Ramzex Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Witam. Ostatnio mam problem z odpaleniem swojego oska 7.5 cmm. Gdy naleje paliwka i go zatankuje, to podczas odpalania pyrknie 2 -3 razy i nawet nie zagada. Ostatni raz był odpalany ze 4 miesiące temu oraz był zakonserwowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidgdynia Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Wychodzi na to że albo za mało paliwa albo go przelewasz. Iglica na 2,5 obrotu i wtedy próbuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Sprawdź zasilanie świecy u mnie ostatnio zasilanie było przyczyną nie odpalania silnika,pyrkał pyrkał,a nie odpalał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Sprawdź czy świeca dobrze grzeje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Tak jak piszą poprzednicy sprawdź świecę.Wykręć iglicę i ją wyczyść.Podłącz wężyk do gaźnika i mocno dmuchnij.Można też podłączyć do odpowietrzenia w zbiorniku.Przynajmniej będziesz widział czy paliwo dochodzi i układ jest drożny.Wkręć iglicę do oporu ,a następnie odkręć o jakieś 2 obroty.Podejrzewam że jeśli nie świeca to zostało trochę rycyny z paliwa która zgęstniała w dyszy.Powodem może też być zbyt duża ilość oleju użytego do konserwacji a w tedy musisz przepłukać cały silnik.Można to zrobić na szybko paliwem jak nie masz czym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzex Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Zaobserwowałem, że na odkręconej iglicy na 2.5 obrotu jak dmuchne trochę paliwa przez rurke od tłumika, to po kilku sekundach ono ucieka. Czy to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Cofa się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzex Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Tak,wraca do zbiornika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Wykręć całkiem iglicę i dmuchaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzex Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 To paliwo nie wyleci miejscem iglicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Wyleci ale część zanieczyszczeń także.Zrób tak.Odkręć iglicę prawie do końca lub całkiem wyjmij i zatkaj palcem.Zdejmij wężyk łączący gaźnik z iglicą (zakładam że masz tylną regulację).Dmuchnij w wężyk odpowietrzenia.Paliwo powinno pocieknąć zaraz za iglicą.Jeżeli leci bez problemu podłącz wężyk z paliwem bezpośrednio do gaźnika.Otwórz przepustnicę na max.Mocno (czasem trzeba naprawdę mocno) dmuchaj aż zacznie lecieć bez oporu.Wylej nadmiar paliwa z gaźnika.Poskładaj wszystko. Prawdopodobnie przed zakonserwowaniem nie wypaliłeś paliwa do końca tylko zgasiłeś silnik.Zostało trochę paliwa.Alkohol odparował a olej zgęstniał i blokuje dopływ paliwa do rozpylacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzex Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Ok dzięki, zrobie tak i dam znać czy odpala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzex Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 No to tak. Przy próbie odpalania znowu to samo. Wszystko dokładnie wyczyściłem więc problemu nie ma. Gdy tylko zassam paliwo do gaźnika, to ono od razu się cofa i nie odpala. Mam wrażenie że właśnie to jest głównym problemem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 a jak zatkasz palcem wylot tłumika i krecisz śmigłem to czy paliwo wraca do gaźnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 U mnie w każdym silniku paliwo się cofa a silniki odpalają,sprawdź dokładnie układ zasilania świecy i samą świece,powinna się żarzyć jasny pomarańczowy kolor na całej długości spiralki.Czy to jest twój pierwszy silnik żarowy?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Ja nieraz jeszcze biorę strzykawe i paliwem przepłukuje gaźnik normalnie przez węzyk doprowadzający paliwo ,a to dlatego bo gdy alkohol po jakims czasie wyparuje to zostaje olej, które "zakleja" kanaliki dopływu paliwa , Sprawdź jeszcze czy nie masz nigdzie zniszczonego , przedziurawionego węzyka, razem z tym który masz w zbiorniku. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzex Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Pisałem że wszystko jest zrobione i wyczyszczone. Jak zatkam tłumik i kręce to potem wraca. Z zarzeniem problemu nie mam bo na świece leci 1-2 Ampera z panelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Zatkaj palcem gaźnik, zakręć śmigłem aż paliwo dojdzie do gaźnika, zamknij przepustnicę i dopiero odetkaj gaźnik. Przy takiej kolejności i właściwie ustawionej igle zaworu paliwo nie powinno się cofać. A tak dla ścisłości na świecę nie leci 1-2 Ampery tylko świeca tyle pobiera a to nie to samo. To jest identycznie jak z paliwem u Ciebie - jak kręcisz śmigłem to silnik zasysa ale jak przestaniesz to samo nie leci do gaźnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Sprawdź jeszcze czy kruciec z tłumika jest drozny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzex Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 @UP Wiem ile ma Amperów na świecy bo w panelu startowym mam nawet wskaźnik z pokrętłem i dowolnie reguluje żarzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi