SiSon Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Hej Wczoraj przyszedł model z HK. Jestem zdziwiony, że wszystkie elementy samolotu były całe. Karton w który zapakowali model był bardzo cienki i była go jedna warstwa, a trakcie transportu, paczka została nieźle poturbowana. Dane producenta: Rozpiętość 1820mm Długość 1755mm (70in) Przewidywana waga do lotu 3600g~3800g - nie mam pojęcia w jaki sposób oni ważą te modele Zastanawiałem się, czy do tego modelu nie wrzucić sobie jakiegoś silnika z prawdziwego zdarzenia - Saito 4t. Tylko FG-30 będzie za słaby, a FG-36 za ciężki- chociaż rozważam jeszcze tę opcję, bo o ile przy tym wyborze nie zależy mi na wadze, to jednak będzie to raczej przesada [500g więcej od 2t] Jeżeli się nie zdecyduję na tę silnik, najprawdopodobniej zamówię JC EVO 30 chyba najlżejszy silnik w swojej klasie [i chyba jeden z najtańszych]. No to kilka zdjęć: Tutaj porównanie do tego samego modelu z GW/Axar Statecznik kierunku w Axarze jest profilowany w przeciwieństwie do HK Profil HK jest grubszy Waga ~ kadłuba: 780g stateczników: 265g rury weglowej skrzydeł : 105g [Axar'u 62] Skrzydło [jedno]: 450g Armatura, śrubki, snapy etc: 160g Podwozie, koła: 250g Pozdrawiam Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r0n4ld1 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Gratulacje i powodzenia w składaniu Liczymy na fotorelację a co się stało z silnikiem od Yaka axarowskiego? umarł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 DLA sprzedałem. Nie chce mieć z nim nic wspólnego ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r0n4ld1 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 rozumiem, że był nieposłuszny a co z elektroniką? przekładka ze starego, czy wszystko nowe? Jeśli nowe to napisz kilka słów o tym co planujesz wrzucić.... Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Zasilanie i serwa zostaną przełożone z poprzedniego modelu, będę później konkretnie pisał. Zastanawiam się nad zastosowaniem jednego serwa dla setru wysokości lub 2 średnich. Dwa standardy są zupełnie niepotrzebne, a zawsze to waga mniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r0n4ld1 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Fachowcem nie jestem, ale osobiście dałbym jednak 2 serwa na wysokość, a jak za lekki ogon wyjdzie to też nie dobrze. Podwozie główne w modelu jest aluminiowe czy węglowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Ładny,ładny ,brawo.Gratulacje . Nie wierz w cuda ,jak osiągniesz 5 kg do lotu to podskakuj z radości Serwa na wysokości 2 ! Nie pchałbym się też w żadne Saito -nie żebym coś do nich miał ale benzynka 30/35 cm da Ci kupę radochy ,taniego latania. W byłym/naszym Yaczku tej wielkości, był silnik z tego linku i sprawował się idealnie -pod względem obsługi ,osiągów - http://www.sdshobby....ml#.UOcPl3egYZ4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Chyba konstrukcyjnie nie dam rady połączyć dwóch sterów wysokości, więc dwa serwa trafią na ogon, jednak zależnie od tego jak wyjdzie wyważenie modelu, trafią tam 25 g serwa lub standardy. W sumie masz rację.... Więc najprawdopodobniej trafi do tego modelu silnik o którym napomknąłem wyżej- JC EVO 30, z racji najniższej wagi. Jak zwykle model wziął górę nad nauką i mimo sesji za pasem zabrałem się za najsłabszy punkt, a mianowicie miejsce mocowania podwozia. Przygotowane miejsce do wklejenia sklejki 2mm: Wklejona sklejka: Tak wygląda to wewnątrz kadłuba: Wklejona sklejka 2.5mm: Z sklejki i balsy takie cós: I efekt końcowy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk S. Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Michale tak wygląda Twój Yaczek po remoncie,nie ma żadnego śladu rozbicia przerobiłem ster wysokości i dałem tylko jedno serwo,waga do lotu bez paliwa to 475g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi