Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

witam!jak najbardziej jest to możliwe :) .przerabiałem to w swoim FLASHu po niefortunnym lądowaniu "na śmigle".musiałem wyjąć silnik w którym złamał się wał.nie było to łatwe,trzeba po prostu wycisnąć silnik przez epp kadłuba.

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Buduje Wicherka 25 , a w międzyczasie postanowiłem kupić coś do trenowania akrobacji, mam nawet opcje latania w hali, więc Flash od Rc Factory zakupiony. Teraz prośba: setup silnik+reg, najlepiej bezpośrednio z linkami do sklepu, lipole mam 3s, które chciałbym wykorzystać. Niekoniecznie musi to być jakaś highendowa wyczynowa opcja, średnia półka na początek. A, może być coś, co znajdę na allegro, nie wiem, czy warto bawić sie w hobby king, bo czas oczekiwania zabija.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witajcie, z racji że robi się co raz cieplej i będzie można sobie trochę polatać i ja jakiś czas temu zakupiłem flasha, który leży sobie na razie w pudełku jednak mam nadzieje, że dziś uda mi się zabrać i trochę go posklejać. 

 

jgr5za.jpg

 

Na pewno w trakcie będę miał do Was kilka pytań :) Wspomnę może coś o wyposażeniu, które już do mnie idzie:

 

-Silnik Turnigy 2217 1050kv - miał być 2213, jednak omyłkowo zamówiłem w HK nie ten co trzeba, mam nadzieje że się go uda zmieścić, jest troszkę dłuższy ale i o 20g cięższy.

-Serva Corony 939MG - nie było na stanie 929MG, jednak myślę że powinno być ok.

-Regulator Turnigy PLUSH 30A

-Pakiety Zippy Compact 1000mah

-Odbiornik Turnigy 6ch

 

Waga wyposażenia około 250g :)

Opublikowano

Ten 2217 1050kv może i jest nieco cięższy, ale nie zmieni to jakość diametralnie własności lotnych modelu.

Będziesz ZACHWYCONY lataniem tym modelem, tego jestem pewien.

Opublikowano

Oki więc od razu pochwalę się kolorem, skrzydła już są razem- wkleiłem 2 rurki węglowe od dołu i od góry skrzydła ponieważ wydawało mi się, że jest ono dość giętkie. Teraz jest już naprawdę ok- jednak zastanawiam się jeszcze nad lotkami, wkleić tam cienki pasek/pręcik czy nie ma sensu? 

 

29ve52o.jpg

Opublikowano

Ja w swoim nie posiadam usztywnień w lotkach, ale nie mam zastrzeżeń co do sztywności.
 

Jeśli zależy Ci na efekcie wizualnym, to staraj się nie używać na ciemnym EPP przyspieszacza, bo tworzą się białe naloty...
Można kontaktowo w tych miejscach zakroplić CA + przyspieszacz, żeby EPP przykleił się do węgla, a resztę przykleić bez przyspieszacza.
....ale to oczywiście tylko dla "wrażliwych wizualnie" :) :) :)

- - - - -

EDIT
 

Pomyśl jak będziesz napędzał S.K. oraz S.W. i gdzie zechcesz zamontować serwa.

To dobry moment, ponieważ możesz od razu zrobić wycięcia w elementach kadłuba przed jego sklejeniem.

- - - - -
Edit 2:
Myśłałem o mocowaniach serw, takich jak właśnie zamieścił kolega Shock w poniższym wątku:

http://pfmrc.eu/index.php?/topic/51924-crack-yak-superlite/

 

post-4061-0-51993900-1424195217_thumb.jpg

Opublikowano

Można powiedzieć, że wszystko poza górną częścią (z kabiną) i steru kierunku jest sklejone- pozostało jedynie mocowanie silnika, serw i wykonanie nieszczęsnych popychaczy do serw. Zawsze mam z tym problem, a widzę, że tu na pewno pojawią się problemy. Myślałem o takim mocowaniu- wydaje się najprostsze:

 

a1460263-121-HPIM2891.JPG

 

Lub takim:

 

a1459255-250-IMG_1433.jpg

 

Mam jeszcze pytanie, zawsze robiłem popychacze na zetki- na powyższym zdjęciu jest to wklejona rurka węglowa na regulowanym snapie? 

 

Co do kleju- to dzięki za cenną uwagę, myślałem już że to mój cyjanoakryl jest jakiś lewy, pierwszy raz kleiłem z przyśpieszaczem :) Postaram się do zeszlifować. Później wrzucę jakieś zdjęcie :)

Opublikowano

Witajcie, miałem chwilkę czasu żeby skończyć flasha. Stwierdziłem, że robienie kilkudziesięciu zdjęć i wrzucanie kolejnej relacji byłoby bez sensu, więc ppkażę tylko efekt końcowy. Pakiety się ładują, pogoda ładna- szykuje się dziś co najmniej godzina latania. Gdy będę miał taką możliwość wrzucę filmik z oblotu.

 

Zdecydowałem się na węgiel jako popychacze bo wydawały mi się bardziej "ludzkie", z pull-pullem nie miałem nigdy doczynienia.

 

Waga do lotu wyszła około 510g, na początek śmigło APC 10x4.7SF, więc stosunek mocy do masy i tak jest jakieś 2:1. Zobaczymy jak się sprawuje w powietrzu.

 

Mam jeszcze pytanie... Lekko zwichrowałem ogonek po wklejeniu pręcika, macie jakieś sprawdzone sposoby na prostowanie? Zwichrowanie jest minimalne, podejrzewam że nawet w locie nie do odczucia ale denerwuje oko :)

 

10qyk4w.jpg

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

A to mój Flash.

 

Śmigło APC 9x4,5, silnik RAY C2830/1, Li-Pol 1300mAh, regulator 25A, serwa zwykłe 9gr.

Polecam montaż beczułek na serwach, żeby dobrze naciągnąć linki, demontaż owiewek kół (zbieracze trawy) i propsaver koniecznie. Nie stosowałem żadnych dodatkowych wzmocnień niż fabryczne. Lata rewelacyjnie, na małych wychyleniach bardzo przyjemny, nierozbijalny trenerek, na dużych wariat. Gorąco polecam jako drugi po pionierobetach.

 

post-10309-0-35616000-1432838384.jpg

 

  • 3 lata później...
Opublikowano

W instrukcji FLASHa CoG podany jest w odległości 220mm od początku kadłuba, 

 

post-4712-0-81647700-1557776752_thumb.jpg

 

Kto mi poda ten wymiar zaznaczony na grafice?

Dorobiłem wyeksploatowany przód i nie wiem czy nie jest za długi lub za krótki, u mnie to jest 155mm,

albo CoG ale licząc od krawędzi natarcia.

Opublikowano

Po wrzuceniu twojej  grafiki w AutoCad'a i przeskalowaniu, zaznaczony przez ciebie wymiar wychodzi w okolicach 146 mm, natomiast CG od krawędzi natarcia to około 74 mm.

  • 2 tygodnie później...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.