Skocz do zawartości

Nowosc Regulatory i silniki Redox


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie ,kto uzywa tych tanich regulatorów firmy Redox ,prosze o opinie o produktach ,czy sie sprawdzaja ,interesuja mnie regulatory i silniki tej marki dzieki

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Mam właśnie kupiony regu. z Modele Max firmy Redox- 80 A . Całkowita porażka nie da się w nim zaprogramować hamulca ani z aparatury ani za pomocą karty . Modelem się nie da latać bez hamulca bo

śmigło się kreci samo z pędu i łopaty się nie złożą . Co fajniejsze W Krakowie sklep powiedział mi że mają wadę taką właśnie i sporo ludzi to reklamuje . Fajny producent Chinki skoro robi coś co nie do końca działa , jak robi takie też silniki to mam ich w .............. Czekam na reklamacje z Modele Max zobaczymy jak tą sprawę załatwią w moim przypadku .

Opublikowano
  W dniu 7.10.2013 o 09:58, drops1 napisał:

Witam

Mam właśnie kupiony regu. z Modele Max firmy Redox- 80 A . Całkowita porażka nie da się w nim zaprogramować hamulca ani z aparatury ani za pomocą karty . Modelem się nie da latać bez hamulca bo

śmigło się kreci samo z pędu i łopaty się nie złożą . Co fajniejsze W Krakowie sklep powiedział mi że mają wadę taką właśnie i sporo ludzi to reklamuje . Fajny producent Chinki skoro robi coś co nie do końca działa , jak robi takie też silniki to mam ich w .............. Czekam na reklamacje z Modele Max zobaczymy jak tą sprawę załatwią w moim przypadku .

Dlatego przed kupnem trzeba czytać co się kupuje. Od początku podawano, iż te regulat nie mają hamulca. Ale od niedawna modelesklep sprzedaje z nowym softem, który już ma hamulec.

Opublikowano

Witam

A ty może sobie wyobrażasz że będę latał po forach i patrzył czy czasem kiełbasa lub inny towar która zamierzam kupić nie jest opisywana na forum jakimś i będę sprawdzał przed zakupem każdą żecz w tym i regulator i kiełbasę aby mnie po niej nie przerobiło na rzadko . A gdzie jest zaufanie do sklepu i producenta . Wydaje mi się że to producent powinien i sprzedawca wchodzić na fora i patrzeć czy dany towar jest ok i jak się ludzie wypowiadają o nim . Ja wiem że fora są też od tego aby się ustrzec przed wpadkami ale obłędu bym dostał jak bym tak każdą rzecz sprawdzał na forach którą zamierzam kupić i z domu bym nie wyszedł tylko sieidział przed kompem i grzebał po forach .

Opublikowano
  W dniu 7.10.2013 o 18:50, drops1 napisał:

Witam

A ty może sobie wyobrażasz że będę latał po forach i patrzył czy czasem kiełbasa lub inny towar która zamierzam kupić nie jest opisywana na forum jakimś i będę sprawdzał przed zakupem każdą żecz w tym i regulator i kiełbasę aby mnie po niej nie przerobiło na rzadko . A gdzie jest zaufanie do sklepu i producenta . Wydaje mi się że to producent powinien i sprzedawca wchodzić na fora i patrzeć czy dany towar jest ok i jak się ludzie wypowiadają o nim . Ja wiem że fora są też od tego aby się ustrzec przed wpadkami ale obłędu bym dostał jak bym tak każdą rzecz sprawdzał na forach którą zamierzam kupić i z domu bym nie wyszedł tylko sieidział przed kompem i grzebał po forach .

Oj, dropsiku - chyba nie jesteś zbyt lotny... Nikt nie powiedział, że masz czytać fora przed zakupem czegokolwiek. Ale gdybyś choć trochę myślał to byś przeczytał dane danego produktu, które znajdują się w ofercie sklepu , a nie for. Jeśli tego nie robisz to piszesz takie bzdury...
Opublikowano

Oto dane tego regulatora

Regulator 80A do lotniczych silników bezszczotkowych wyprodukowany przez firmę Redox .

Programowalne tryby pracy regulatora:

  • Hamulec: Włączony / Wyłączony (domyślnie)
  • Typ akumulatora: NiMH + NiCD / LiPo + LiIon (domyślnie)
  • Sposób odcięcia przy niskim napięciu: Redukcja mocy (domyślne) / "twarde" odcięcie zasilania
  • Progi odcinania napięcia: niski, średni, wysoki (LiPo 2,8V / 3,0V / 3,2V / celę; NiMH 0% / 60% / 65% woltażu początkowego)
  • Kąt wyprzedzenia (Timing silnika) (niski/średni/wysoki)
  • Krzywa startu: Bardzo miękka / miękka (domyślne) / liniowa
  • Tryb lotu (Governor): Lotniczy (domyślny) / Helikopterowy
  • Kierunek pracy silnika: regularny (domyślne) / wsteczny
  • Przywrócenie domyślnych wartości fabrycznych wszystkich programowalnych ustawień regulatora

Dane techniczne:

  • długość: 86 mm.
  • szerokość: 38 mm.
  • wysokość: 14 mm.
  • waga: 82 g.
  • napięcie pracy: LiPo 2-6s (7,4 - 22,2V) lub 5-18 ogniw NiXX (6-21,6V)
  • max. chwilowe natężenie: 100A/10 sek
  • stałe natężenie prądu: 80A
  • BEC: 5A/5V
  • konektory: Wtyk Deans/3x gniazdo Gold 3,5 mm.

http://www.modelemax...oducts_id=14213

 

Pisze jak byk że hamulec jest ? jest , a go sie nie da włączyć .

Opublikowano

Nie wiem jak się do Ciebie zwracać : na Ty czy na Pan (brak uzupełnionego profilu)

Czytałeś może opis do regulatora 80A Redox który podaje sklep abcrc.pl.

cyt."

Ustawienia i programowanie:

Programowanie załączania hamulca - On / Off, domyślnie jest wyłączona - UWAGA: hamulec działa na zasadzie " slow down" (zwolnienia obrotów). Nie blokuję całkowicie śmigła na twardo.

Ustawienie typu baterii: LiPo (lit) lub NiCd / NiMH, domyślnie jest LiPo

Programowany rodzaj odcięcia silnika przy spadku napięcia z akumulatora: redukcja stopniowa/wyłaczenie - domyślnie redukcja mocy silnika

Programowanie napięcia odcięcia dla akumulatorów Li-pol: niskie / średnie / wysokie, domyślnie jest to medium (3V)

Rodzaj startu silnika: miękki/średni/twardy - domyślnie jest średni - (zapewnienie szybkiego przyspieszone uruchamiania z liniowej odpowiedzi przepustnicy)

Ustawienie timmingu silnika (zwiększenie wydajności i stabilności startu elektronicznego regulatora): niskie / średnie / wysokie, domyślnie jest to medium

Tryb lotu (Governor): Lotniczy (domyślny) / Helikopterowy

Kierunek pracy silnika: regularny (domyślne) / wsteczny

Przywrócenie domyślnych wartości fabrycznych wszystkich programowalnych ustawień regulatora."

 

Ja mam regulator 60A i niestety nie ma możliwości włączenia hamulca w celu zablokowania śmigła na twardo :(.

Opublikowano

Witam

No nie czytałem opisu regulatora w sklepie abcrc.pl i nie mam obowiązku czytać skoro w nim nie zakupiłem tego regulatora ale jak by taki opis był w tym sklepie gdzie go zakupiłem to na pewno bym go nie zakupił bo takiego bym nie chciał . A skoro ktoś z obsługi sklepu nie umiał przetłumaczyć lub mu się nie chciało to mnie to już najmniej obchodzi jak się wprowadza w błąd ludzi. Widocznie w abc .. się komuś chciało dokładnie przetłumaczyć instrukcje i ten sklep nie będzie miał problemów z tym że ktoś coś nie doczytał itp.bo tam jest to napisane w opisie . .

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Czy te "białe" regulatory redox da się programować z aparatury za pomocą drążka, czy potrzebuję kupić dedykowaną kartę do programowania? Najchętniej przed kupnem poczytałbym instrukcję obsługi, ale nie mogę takiej znaleźć.

Opublikowano
  W dniu 30.12.2013 o 18:23, teo napisał:

Czy te "białe" regulatory redox da się programować z aparatury za pomocą drążka, czy potrzebuję kupić dedykowaną kartę do programowania? Najchętniej przed kupnem poczytałbym instrukcję obsługi, ale nie mogę takiej znaleźć.

Witam.

Da się je programować z apki. Przed załączeniem zasilania do regla dajesz gaz na maxa, wtedy regiel wchodzi w tryb programowania. Wszystkie opcje programowania są opisane w załączonej instrukcji od regulatora.

A tu link do instrukcji: http://www.ef3m.pl/f...%20ESC%20PL.pdf

Te regulatory są tanie i dobre, mają zabezpieczenie termiczne, z doświadczenia mogę Ci je śmiało polecić

Opublikowano

Na rynku pojawiły się Redoxy z zaktualizowanym oprogramowaniem, można załączyć hamulec na twardo.

Czy istnieje możliwość zainstalowanie takiego softu w tych bez hamulca?

Opublikowano

I jeszcze taki mały drobiazg, że we wszystkich opisach jakie czytałem to 60A i 80A mają bec 5A a mają odpowiednio 3A i 4A co widać na zdjęciach.

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Kilka dni temu kupiłem regulator Redox 40A, polatałem chwilę i postanowiłem zaprogramować hamulec, zmienić timing, rodzaj startu i coś tam jeszcze. Ustawiłem wszystko jak potrzeba, odłożyłem sprzęt na miejsce. Na następnego dnia regulator w stanie śmierci klinicznej - BEC działa, silnik już nie - nie wydaje żadnego dźwięku. Jutro jadę do modele.sklep.pl bo tam go kupiłem. A może ma ktoś jakiś pomysł co to może być?

Opublikowano

A ostatnio było że Redoxy nie lubią jak się je programuje :) kolega opisywał jak to hamulec załączył i też mu się zmarło po tym zabiegu.

Opublikowano
  W dniu 28.12.2014 o 19:02, bzik4 napisał:

Kilka dni temu kupiłem regulator Redox 40A, polatałem chwilę i postanowiłem zaprogramować hamulec, zmienić timing, rodzaj startu i coś tam jeszcze. Ustawiłem wszystko jak potrzeba, odłożyłem sprzęt na miejsce. Na następnego dnia regulator w stanie śmierci klinicznej - BEC działa, silnik już nie - nie wydaje żadnego dźwięku. Jutro jadę do modele.sklep.pl bo tam go kupiłem. A może ma ktoś jakiś pomysł co to może być?

Miałem to samo na zawodach ESA w Krakowie. Tyle, ze nic nie programowałem. Przelatałem I rundę, w drugiej chcę wystartować a tu cisza - serwa działają a silnik już nie.Nic nie śmierdzi, zero dymu. Tak po prostu zdechł. Regulatorek spieprzył mi zawody. Miałem z Jeti podobnie ale po kilku próbach poszedł jednak dym.

Też mnie to bardzo ciekawi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.