idfx Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Dziwne bo ja katowałem Cessnę na regulatorze "chiński noname" 18A i silniku pobierającym z pomiarów 21A. Lato, upalne bezwietrzne dni.. nigdy się nic nie wydarzyło, poza tym że silnik parzył w ręce.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Ja staram się tak tak dobierać pakiet i prąd silnikow żeby starczało na 0,1 godz (6min) - czyli dla pakietu 3S 2200 sumaryczny max. prąd to mniej więcej 22 A. Takie podejście pozwala latać swobodnie 6 minut i zostaje jeszcze 20-30% pojemności w zapasie. Tak, ale jak obraz końcowy modelu tworzy się w czasie budowy to efekt końcowy może różnić sie od zamiarów. Model miał być początkowo jednosilnikowy więc pakiet 2200 był wystarczający. Potem projekt przeistoczył się w dwusilnikowy spalinowy by ostatecznie stać się dwusilnikowym elektrykiem. Ale z możliwością dodania trzeciego silnika jako atrapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Tak, ale jak obraz końcowy modelu tworzy się w czasie budowy to efekt końcowy może różnić sie od zamiarów. Model miał być początkowo jednosilnikowy więc pakiet 2200 był wystarczający. Potem projekt przeistoczył się w dwusilnikowy spalinowy by ostatecznie stać się dwusilnikowym elektrykiem. Ale z możliwością dodania trzeciego silnika jako atrapy No to przy takim rozrzucie (od jednego do trzech silników) trudno cokolwiek dobrać na początku. To jest całkiem nowatorskie podejście do tematu pełna swoboda kompozycji i konstrukcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Tak dokladnie . Nie dodałem, że była też koncepcja jeden silnik napędzający i dwie atrapy. zostały ostatecznie dwa napędzające. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Ten model wygląda mi na dwa pakiety 3S 2700 /27A na silnik. Waga do lotu ze 3kg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Ale jak to wygląda na dwa pakiety? mnie się podoba .rozpiętosc to 130cm z haczykiem. Tak jak widać z całym wyposażeniem + folia + jakieś drobiazgi to góra 1300g do lotu. Jeden pakiet 3s 2200. Mam też wersję powiększoną o 30% na spalinę 7,5cm, która do lotu waży jakieś 2200g. Dlatego nie wiem skąd wzięło sie Twoje 3kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Tak oceniłem na podstawie zdjęć na rozpiętość 1,6 m. To prąd jaki powinieneś pobierać efektywnie z pakietu będzie ze 22 A w sumie na dwa silniki to cieniutko - a jak więcej to króciutki lot. Chyba jednak dwa pakiety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Ale pisałem przecież, że kazdy silnik pobiera 14,8A z przepustnicą na maxa. A w tym przypadku ciąg przekracza masę modelu. Więc znowu mylnie trafiłeś . Dziś wyglada już tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Bardzo ładny i oryginalny model. Sumaryczny prąd silników to 30A więc ja bym dał pakiet 3S 3000mAh to 8-10 min lotu i pozostaje jeszcze 20-30% pakietu na nieprzewidziane sytuacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Tak ale miejsca pod pakiet już sie nie powiększy - siedzi w nosie modelu. Co prawda jest trochę luzu po włożeniu 3s 2200 ale nie wiem czy kolejne wyższe pojemności zmieściłyby się - więcej miejsca jest na szerokosć niż wysokości. Sprawdzałem i zmieszczą sie dwa 3s 1300 ale specjalnie kupiem 4 sztuki 2200 by były do tego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 A czy takie duże śmigła nie będą zaczepiały o wodę (fale) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel4090 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Widzę, że panowie ostro zeszli z tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Śmigła 8calowe więc do tego silnika. Silniki wysoko nad skrzydłem właśnie by nie mieliły wody. Mogę założyć jeszcze 7 calowe ale ciąg byłby tylko 840g przy 17A poboru. Może to i wystarczyłoby przy masie 1300g(?). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Na ciągu bym nie oszczędzał to bezpieczeństwo modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi