Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie miał ktoś z was problemy z odpaleniem takiego silnika po przeróbce na zapłon elektroniczny,sprawa wygląda tak że silnik odpala i chodzi dopiero gdy wstrzyknie się mu dawkę paliwo poprzez wlot od tłumika,raczej to nie wina gaznika do próbowałem już dwa i za każdym razem tak samo dopóki nie wleje sie mu dawki przez tłumik to można machać śmigłem do bólu jak wleje to za 4 razem zaskakuje i chodzi dopóki go nie zgaszę

Opublikowano

moze membrana troche przepuszcza i nie zasysa do konca, dopiero jak wlejesz paliwo przez wydech to wlatuje do komory spalania, a jak silnik juz zaskoczy to ma wystarczajace obroty by zassac paliwo???

Opublikowano

Jak kręcę śmigło ręką to przez wężyk widać że paliwo idze zmieniłem gaznik na sprawny w 100 procentach i to samo

Opublikowano

zapodaj jakąś potke gaznika jest przy nim taka blaszka zasłaniająca wlot powietrza do gaznika jeśli jej niema to temu nie pali przytkaj palcem wlot tylko nie całkiem i odpalaj powinno być ok

Opublikowano

Ta "blaszka" to ssanie, bez niej ciężko uruchomić

Ale nie wszystkie silniki mają tę "blaszkę" i jakoś zapalały. W moim 32cm Hemelite ta "bloszka" z angielskiego nazywana [czok] jest 3pozycyjna: uruchomienie - praca - gaszenie podczas gdy w wiekszości wystepije jako 2 pozycyjna : uruchomienie - praca.

Opublikowano

Tu koledzy znajdą wiele odpowiedzi na temat gaźników Walbro (ogólna zasada działania)

http://www.lawnmower...rviceManual.pdf

 

 

Walbro%20theory%20300x551.gif

http://www.drystacke...2027Jun2010.pdf ( http://www.drystacked.com/misc.html )

 

oraz dokładne opisy działania różnych odmian konstrukcyjnych (wg spisu od HDA do WZ)

http://www.lawnmower...albro-Parts.asp

 

pewnie swój typ kolega też tam znajdzie

 

 

http://www.ereplacem...s-c-139716.html

http://www.ereplacem...716_142810.html

 

i ciekawostka,,,

FS-91 Surpass Diesel Conversion

 

http://dieselrc.com/blog/?p=15 (http://dieselrc.com/blog/)

 

fs-91_walbro.jpg

Opublikowano

Blaszka jest bo mam jeden gaznik orginalny a drugi przełożony z silnika Turnigy 26HP-S 26cc na gazniku z turnigi to samo po wo wstrzyknięciu odpala i chodzi dopóki go nie zgaszę,myślę że to wina mębran jak wymienię to się poprawi.

Opublikowano

Najpewniej membrana. Ale to już widać przy rozruchu: jesli paliwo nie jest ssane - widać to po poziomie paliwa w wężyku dolotowym. Uruchamiałem gdy butelka z paliwem stała prawie 1m niżej niż był zawieszony silnik.

 

 

Opublikowano

Tak widziałem ten film i byłem z kolegą pod wrażeniem że da rade tak uruchomić silnik od reki i to z magnetem.Ten sam silnik co na filmie u kolegi nie chce ruszyć dopiero pod obrotami wiertarki łapie.

Opublikowano

Tak widziałem ten film i byłem z kolegą pod wrażeniem że da rade tak uruchomić silnik od reki i to z magnetem.Ten sam silnik co na filmie u kolegi nie chce ruszyć dopiero pod obrotami wiertarki łapie.

Ale ja go nie odpalam z ręki - widać na tym i innych filmach, że odpalam rozrusznikiem.

Opublikowano

Te silniczki są dość kapryśne jeśli chodzi o regulację, często pod wpływem drgań rozregulowuje się dyszka wolnych obrotow (to jedna z tych dwóch "śrubek" do regulacji, zazwyczaj bliższa silnikowi, zielony tor "L" na schemacie powyżej, odpowiedzialna za wzbogacenie mieszanki na ssaniu i wolnych obrotach), i wtedy zapalenie bez nadania dużych obrotow wałowi graniczy z cudem (zakladając, że mamy właściwie wyregulowany uklad zapłonowy i sprawne membrany w gaźniku). Dlatego najczęściej po podaniu paliwa wprost do cylindra silnik zaskakuje do momentu jego "wypalenia"..

Pewien udział w "fochach" może mieć też niewłaściwa przerwa elaktrod świecy, za duża - opóźnia zapłon, za mała - przyśpiesza i częściej się "zalewa" , jak rownież świeca przegrzana bądź z osmolonym nagarem izolatorem środkowej elektrody po ktorym pod wpływem cisnienia w cylindrze ucieka nam do masy część lub cale napięcie.

Często spotyka sie też praktyę czyszczenia tego izolatora z nagaru drucianą szczotką, która zostawia na porcelanie wtarte mikroskopijne drobiny metalu, tworząc piękny mostek do masy dla "iskry"..

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.