andrzej351 Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Flash to jeden z wielu modeli w moim "hangarze"... kupiłem go właśnie po to żeby móc bezstresowo ćwiczyć ostrzejsze latanie 3D. mam dwu metrowego CAPa-232 40ccm benzyna 1,8m YAK 55m G.Bruckmanna elektryk 1,2m EXTRA 260 Precision Aerobatics i dwa modele z depronu na halę ostatnio w porywie emocji i promocji zakupiłem CRACK YAKa z RC FACTORY i teraz go składam.będzie to taki mały wymiatacz na halę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Ja zachorowałem na yaka. Mialem z haikonga na asp .46 ale przez awarie nadajnika wbilem go do pol skrzydla w ziemię. Teraz chodzi za mna z axara .58 lub juz pojde po bandzie i machne wersję 26%. Eh fajne plany Ale zobaczymy kiedy lotto trafi w moje numery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 To coś mocno sfatygowane te pakiety. Ja już rok latam na turnigi i na 1000mah latam 10 min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Latasz na zegarek, czy masz jakiś buzer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Spokojnie możesz ustawić sobie zegarek na 7minut. Zobacz jak wtedy wygląda pakiet przy Twoim stylu latania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psiwak Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Czas lotu 4-4,5min. Trochę gorzej niż u was Jeden lot zrobiłem na śmigle 9x6 i czas prawie ten sam. Rozumiem ze po okolo 4 minutach lotu nie masz juz "mocy" ? Jezeli tak to moze okazac sie ze twoje aku mimo mlodego wieku nie sa w dobrej kondycji. Czy mozesz sprawdzic w ladowarce rezystancje wewnetrzna albo jaki masz spadek napiecia pod obciazeniem? Powinno byc nie wiecej niz 10% Z mojego skromnego doswiadczenia wiem ze pakiety Turnigy sa bardzo nierowne czasami trafiaja sie lepsze egzemplarze a czasami .... Jezeli z rezystancji wynika ze ogniwa w pakiecie sa nierowne (kiepska selekcja) to wtedy nie ma co rozladowowyac ponizej 3.7V na ogniwo bo juz niewiele sie wyciagnie z takiego pakietu a latwo mozna go zajechac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Możesz rozładowywać dłużej, teoretycznie aż regulator odetnie. Ze względu jednak na komfort lądowania lepiej zostawić sobie margines czasu i pojemności akumulatora. Ja rozładowuję tak do 70-90% mniej więcej. Zależy od lotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 A do jakiej wartości procentowej rozładowujesz pakiet ? Jak się to ma do żywotności pakietu ? witam!wczoraj udało mi się polatać swoim FLASHem,wylatałem 4 pakiety a latało się naprawdę fajnie.stosuję takie jak opisałem w tym temacie.czas lotu na pakiecie spokojnie oscyluje w granicach 10 min a nie latam rekreacyjnie tylko ostrzejsze 3D . latam prawie do odcięcia regulatora i kiedy po locie podpinam miernik to pokazuje ok 3,5 ~ 3,7V na celę.pakiet jest wtedy delikatnie ciepły a ja nie zauważyłem żadnych ujemnych skutków przy takim użytkowaniu. tak jak obiecałem,jak tylko trafi się jakiś operator kamery to nagram jakiś filmik z lotów . pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Przy 10 min latania wyciagam z pakietu jakies 90-93%. Laduje zawsze z ballancerem i nie zauważyłem zużycia pakietow. Nawet nie są spuchniete. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 I tak zostaw. Wygląda, że to będzie optymalnie dla Twojego stylu latania. Z małym zapasem, jakby pierwsze podejście do lądowanie nie wyszło, masz jeszcze energii na drugie kółko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwizardos Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Mam pytanko do Andrzeja jak zamontował w skrzydłach te płaskowniki węglowe? Przeryłem cały dział "Warsztat" i nie trafiłem na szczegółowy opis. Znalazłem jakiś filmik na Youtube, w którym gość nacinał piankę nożykiem na odpowiednią głębokość, wciskał płaskownik i zalewał od góry klejem. Czy taka technika jest dobra? Klej chwyci tylko górę płaskownika. Jeśli tak to jakiego kleju użyć, chyba jakiś bardzo rzadki powinien być. Kupiłem właśnie FlashC i chcę zamontować baterię tak jak Andrzej, ale wycięcie otworu jest dość krytyczne. Trzeba to zrobić raz a dobrze i w dodatku tak, aby model był wyważony. Samolocik jest lekki i szkoda dokładać coś aby go wyważyć, lepiej zrobić to dokładnym umieszczeniem baterii. Mój plan jest taki. Skleić model, zamontować wyposażenie, postawić na wyważarce, położyć baterię na skrzydle i przesuwać przód - tył aby znaleść SC, wtedy zaznaczyć miejsce wycięcia. Dobrze kombinuję? Instrukcja podaje SC na 95mm od natarcia skrzydła, takie jest dobre? Gdzieś przeczytałem, że przesuwa się SC trochę na ogon, wtedy ponoć lepiej lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 witam!dobrze kombinujesz kolego... montaż płaskowników węglowych w płacie jest bardzo prosty,w tym wątku na RC GROUPS do którego podałem link jest masa zdjęć ukazująca ten proces. ja dodatkowo dałem jeszcze jeden płaskownik od góry.proponuję zrobić ci to samo i najlepiej przez całą szerokość skrzydła. będzie dużo sztywniejsze. po przyklejeniu połówek skrzydła do poziomego elementu kadłuba robisz nacięcia na płaskowniki,następnie po wpasowaniu go wyjmujesz i klejem CA z wąską końcówką jednostajnym ruchem wpuszczasz w powstałą szczelinę klej,montujesz płaskownik i gotowe.pamiętaj żeby tą operację robić na idealnie płaskiej powierzchni (szyba jest najlepsza!) żeby nie dopuścić do zwichrowania skrzydła. z otworem na pakiet zrób dokładnie tak jak napisałeś.FLASH jest bardzo elastyczny jeśli chodzi o SC,z tylnym wyważeniem lepiej się lata 3D (zawis,żyletka,ciasne przewroty,płaski korkociąg,itp...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwizardos Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 O właśnie o ten detal z wprasowaniem i wyciągnięciem płaskownika mi chodziło. Po nacięciu nożem szczelina jest zbyt mała żeby wcisnąć klej. Kombinowałem czy są jakieś frezy na dremelka, żeby wyciąć szczelinę pasującą do płaskownika, ale Twój sposób jest szybszy i tańszy.Na zdjęciach takich rzeczy nie widać. Wielkie dzięki Na tym filmiku YT gość wcisnął płaskownik i pokrył to klejem, jakoś nie pasowało mi to, nie wierzę żeby to mocno trzymało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Jaki masz silnik? U mnie lata budget 2218 i gws 10x4.7. Model lata wolno a i ma odpowiedni nadmia mocy. Wydaje mi się że 10x4.7 to najlepsze rozwiązanie na ten model. Zastałem na śmigłach od 8x4 do 11x7 wszystkich rodzajach. I Zostałem przy najlepszym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Wayne,trochę dziwi mnie brak mocy przy twoim napędzie,chociaż Kv jest trochę niskie jak na smigło 9x4,5.może trafił się jakiś słabszy egzemplarz silnika...ja mam w swoim modelu ten silnik :https://hobbyking.com/en_us/turnigy-2213-20turn-1050kv-19a-outrunner.htmlz regulatorem PLUSH 25A to najlepsza kombinacja do tego modelu.na śmigle APC SF 9x6 mój flash to istny szatan.próbowałem wiele śmigieł,większe i mniejsze,to APC jest optymalne.zresztą wszystko jest opisane na poprzednich stronach tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Widzę ze każdy chwali swój zestaw napędowy :-D Moze być też wadliwy silnik. Miałem raya niby nowy w easy gliderze i model latał na rzesach. To szybowiec no ale jakoś się musi wspinać. Kupiłem nowego(sam się przyjechałem do sklepu) i model rakieta! Ten sam zestaw napędowy a różnica mega! Wymieniłem nowy silnik na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 A przy 10x4.7 sf? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 może masz problem z regulatorem albo pakietem....? miałem kiedyś w innym modelu akcję z regulatorem MYSTEREY 40A dawał może 80% mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Ja mam tp30A i żadnych problemów. Może czas na zmianę silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 panowie te kalkulatory to pic na wodę,nigdy z nich nie korzystałem i nie będę korzystał.dla mnie liczą się twarde fakty a nie liczby bo jestem praktykiem. mam zrobioną prowizoryczną hamownię i kiedy testowałem ten mój silnik 2213 1050Kv na śmigle SF 10x3,8 waga pokazała prawie 1000g ciągu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi