Dlatego w becie i w tym orzełku co pokazałem wcześniej jest na odwrót.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie skłon do korekty. Moim zdaniem takie miksy to ostateczność.

Wszystko zależy od tego gdzie masz zamontowany silnik. Czy bliżej natarcia czy bliżej spływu. Linia skłonu powinna przechodzić mniej więcej przez środek ciężkości.

Dlatego w becie i w tym orzełku co pokazałem wcześniej jest na odwrót.

 

Skrzydło ma około 22 cm szerokości, śmigło jest około 12 cm od krawędzi nadarcia. Środek ciężkości jest 8 cm od krawędzi natarcia.

"Linia skłonu powinna przechodzić mniej więcej przez środek ciężkości" jak to rozumieć? U mnie żeby linia skłonu przechodziła przez środek ciężkości oś silnika powinna być prawie pionowa.

post-2367-0-99772700-1401035338_thumb.jpg post-2367-0-49385300-1401035454_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom, a widziałeś jak wygląda skłon w orzełku? Wszystko przez to, że przyłożenie siły jest nad środkiem ciężkości. Tworzy się siła obracająca model.

Nie wiem jaki masz teraz skłon, ale proponuję go prostować i oblatywać, a może nawet zrobić skłon dodatni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem orzełka i mocno się zastanawiałem nad jego skłonem, u mnie nie będzie to takie łatwe. Chyba odwrócę mocowanie silnika o 180 stopni i odchylę silnik żeby patrzył w górę, na początek 15 stopni, zobaczymy czy da to pozytywny efekt. Dodałem zdjęcia do poprzedniego postu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tak kombinuję, silnik dam z przodu (wieża o 180°) i skłon 10÷15 stopni w górę. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Szkoda że trzeba nową wieżę robić. Muszę pomyśleć jak zrobić żeby w miarę łatwo można było zmieniać skłon. Może coś z Orzełka podpatrzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.