Skocz do zawartości

Mustang P 51 Top Flite Gold Edition -Ocena


marcinlota1977

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

no tak tak ... w ATR też widac www.google.pl/search?hl=pl&q=ATR&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.44158598,d.ZWU&biw=1241&bih=606&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=5cpRUcHFBIGrO_6WgbAF#imgrc=v-qvtzb55lTB8M%3A%3Bug6rpT52RZ5rQM%3Bhttp%253A%252F%252Fs3.flog.pl%252Fmedia%252Ffoto%252F1291208_atr72-eurolot--plyta-lotniska-epkk.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fkretek.flog.pl%252Fwpis%252F1291208%252Fatr72-eurolot--plyta-lotniska-epkk%3B943%3B635

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja w swoich modelach w ogóle nie stosuje skłonu i wykłonu... i wszystkie mi ładnie latają :P

i dlatego przy starcie mustang uciekł Ci na lewo - brak wykłonu

a jak wyladował uciekł na prawo - przetrymowany na prawo żeby leciał prosto :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mówisz to po odjęciu gazu też powinien skręcać w prawo a tak nie jest. Przy starcie skręcił w lewo bo ustawił się pod wiatr. Mam 2 elektryczne modele, w których jest skłon i wykłon i nie ma wg mnie różnicy w lataniu. A to, że skręcił po wylądowaniu to wina źle ustawionych kół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie koniecznie, już wcześniej ktoś pisał że jak śmigło się kręci w prawą strone (patrząc z pozycji pilota) to automatycznie samolot chce się obracać w lewą stronę a co za tym idzie leci w lewo. Zrób taki mały test - przy maksymalnej prędkosci tak wytymuj samolot zeby leciał prosto, następnie zdejmij gaz i pozwój mu zwolnić i zobacz gdzie będzie leciał :P Następnie lecąc na minimalnym gazie po lini prostej tak go wyrymuj żeby leciał prosto a potem daj mu gaz na maxa :P Zobaczysz że automatycznie, czasem bezwiednie, korygujesz połozenie modelu podczas dodawania i odejmowania gazu. A tak na marginesie ja też bardzo nie lubię jak mam silnik krzywo i dlatego zawsze mam prosto :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki panowie ze sporo sie odzywacie ...zawsze to daje do myslenia i pomaga.........wiec uwazam ze mój mustang nie jest wadliwy tylko jest dostosowany juz do tego aby było prawidłowo....aby sie przekonac jak bedzie silnik sie układał i oś co do tej owiewki czy tam przodu jak kto woli kupiłem motorek i mam nadzieje ze bedzie oki a jak nie to sie zdenerwuje.........kupilem asp 15 cm co o tym myslicie bedzie oki.....oczywiscie czrerosów......

 

mam asp 61 czterosówa ok 10cm w piperku o rozpietosci 1840 i sprawdza sie znakjomicie...mimo ze china to pracuje jak ta lala.....naprawde jestem zadowolony...dlatego tez teraz asp do mustanga .......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie koniecznie, już wcześniej ktoś pisał że jak śmigło się kręci w prawą strone (patrząc z pozycji pilota) to automatycznie samolot chce się obracać w lewą stronę a co za tym idzie leci w lewo. Zrób taki mały test - przy maksymalnej prędkosci tak wytymuj samolot zeby leciał prosto, następnie zdejmij gaz i pozwój mu zwolnić i zobacz gdzie będzie leciał :P Następnie lecąc na minimalnym gazie po lini prostej tak go wyrymuj żeby leciał prosto a potem daj mu gaz na maxa :P Zobaczysz że automatycznie, czasem bezwiednie, korygujesz połozenie modelu podczas dodawania i odejmowania gazu. A tak na marginesie ja też bardzo nie lubię jak mam silnik krzywo i dlatego zawsze mam prosto :D

 

Może jest jak piszesz, ale ja tego nie zauważyłem pilotując samolot. Buduje modele od 13 lat (praktycznie same spaliny) i wszędzie miałem silnik na 0 ,lata mi się dobrze więc nie bede tego zmieniał. Może model lata jak pisałeś nie poprawnie, ale dla mnie tak jest dobrze. Marcin - silnik powinien być ok (może trochę mało jak na 4 sówa ale da rade), ja mam os max 95ax smigło 16x8 i jest baaaardzo mocny ,4 sówa dałbym około 1.20 (podobna moc do mojego) ale wiele uważa, że mój lata nie makietowo, ja dałem specjalnie taki silnik bo mustang kojarzy mi się znieprzeciętnie szybką maszyną...

 

Pozdrawiam Piotrek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dobrze na pudle mustanga jest 4 Takt od 91 do 120 tak jak piszecie...wiec powinno byc ok ...a napewno bedzie tak jak pisze Pietka.....a co do serw panowie w piperku mam hiteca 325hb 5szt czy takie same moge zastosowac w mustangu? jest napewno cięższy od pipera mimo ze mniejszy.....czy beda za słabe....?..a swoja droga piekny ma ten kadłub ten mustang ...no mnie zachwyca...nie moge sie napatrzec ......bajka

 

Pytanie do Pietki ...pisalismy o wymiarach ..czy mozesz mi zmierzyc tak jak jest u Ciebie i podac wymiary tak jak ja podalem i Johny 88....pisalismy wyżej.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 2 takie mustangi, jeden staruszek już poszedł do nowego właściciela i tez miał wykłon 3 mm w prawo, patrząc od ogona. A więc z lewej 114, a z prawej 111 mm. Ten zielony z Top Flight również ma taki sam wykłon. Nie zmieniaj nic tylko zastosuj się do instrukcji producenta, na pewno nie zrobił tak wykłonu bez przyczyny. Najwyraźniej była taka potrzeba. Przy mocniejszych silnikach są różne wariacje , jak koledzy pisali powyżej . A najskuteczniejszym i najprostszym sposobem niwelowania momentu skręcającego jest właśnie wykłon.

Odnośnie silnika: w poprzednim mustangu miałem 15 cm ASP 2 takt. Latał bardzo poprawnie. W drugim z Top Flight mam 4suw ASP 1.2 czyli ok 20 cm pojemności i również lata przefajnie.

Ne kombinuj, po co wyważać otwarte drzwi? Jeśli ktoś już przez to przeszedł to wystarczy się od niego uczyć, korzystać z czyichś doświadczeń.

Pozdrawiam

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin, Miałem i 4takt 15 cm. ....... Oj, zaraz mi coś inputujesz..... W ogóle to przerobiłem 4 wersje napędu na tamtym modelu. Na początek był 2 takt asp 10 cm ze śmigłem 12/7. Potem 4 takt 15 cm i potem 2 takt 15 cm . Oczywiście ten ostatni dawał największą moc i szybkość ale nawet ten 10 cm dawał radę spokojnie . Na początku doklejałem na skrzydła takie nakładki, które zmieniały nieco profil i powodowały, że model latał jak trenerek. Po oswojeniu się z nim nakładki poszły w kąt a ja latałem już bezstresowo. Ważne jest aby przy starcie wychylić klapy na ok 1/2, przy lądowaniu na pełnym wychyleniu klap i minimum 30-40% obrotów silnika. Poza tym nie rób zawrotów na lotkach na pełnych klapach, lubi się ześliznąć na skrzydło. Twoja 15ka ASP 4 taktowa w zupełności wystarczy, nie będzie królem prędkości ale da radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.