miro-er1 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 witam zrobilem takie dzwignie giganty i nawet kombat polecial ,dzis zbudowalem trenerka pelnokadlubowego i tez fajnie lecial ale rzucalem go bo z ziemi nie gal rady ale niewiem czt nie za dyzty sklon zrobilem i wyklon w prawo , jak dam caly gaz to wznosi sie bardzo na ster kierunku reakcje mial ok , ale musze chyba kupic inny prop sawer bo dzis stracilem 3 smigla , bo mam taki staly, latalem na 9x3,8 niewiem czy nie za wolne czy 9x6 np bylo by lepsze??? mam pare fptek tegp sklony ocen czy nie za ostry sklon tak to wyglada troche slaba jakosc jutro w dzien zrobie dokladniejsze tak to wyglada troche slaba jakosc jutro w dzien zrobie dokladniejsze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Patryk Kukliński Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Na moje oko skłon jest zadłuży . Link to comment Share on other sites More sharing options...
miro-er1 Posted March 6, 2013 Author Share Posted March 6, 2013 tak polyslalem bo przed zmiana troche inaczej latal bardziej spokojnie a po zmanie na mocniejszy sklon tak nerwowo bardzo reagowal ja mam pakiet 7,4volta ale latam i tak na pol gazu , tomoj 2 model a pierwszy ktory polecial i nie polamal sie chodz ladowal kilka razy awaryjnie mam filmik ale niewiem w jakiej jakosci moze wrzuce to ktos cos doradzi. tak polyslalem bo przed zmiana troche inaczej latal bardziej spokojnie a po zmanie na mocniejszy sklon tak nerwowo bardzo reagowal ja mam pakiet 7,4volta ale latam i tak na pol gazu , tomoj 2 model a pierwszy ktory polecial i nie polamal sie chodz ladowal kilka razy awaryjnie mam filmik ale niewiem w jakiej jakosci moze wrzuce to ktos cos doradzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertus Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Jeśli skłon masz tak duży i nadal przy dodawaniu gazu samoczynnie mocno się wznosi to spróbuj zmniejszyć kąt natarcia skrzydła podkładając np pod spływ kawałek listewki. PS. Wydzieliłem abyś miał temat o swoim trenerku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Rzeźnik Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Nie, żebym był gramatycznym nazistą, czy coś w ten gust, ale jak czytałem pierwszy post w tym temacie, to mnie skrzywił ogólny brak interpunkcji i niska "celność palców". Ale do rzeczy: Zrób zdjęcie z boku. Według mnie skrzydło zaklinowane jest pod zbyt dużym kątem względem statecznika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miro-er1 Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 wi Tak witam Robertus skrzywilem lekko os w swoim e maxie po wczorajszym locie i lądowaniu czy da sie wyprostowac jakos czt nie oplaca sie tego robic czy lepiej nową kupic????, acha napisz jeszcze mi jakie smiglo jest wolniejsze 9x6 czy 9x3,8 pozdrawiam . wi Tak witam Robertus skrzywilem lekko os w swoim e maxie po wczorajszym locie i lądowaniu czy da sie wyprostowac jakos czt nie oplaca sie tego robic czy lepiej nową kupic????, acha napisz jeszcze mi jakie smiglo jest wolniejsze 9x6 czy 9x3,8 pozdrawiam . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ali1983 Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 jak w silniku masz oś 3mm to rozmontuj jakiś cdrom. prowadnice lasera mają 3mm. od dawna takie stosuję. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miro-er1 Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 Nie, żebym był gramatycznym nazistą, czy coś w ten gust, ale jak czytałem pierwszy post w tym temacie, to mnie skrzywił ogólny brak interpunkcji i niska "celność palców". Ale do rzeczy: Zrób zdjęcie z boku. Według mnie skrzydło zaklinowane jest pod zbyt dużym kątem względem statecznika. przepraszam ale masz racje nie trafiam w klawisze jak zbyt szybko pisze ,a co do modelu to wykonalem go z gotowych planów wiec niewiem nic o kącie zaklinowania skrzydła, jestem niestety nowicjuszem, pozdrawiam. Jeśli skłon masz tak duży i nadal przy dodawaniu gazu samoczynnie mocno się wznosi to spróbuj zmniejszyć kąt natarcia skrzydła podkładając np pod spływ kawałek listewki. PS. Wydzieliłem abyś miał temat o swoim trenerku. witam cie Robertus, tzn mam podkleic paskiem depronu pod krawedzią natarcia skrzydła ????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
miro-er1 Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 jak w silniku masz oś 3mm to rozmontuj jakiś cdrom. prowadnice lasera mają 3mm. od dawna takie stosuję. super dziękuje własnie mam stary cd rom , zaraz biore sie do wymontowywania, posdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mankoot Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Natarcie z przodu, spływ z tyłu podklej spływ Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMEK.CEKALA Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 9/3,8 to wolniejsze śmigło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gjery Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Spróbuj na początek to przeczytać. KLIK A najlepiej wszystkie porady na tej stronie. I zapanuj troche nad klawiszami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miro-er1 Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 jak w silniku masz oś 3mm to rozmontuj jakiś cdrom. prowadnice lasera mają 3mm. od dawna takie stosuję. rozebralem ten cd rom mam 2 oski ale nie ma na nich rowka na zabezpieczenie wiec jak to zamontowac bez zawkeczki ????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ali1983 Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 a po co zawleczka? jak wciśniesz oś w obudowę to się będzie trzymać. w obudowie powinna być pchełka pod imbus która trzyma oś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miro-er1 Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 a po co zawleczka? jak wciśniesz oś w obudowę to się będzie trzymać. w obudowie powinna być pchełka pod imbus która trzyma oś. wiec ta zawleczka ktora jest z tyłu silnika za łozyskiem jest nie potrzebna ??? mam e maxa ccf2822 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ali1983 Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 żaden silnik u mnie nie ma zawleczki. jak go założysz przed wręgą to obudowę trzymają magnesy. nie odleci (nie wierzyłem dopóki mnie nie uświadomili) Link to comment Share on other sites More sharing options...
miro-er1 Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 żaden silnik u mnie nie ma zawleczki. jak go założysz przed wręgą to obudowę trzymają magnesy. nie odleci (nie wierzyłem dopóki mnie nie uświadomili) ok dziękuje wiec zaloze bez zawleczki , te oske skrzywiona trzeba jakos wybic po odkreceniu tej pchelki w obudowie i po zdjeciu zawleczki tej wlasnie z tylu, czy lekko wychodzi???? pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andy. Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Oś z rotora wychodzi często w miarę lekko,ale czasem trzeba się "zaprzeć". Mi się zawsze udawało opierając koniec osi na twardym podłożu (w moim przepadku na kawałku panela podłogowego), z góry cisnąc na rotor ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gjery Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Nacięcie pod zawleczkę robię dremelem z najcieńszą tarczą. Ośkę wkręcam w wiertarkę, uruchamiam obie „maszyny”i mam w miarę równo wyszlifowane. Ośka jest na tyle długa że jak coś nie wyjdzie od razu, to można poprawić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
f-150 Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Scyzoryk się w kieszeni otwiera ,jak czytam te porady. Kol.Ali 1983 czy widziałeś CF 2822? Chyba nie.To jest dzwonek i bez segera całe bebechy wyjadą do przodu i gość może sobie zrobić krzywdę.Seger w tym typie silnika musi być.Tak jak napisał gjery dremelem a jak nie masz to iglak trójkątny ustawiony pod kątem tak aby jedna płaszczyzna była prostopadle do osi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts