Skocz do zawartości

Kontrola stanu akumulatorów w locie


Pioterek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

I jak kolego??? Działa to jako???

Mam taki sygnalizator w prostszej wersji. Z identycznymi "piszczykami".

Umieszczony w piankowym modelu, w zamkniętym kadłubie był słyszalny z około 200-250m, w warunkach szczere pole + mały wiatr.

Takie rozwiązanie ma też duży plus, bo sygnalizuje spadek napięcia w czasie dużego poboru prądu przez napęd.

Po kilku lotach można dokładnie wyczuć moment, kiedy regulator odetnie silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.