Quant Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Jeśli ktoś jeszcze czyta ten temat to zapytam czy możliwy jest demontaż silnika jeśli wklejony jest krzyżak mocujący silnik? Montuję właśnie podobny model (sbach) Mam taki silnik ale obawiam się że może być za słaby. http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__18154__Turnigy_Aerodrive_SK3_2830_1020kv_Brushless_Outrunner_Motor.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 witam!jak najbardziej jest to możliwe .przerabiałem to w swoim FLASHu po niefortunnym lądowaniu "na śmigle".musiałem wyjąć silnik w którym złamał się wał.nie było to łatwe,trzeba po prostu wycisnąć silnik przez epp kadłuba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
302_Osh Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Buduje Wicherka 25 , a w międzyczasie postanowiłem kupić coś do trenowania akrobacji, mam nawet opcje latania w hali, więc Flash od Rc Factory zakupiony. Teraz prośba: setup silnik+reg, najlepiej bezpośrednio z linkami do sklepu, lipole mam 3s, które chciałbym wykorzystać. Niekoniecznie musi to być jakaś highendowa wyczynowa opcja, średnia półka na początek. A, może być coś, co znajdę na allegro, nie wiem, czy warto bawić sie w hobby king, bo czas oczekiwania zabija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 kolego,wszystko masz opisane na samym początku tematu,wyposażenie pewne i sprawdzone oraz dostępne w kraju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sizorek Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Witajcie, z racji że robi się co raz cieplej i będzie można sobie trochę polatać i ja jakiś czas temu zakupiłem flasha, który leży sobie na razie w pudełku jednak mam nadzieje, że dziś uda mi się zabrać i trochę go posklejać. Na pewno w trakcie będę miał do Was kilka pytań Wspomnę może coś o wyposażeniu, które już do mnie idzie: -Silnik Turnigy 2217 1050kv - miał być 2213, jednak omyłkowo zamówiłem w HK nie ten co trzeba, mam nadzieje że się go uda zmieścić, jest troszkę dłuższy ale i o 20g cięższy. -Serva Corony 939MG - nie było na stanie 929MG, jednak myślę że powinno być ok. -Regulator Turnigy PLUSH 30A -Pakiety Zippy Compact 1000mah -Odbiornik Turnigy 6ch Waga wyposażenia około 250g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kicior Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Ten 2217 1050kv może i jest nieco cięższy, ale nie zmieni to jakość diametralnie własności lotnych modelu. Będziesz ZACHWYCONY lataniem tym modelem, tego jestem pewien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozart Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Jak go zożysz to podziel się efektami pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sizorek Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Oki więc od razu pochwalę się kolorem, skrzydła już są razem- wkleiłem 2 rurki węglowe od dołu i od góry skrzydła ponieważ wydawało mi się, że jest ono dość giętkie. Teraz jest już naprawdę ok- jednak zastanawiam się jeszcze nad lotkami, wkleić tam cienki pasek/pręcik czy nie ma sensu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kicior Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Ja w swoim nie posiadam usztywnień w lotkach, ale nie mam zastrzeżeń co do sztywności. Jeśli zależy Ci na efekcie wizualnym, to staraj się nie używać na ciemnym EPP przyspieszacza, bo tworzą się białe naloty...Można kontaktowo w tych miejscach zakroplić CA + przyspieszacz, żeby EPP przykleił się do węgla, a resztę przykleić bez przyspieszacza.....ale to oczywiście tylko dla "wrażliwych wizualnie" :) - - - - - EDIT Pomyśl jak będziesz napędzał S.K. oraz S.W. i gdzie zechcesz zamontować serwa. To dobry moment, ponieważ możesz od razu zrobić wycięcia w elementach kadłuba przed jego sklejeniem.- - - - -Edit 2:Myśłałem o mocowaniach serw, takich jak właśnie zamieścił kolega Shock w poniższym wątku: http://pfmrc.eu/index.php?/topic/51924-crack-yak-superlite/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sizorek Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Można powiedzieć, że wszystko poza górną częścią (z kabiną) i steru kierunku jest sklejone- pozostało jedynie mocowanie silnika, serw i wykonanie nieszczęsnych popychaczy do serw. Zawsze mam z tym problem, a widzę, że tu na pewno pojawią się problemy. Myślałem o takim mocowaniu- wydaje się najprostsze: Lub takim: Mam jeszcze pytanie, zawsze robiłem popychacze na zetki- na powyższym zdjęciu jest to wklejona rurka węglowa na regulowanym snapie? Co do kleju- to dzięki za cenną uwagę, myślałem już że to mój cyjanoakryl jest jakiś lewy, pierwszy raz kleiłem z przyśpieszaczem Postaram się do zeszlifować. Później wrzucę jakieś zdjęcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRY3 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 A czemu nie jak przewidział producent na pull-pull, lekko i sprawdza się znakomicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sizorek Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Witajcie, miałem chwilkę czasu żeby skończyć flasha. Stwierdziłem, że robienie kilkudziesięciu zdjęć i wrzucanie kolejnej relacji byłoby bez sensu, więc ppkażę tylko efekt końcowy. Pakiety się ładują, pogoda ładna- szykuje się dziś co najmniej godzina latania. Gdy będę miał taką możliwość wrzucę filmik z oblotu. Zdecydowałem się na węgiel jako popychacze bo wydawały mi się bardziej "ludzkie", z pull-pullem nie miałem nigdy doczynienia. Waga do lotu wyszła około 510g, na początek śmigło APC 10x4.7SF, więc stosunek mocy do masy i tak jest jakieś 2:1. Zobaczymy jak się sprawuje w powietrzu. Mam jeszcze pytanie... Lekko zwichrowałem ogonek po wklejeniu pręcika, macie jakieś sprawdzone sposoby na prostowanie? Zwichrowanie jest minimalne, podejrzewam że nawet w locie nie do odczucia ale denerwuje oko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
302_Osh Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 A to mój Flash. Śmigło APC 9x4,5, silnik RAY C2830/1, Li-Pol 1300mAh, regulator 25A, serwa zwykłe 9gr. Polecam montaż beczułek na serwach, żeby dobrze naciągnąć linki, demontaż owiewek kół (zbieracze trawy) i propsaver koniecznie. Nie stosowałem żadnych dodatkowych wzmocnień niż fabryczne. Lata rewelacyjnie, na małych wychyleniach bardzo przyjemny, nierozbijalny trenerek, na dużych wariat. Gorąco polecam jako drugi po pionierobetach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 W instrukcji FLASHa CoG podany jest w odległości 220mm od początku kadłuba, Kto mi poda ten wymiar zaznaczony na grafice? Dorobiłem wyeksploatowany przód i nie wiem czy nie jest za długi lub za krótki, u mnie to jest 155mm, albo CoG ale licząc od krawędzi natarcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr3cik Opublikowano 14 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2019 Po wrzuceniu twojej grafiki w AutoCad'a i przeskalowaniu, zaznaczony przez ciebie wymiar wychodzi w okolicach 146 mm, natomiast CG od krawędzi natarcia to około 74 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Dzięki serdeczne kr3cik. Mój zaznaczony wymiar wyszedł na 155mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi