Tomek Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 Nalot nalotem , a nerwy przy każdym nowym modelu mam i tyle. Stracha takiego poważnego miałem 2 razy w życiu. Pierwszy raz lecąc pierwszym Łosiem 1,5m , po pierwsze robiłem go niemal rok, po drugie z powodów złych kątów latał jak salony,bardzo ,bardzo szybko. Drugi raz robiąc zawis Ravenem 2,5m , silnik notorycznie gasł.
Marcin K. Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 O to mi chodzi! Zawsze jest strach przed pierwszym lotem nowym modelem. Ale cóż byłby wart sport w ktorym nie ma adrenaliny?
Daniel95 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Czy model był sprowadzony tym sposobem??? Registered (Tracking) Parcel - Netherlands to Poland $10.03 Jak tak to zacna cena za przesyłeczkę o wadze do 49 999 gram, tylko słabo doposażony jest ten magazyn w "Netherlands"
Quant Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Wydaje się że ten magazyn jest cały czas w rozwoju i jest tam coraz wiecej sprzętu, mam nadzieję że będą tam niedługo silniki spalinowe bo koszty przesyłki są przystępne ale modele trochę droższe lecz mimo to i tak się opłaca.
Quant Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Witam po nowym roku HNY! Czy są jakieś postępy w budowie lub jakaś ocena na spokojnie tego zestawu? Chciałbym zadać jeszcze kilka pytań może telefonicznie? Pozdrawiam
heksodus Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Witam.Też jestem ciekaw jego jakosci,bo cena jest dosć atrakcyjna.Jesli chodzi o wywazenie już cos wiadomo? Bo kolega miał ponoc problemy,więc jak juz sprawdzisz to będe wdzięczny za opinie. pozdrawiam.
Tomek Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2013 Dziś siadłem do wklejania zawiasów. Są docięte tam gdzie trzeba na wymiar Do tego w lotkach są już wycięte otwory pod węglowe orczyki I keson nie jest styropianowy tylko z cienkiego styroduru. Ale jest i łyżka dziegciu. Mianowicie folia jest słabo przyklejona, na cieple, czarna mocno się pomarszczyła. Na wszelki wypadek poza kadłubem przeleciałem żelazkiem stery, a jutro przelecę ważniejsze części skrzydeł (natarci i spływ ). Ale folia jest kiepsko kładziona i na markowych modelach, o czym przekonał się mój kolega ,któremu w Axarze w locie obrało skrzydło z folii. A jak już jesteśmy przy położeniu folii to samo przyklejenie i docięcie jest perfekcyjnie, mam na myśli ułożenie na balsie i wzorów na folii. Generalnie model oceniam na tą chwilę bardzo wysoko.
r0n4ld1 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 a u mnie w Axarze bardzo ładnie przylepili co prawda do folii PilotaRc to trochę Axarkowi brakowało, ale nie jest źle - co bardzo mnie cieszy bo nie dorobilem się jeszcze żelazka (modelarskiego) ;/ może dla pewności i świętego spokoju zainwestuje, bo jednak szkoda by było... a pewnie i tak się przyda prędzej czy później. Modelik b. fajny i cena b. dobra, no i te węglowe dźwignie sterów - super. Kolega ma axara/GW w podobnym malowaniu (jeśli nie takim samym ) i na początku myślałem, że Twój to też GW - bardzo fajnie wygląda to malowanie w powietrzu. Życzę powodzenia w składaniu Suchego a później już tylko takiej samej ilości lądować co startów, niech służy posłusznie i jak najdłużej pozdrawiam,
heksodus Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Dziś siadłem do wklejania zawiasów. Są docięte tam gdzie trzeba na wymiar Do tego w lotkach są już wycięte otwory pod węglowe orczyki I keson nie jest styropianowy tylko z cienkiego styroduru. Ale jest i łyżka dziegciu. Mianowicie folia jest słabo przyklejona, na cieple, czarna mocno się pomarszczyła. Na wszelki wypadek poza kadłubem przeleciałem żelazkiem stery, a jutro przelecę ważniejsze części skrzydeł (natarci i spływ ). Ale folia jest kiepsko kładziona i na markowych modelach, o czym przekonał się mój kolega ,któremu w Axarze w locie obrało skrzydło z folii. A jak już jesteśmy przy położeniu folii to samo przyklejenie i docięcie jest perfekcyjnie, mam na myśli ułożenie na balsie i wzorów na folii. Generalnie model oceniam na tą chwilę bardzo wysoko. Jeśli będziesz miał czas i chęci wrzucaj jakieś foty,zawsze bedzie łatwiej,bo czuje ,ze nie wytrzymam i też go sobie sprezentuje;) A silnik dotarł? czy jeszcze zwiedza świat;) Bo ciekaw jestem jak wyjdzie z tym wyważeniem?
Tomek Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2013 o.k. jutro postaram się uzupełnić fotki. silnika jeszcze nie mam.
Tomek Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 No i jest w końcu jakieś niedopatrzenie. Mianowicie brakuje zawiasów na całe jedno skrzydło (5 czy 6 sztuk). Niby drobnostka,ale dziś nie mogłem skończyć skrzydeł, bo nie było czym! Trudno , będzie czas aby trochę posiedzieć nad montażem wyposażenia. Na osłodę dali wlew paliwa, nawet całkiem niezłej jakości.
Tomek Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Opublikowano 1 Lutego 2013 Zostało zamontować pakiet zasilania zapłonu. Byłem przygotowany na pakiet pod 6V ale okazało się , że zasilanie zapłonu jest bezpośrednio pod lipola A ka wydałem 200 zł na regulator power boxa )
Tomek Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Opublikowano 4 Lutego 2013 Su-26 gotowy do lotu. W sobotę, jeśli nadal będzie w granicach zera, to może odpalę silnik i zrobię 1 zbiornik na dotarcie , koło modelarni A teraz wracam do Łosia P.S. Zapominałem dodać ,nie ma potrzeby wkładać wszystkiego na przód. Model wyważa się z pakietem jednym na domku, a drugim "w piance" na rurze i nadal jest trochę tylne wyważenie ,więc pewnie zakupie kołpak węglowy i będzie idealnie.
msp-elektronik Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Ile ostatecznie wazy twoj Suchy do lotu?
msp-elektronik Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Tomku, model juz oblatany? Czekamy na opis wrazen... ;-)
Rekomendowane odpowiedzi