Skocz do zawartości

Nowosc Regulatory i silniki Redox


team_badboy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Witam

Mam właśnie kupiony regu. z Modele Max firmy Redox- 80 A . Całkowita porażka nie da się w nim zaprogramować hamulca ani z aparatury ani za pomocą karty . Modelem się nie da latać bez hamulca bo

śmigło się kreci samo z pędu i łopaty się nie złożą . Co fajniejsze W Krakowie sklep powiedział mi że mają wadę taką właśnie i sporo ludzi to reklamuje . Fajny producent Chinki skoro robi coś co nie do końca działa , jak robi takie też silniki to mam ich w .............. Czekam na reklamacje z Modele Max zobaczymy jak tą sprawę załatwią w moim przypadku .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam właśnie kupiony regu. z Modele Max firmy Redox- 80 A . Całkowita porażka nie da się w nim zaprogramować hamulca ani z aparatury ani za pomocą karty . Modelem się nie da latać bez hamulca bo

śmigło się kreci samo z pędu i łopaty się nie złożą . Co fajniejsze W Krakowie sklep powiedział mi że mają wadę taką właśnie i sporo ludzi to reklamuje . Fajny producent Chinki skoro robi coś co nie do końca działa , jak robi takie też silniki to mam ich w .............. Czekam na reklamacje z Modele Max zobaczymy jak tą sprawę załatwią w moim przypadku .

Dlatego przed kupnem trzeba czytać co się kupuje. Od początku podawano, iż te regulat nie mają hamulca. Ale od niedawna modelesklep sprzedaje z nowym softem, który już ma hamulec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

A ty może sobie wyobrażasz że będę latał po forach i patrzył czy czasem kiełbasa lub inny towar która zamierzam kupić nie jest opisywana na forum jakimś i będę sprawdzał przed zakupem każdą żecz w tym i regulator i kiełbasę aby mnie po niej nie przerobiło na rzadko . A gdzie jest zaufanie do sklepu i producenta . Wydaje mi się że to producent powinien i sprzedawca wchodzić na fora i patrzeć czy dany towar jest ok i jak się ludzie wypowiadają o nim . Ja wiem że fora są też od tego aby się ustrzec przed wpadkami ale obłędu bym dostał jak bym tak każdą rzecz sprawdzał na forach którą zamierzam kupić i z domu bym nie wyszedł tylko sieidział przed kompem i grzebał po forach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

A ty może sobie wyobrażasz że będę latał po forach i patrzył czy czasem kiełbasa lub inny towar która zamierzam kupić nie jest opisywana na forum jakimś i będę sprawdzał przed zakupem każdą żecz w tym i regulator i kiełbasę aby mnie po niej nie przerobiło na rzadko . A gdzie jest zaufanie do sklepu i producenta . Wydaje mi się że to producent powinien i sprzedawca wchodzić na fora i patrzeć czy dany towar jest ok i jak się ludzie wypowiadają o nim . Ja wiem że fora są też od tego aby się ustrzec przed wpadkami ale obłędu bym dostał jak bym tak każdą rzecz sprawdzał na forach którą zamierzam kupić i z domu bym nie wyszedł tylko sieidział przed kompem i grzebał po forach .

Oj, dropsiku - chyba nie jesteś zbyt lotny... Nikt nie powiedział, że masz czytać fora przed zakupem czegokolwiek. Ale gdybyś choć trochę myślał to byś przeczytał dane danego produktu, które znajdują się w ofercie sklepu , a nie for. Jeśli tego nie robisz to piszesz takie bzdury...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto dane tego regulatora

Regulator 80A do lotniczych silników bezszczotkowych wyprodukowany przez firmę Redox .

Programowalne tryby pracy regulatora:

  • Hamulec: Włączony / Wyłączony (domyślnie)
  • Typ akumulatora: NiMH + NiCD / LiPo + LiIon (domyślnie)
  • Sposób odcięcia przy niskim napięciu: Redukcja mocy (domyślne) / "twarde" odcięcie zasilania
  • Progi odcinania napięcia: niski, średni, wysoki (LiPo 2,8V / 3,0V / 3,2V / celę; NiMH 0% / 60% / 65% woltażu początkowego)
  • Kąt wyprzedzenia (Timing silnika) (niski/średni/wysoki)
  • Krzywa startu: Bardzo miękka / miękka (domyślne) / liniowa
  • Tryb lotu (Governor): Lotniczy (domyślny) / Helikopterowy
  • Kierunek pracy silnika: regularny (domyślne) / wsteczny
  • Przywrócenie domyślnych wartości fabrycznych wszystkich programowalnych ustawień regulatora

Dane techniczne:

  • długość: 86 mm.
  • szerokość: 38 mm.
  • wysokość: 14 mm.
  • waga: 82 g.
  • napięcie pracy: LiPo 2-6s (7,4 - 22,2V) lub 5-18 ogniw NiXX (6-21,6V)
  • max. chwilowe natężenie: 100A/10 sek
  • stałe natężenie prądu: 80A
  • BEC: 5A/5V
  • konektory: Wtyk Deans/3x gniazdo Gold 3,5 mm.

http://www.modelemax...oducts_id=14213

 

Pisze jak byk że hamulec jest ? jest , a go sie nie da włączyć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak się do Ciebie zwracać : na Ty czy na Pan (brak uzupełnionego profilu)

Czytałeś może opis do regulatora 80A Redox który podaje sklep abcrc.pl.

cyt."

Ustawienia i programowanie:

Programowanie załączania hamulca - On / Off, domyślnie jest wyłączona - UWAGA: hamulec działa na zasadzie " slow down" (zwolnienia obrotów). Nie blokuję całkowicie śmigła na twardo.

Ustawienie typu baterii: LiPo (lit) lub NiCd / NiMH, domyślnie jest LiPo

Programowany rodzaj odcięcia silnika przy spadku napięcia z akumulatora: redukcja stopniowa/wyłaczenie - domyślnie redukcja mocy silnika

Programowanie napięcia odcięcia dla akumulatorów Li-pol: niskie / średnie / wysokie, domyślnie jest to medium (3V)

Rodzaj startu silnika: miękki/średni/twardy - domyślnie jest średni - (zapewnienie szybkiego przyspieszone uruchamiania z liniowej odpowiedzi przepustnicy)

Ustawienie timmingu silnika (zwiększenie wydajności i stabilności startu elektronicznego regulatora): niskie / średnie / wysokie, domyślnie jest to medium

Tryb lotu (Governor): Lotniczy (domyślny) / Helikopterowy

Kierunek pracy silnika: regularny (domyślne) / wsteczny

Przywrócenie domyślnych wartości fabrycznych wszystkich programowalnych ustawień regulatora."

 

Ja mam regulator 60A i niestety nie ma możliwości włączenia hamulca w celu zablokowania śmigła na twardo :(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

No nie czytałem opisu regulatora w sklepie abcrc.pl i nie mam obowiązku czytać skoro w nim nie zakupiłem tego regulatora ale jak by taki opis był w tym sklepie gdzie go zakupiłem to na pewno bym go nie zakupił bo takiego bym nie chciał . A skoro ktoś z obsługi sklepu nie umiał przetłumaczyć lub mu się nie chciało to mnie to już najmniej obchodzi jak się wprowadza w błąd ludzi. Widocznie w abc .. się komuś chciało dokładnie przetłumaczyć instrukcje i ten sklep nie będzie miał problemów z tym że ktoś coś nie doczytał itp.bo tam jest to napisane w opisie . .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Czy te "białe" regulatory redox da się programować z aparatury za pomocą drążka, czy potrzebuję kupić dedykowaną kartę do programowania? Najchętniej przed kupnem poczytałbym instrukcję obsługi, ale nie mogę takiej znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy te "białe" regulatory redox da się programować z aparatury za pomocą drążka, czy potrzebuję kupić dedykowaną kartę do programowania? Najchętniej przed kupnem poczytałbym instrukcję obsługi, ale nie mogę takiej znaleźć.

Witam.

Da się je programować z apki. Przed załączeniem zasilania do regla dajesz gaz na maxa, wtedy regiel wchodzi w tryb programowania. Wszystkie opcje programowania są opisane w załączonej instrukcji od regulatora.

A tu link do instrukcji: http://www.ef3m.pl/f...%20ESC%20PL.pdf

Te regulatory są tanie i dobre, mają zabezpieczenie termiczne, z doświadczenia mogę Ci je śmiało polecić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.perfecthobby.pl/detale.html?id=4828

Na początku opisu widzimy "Obsługuje pakiety Li-Po ( od 2 do 3 cele)" w danych technicznych "Napięcie pracy: LiPo 2-6s (7,4 - 22,2V) lub 5-18 ogniw NiXX (6 - 21,6V)"

 

Coś nie tak rozumiem, czy to faktycznie błąd ?

 

 

Używa ktoś (w miarę często) regulatorów Redox tej drugiej wersji z hamulcem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Kilka dni temu kupiłem regulator Redox 40A, polatałem chwilę i postanowiłem zaprogramować hamulec, zmienić timing, rodzaj startu i coś tam jeszcze. Ustawiłem wszystko jak potrzeba, odłożyłem sprzęt na miejsce. Na następnego dnia regulator w stanie śmierci klinicznej - BEC działa, silnik już nie - nie wydaje żadnego dźwięku. Jutro jadę do modele.sklep.pl bo tam go kupiłem. A może ma ktoś jakiś pomysł co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu kupiłem regulator Redox 40A, polatałem chwilę i postanowiłem zaprogramować hamulec, zmienić timing, rodzaj startu i coś tam jeszcze. Ustawiłem wszystko jak potrzeba, odłożyłem sprzęt na miejsce. Na następnego dnia regulator w stanie śmierci klinicznej - BEC działa, silnik już nie - nie wydaje żadnego dźwięku. Jutro jadę do modele.sklep.pl bo tam go kupiłem. A może ma ktoś jakiś pomysł co to może być?

Miałem to samo na zawodach ESA w Krakowie. Tyle, ze nic nie programowałem. Przelatałem I rundę, w drugiej chcę wystartować a tu cisza - serwa działają a silnik już nie.Nic nie śmierdzi, zero dymu. Tak po prostu zdechł. Regulatorek spieprzył mi zawody. Miałem z Jeti podobnie ale po kilku próbach poszedł jednak dym.

Też mnie to bardzo ciekawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.