Skocz do zawartości

Christen Eagle


danylotnik

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Jak ja zbaczylem ceny smyczy przeznaczonych do wieszania aparaturek to po prostu zbladlem 60 PLN ???? toz to kradzież w bialy dzien.

 

Dlugo nie myśląc poszedlem do pierwszej lepszej pasmanterii - tam poprosilem o pasek - najszerszy jaki mają z jakiegos sztucznego materiału - okazalo sie ze mają bardzo ładne pasy o szerokosci okolo 40mm i dlugosci jaką chcę :)

zakupilem chyba 2m - po jakies 6 lub 8 zł za metr. pozniej tylko ze starej smyczy - nie wiem juz od czego ją miałem - odpielem zaczep i ladnie skleciłem razem z moim dluzszym - nowo nabytym paskiem ktory nigdy nie wrzyna mi się w szyję - bo jest szeroki :) i do tej pory jestem z niego zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Już mam plany wydrukowane i sklejone do tego samolotu. Zastanawiam się, jakie rozwiązanie konstrukcji skrzydeł będzie lepsze. Czy zrobić skrzydła z balsowej kratownicy (balsa 3mm - grubość jak w planach) i okleić folią, czy z depronu 3 mm (rozwiązanie z planów) i okleić czymś, czy może z depronu 6 mm i też okleić. 3 mm depron posiadam rowkowany więc zastanawiam się czy się nada. Lotki i stateczniki napewno będą balsowe, a co do reszty - zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Trochę odświeżę ten temat.

 

Jako, że pogoda za oknem jest beznadziejna i nie nadaje się do latania, to postanowiłem nadrobić swoje zaległości w budowie paru "ljetadeł" zaplanowanych na ten sezon.

 

I tak oto wczoraj późnym wieczorem prawie ukończyłem depronowego Christen Eagle z planów zaczerpniętych ze strony Profili2.com. Prawie, bo zostało mi jeszcze podwozie do wklejenia i zamocowanie półki na pakiet.

Fotki swojego dzieła wkleję dzisiaj po południu (wczoraj było już strasznie późno, a dzisiaj rano do roboty trzeba było wstać).

 

Zastosowane przeze mnie wyposażenie to:

Silnik CMAX CF2822, regulator Dynam 18A, 2xserwo 9g (kierunek i wysokość), 2xserwo 5g (lotki), pakiet 3S 1000 mAh, odbiornik Jeti Rex5. Waga gotowego do lotu to ok. 360 gram.

 

Jako że to jest mój pierwszy dwupłat, to zapytam o to jak dokładnie ustawić w nim środek ciężkości, aby pierwszy oblot nie był przy okazji też ostatnim lotem :mrgreen:

Czytałem o tym dość dużo zarówno tutaj w temacie, jak i na innych forach i mniej więcej wychodzi, że TEN model powinien mieć ŚĆ ustawiony w odległości ok. 1/3 od krawędzi natarcia górnego płata.

I aby to osiągnąć, to faktycznie pakiet musi być umieszczony zaraz za firewallem silnika.

 

Czy ktoś z Was może powyższe potwierdzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastosowane przeze mnie wyposażenie to:

Silnik CMAX CF2822, regulator Dynam 18A, 2xserwo 9g (kierunek i wysokość), 2xserwo 5g (lotki), pakiet 3S 1000 mAh, odbiornik Jeti Rex5. Waga gotowego do lotu to ok. 360 gram.

 

Będzie niezły zapas mocy ten zestaw silnik, regiel, pakiet, swietnie sie sprawdza na smigle 9x5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.