marek rokowski Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 a od kiedy t omoje Antki nie mają profilowyh skrzydeł???
szirokez Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2012 a od kiedy t omoje Antki nie mają profilowyh skrzydeł??? Wiem, dziwnie zabrzmiało, plaska powierzchnia skrzydel to też w końcu profil chyba że sie myle co do Twoich Antków Marku, ale na wszelkich zdjeciach wygladaja na płaskie
Viader Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Mówisz płaski? https://plus.google....pwa&gpsrc=pwrd1
szirokez Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2012 Przepraszam koledzy ale nie śledziłem zmian jakie wprowadził Marek, mój błąd. Bazowalem na tym że wcześniej skrzydełka były płaskie.
Wojtek Sz Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Marek wprowadził profilowane skrzydła w wersji II w 2010 r. Antonov An 2 "50507" prototyp nr 02 u mnie od 23.04.2010r.
GBS Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Witam Właśnie dotarł do mnie świeżo wycięty AN-2 od MF. Chciałbym zrobić skrętne tylne koło czy możecie podesłać jakieś fotki jak to robiliście ? Mile również widziane wszelkie porady/sugestie do wykorzystania podczas budowy. W modelu zamierzam wykorzystać: Silnik C3536/5 KV1450 - 655W - SilverBlue http://abc-rc.pl/p/118/2546/silnik-c3536-5-kv1450-655w-silverblue-silniki-bezszczotkowe-silniki-elektryczne.html Serwa TowerPro SG-92 Carbon 9g - 2,5kg/cm 4 szt http://abc-rc.pl/p/1...gowe-serwa.html SC DUALSKY 45A XC-45Lite 2-3S http://abc-rc.pl/p/1...latory-esc.html Śmigła EMP 10x6E - TGS 2 szt http://abc-rc.pl/p/8...-akcesoria.html Doradźcie mi co byście zmienili w tym zestawie. Lubie mieć zapas mocy (nie wykluczam ze powędruje do modelu jakas kamerka). Chciałbym wykonać malowanie PZL Mielec SP-FYO General Aviation
szirokez Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Opublikowano 11 Marca 2013 Na początek odnośnie silnika. Sądzę że ma za duże KV, polecane śmigło owszem jest 10x6 ale chodzi tam o jedno, w modelu bedą dwa wiec silnik i regiel mogą się grzać. Proponuję silnik wolnoobrotowy max 1000 KV, śmigła możesz zostawić i zobaczyć jak wszystko współpracuje i czy nie za duży pobór prądu będzie. W swoim mam silnik 500W i były śmigła slow fleyer 2x 11x4 i napęd mi sie grzał i szybko czerpał pakiet, śmigła zmieniłem na 2x 10x5 ale apc do wysokoobrotowych silników , maja one smukłe końcówki i nie stawiają takiego oporu jak smigła slow flyer. Taka jest moja teoria, aczkolwiek jeszcze nie sprawdziłem jak to śmiga w powietrzu i czy napęd przestanie mi sie grzać. Teraz może troche o budowie. Jeśli chodzi o tylne koło to ja to wykonałem na szybko i mało estetycznie bo naped jest na zewnątrz ( pomysł na sterowane kółko przyszedł niestety jak model był gotowy) , można sie pokusić o wykonanie napędu wewnątrz kadłuba, wtedy widać tylko popychacz idący do dżwigni. Można tez podłączyć popychacz nie tak jak na zdjęciu a do osobnej dżwigni np z drugiej strony steru kierunku, mozna też napędzać koło osobnym serwem, sposobów jest wiele. Moze ktoś z forumowiczów też coś doda. Generalnie jak bym robił Antka jeszcze raz to napęd koła zrobiłbym na pewno wewnątrz kadłuba. Tak to wyglada Sprawa skrzydeł a własciwie tylko górnego płata. Można jesli ktoś chce wykonać płaty tak jak to starałem sie opisać w którymś z wcześniejszych postów. Poniżej zamieszczam mały szkic tego o co mi chodzi. Górny szkic przedstawia sposób jak bym to zrobił gdybym jeszcze raz budował skrzydło, dolny- jak mam teraz w modelu. Niebieskie i czerwone linie to pręty szklane. Czerwone strzałki pokazują naprężenia od prętów powodujące nieznaczne ale jednak widoczne wygięcie płatów ku górze względem centralnej części przechodzącej przez kadłub, jeśli wykona się dżwigary jak na górnym szkicu, naprężen takich nie bedzie. Przedstawia to zdjęcie zamieszczone kilka postów wcześniej. Dolny płat wychodzi bez zarzutu, nic nie trzeba poprawiać. Cóż podsumowując model uwazam za prosty w budowie, wykonany według instrukcji na cd i pomalowany wyglada i lata jak przwdziwy. Mam nadzieje ze odrobinę pomogłem . Oczywiście wrzuć Marcin jakieś foto z budowy lub gotowego Antka
szirokez Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Opublikowano 15 Marca 2013 An-2 w takim malowaniu powstaje powoli u mojego dobrego kolegi Rafała.
GBS Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Witam Przy serwach i śmigłach zostane tak jak pisałem wcześniej. Co myślicie o tym silniku, ESC i pakiecie ? Czy taki zestaw do tego modelu bedzie odpowiedni ? Silnik C3542/06 KV1000 - 555W - SilverBlue http://abc-rc.pl/p/1...lektryczne.html lub Silnik Redox 2000/1150 - KV1150 - 600W - typ 3836 http://abc-rc.pl/p/118/3788/silnik-redox-2000-1150-kv1150-600w-typ-3836-silniki-bezszczotkowe-silniki-elektryczne.html ESC Redox 60A 2-6S - BEC 5A - http://abc-rc.pl/ESC-Redox-60A Pakiet Li-pol RC1 4000mAh 3S 30C lub RC1 3300mAh 3S 30C http://abc-rc.pl/p/121/3642/akumulator-rc1-4000mah-3s-30c-li-pol-11-1v-li-pol-3s-11-1v-akumulatory-i-pakiety.html
szirokez Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Biorąc pod uwagę to że chcesz mieć zapas mocy to zestaw napędowy wydaje się być odpowiedni. Pakiecik dość spory, pewnie bedziesz musiał troche go przesunąć do tyłu aby wyważenie grało, ale być może nie będzie to konieczne bo pamiętam, że Antek wymagał doważenia gdy latałem na pakiecie 2,2 3s.
GBS Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 No tak, tylko który silnik miałeś na myśli SilverBlue czy Redox i ktory pakiet 3300 mAh czy 4000 mAh ????
szirokez Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Parametry silnikow sa podobne i opowiwdnie wiec wybór pozostawiam kupującemu, tak samo z pakietami, tylko tutaj bedzie różnica w wadze i ustaleniu wyważenia modelu.
szirokez Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 No i nadszedł czas kiedy mój dobry kolega Rafał dotarł do końca budowy Antka, jak dla mnie wyszedł rewelacyjnie, sami popatrzcie.
Marcin81 Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Jest moc! Wygląda super!!! Dodał bym mu jedynie okopcenie z rury wydechowej.. Zapewne będzie latał jak wygląda.. to się sprawdza Szczęśliwego oblotu i miłego użytkowania. Pozdrawiam!
RWD Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Antek kolegi Rafała wyszedł bardzo ładnie , a oryginał lata w Świdniku i ma dodatkową rurę wydechową
szirokez Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 Dzieki chłopaki za uznanie, przekażę właścicielowi. Rzeczywiście rurę warto dorobić, będą też wykonane jeszcze klapki przy silniku do upustu goracego powietrza. W swoim też tak mam, świetnie sie to sprawdza bo bez tego silnik 3f nie ma za dobrego chłodzenia.
rajaner Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Model super i do tego bardzo ładnie wykonany a w dodatku ma bardzo dobre właściwości lotne i lata bardzo realistycznie. Andrzej.
robertus Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Zrób jeszcze zdjęcie pilotów, bo wyglądają interesująco.
szirokez Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 A piloci hehe to idywidualna fantazja Rafała , ważne, że ktos panuje nad maszyna w locie.
Rekomendowane odpowiedzi