lisso11 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Witam wszystkich modelarzy .Mam mały dylemat a mianowicie kilka pytań ,posiadam pierwszy silnik benzynowy i według inst. Ma być docierany na 7000-8000 ty.obrotów na wzbogaconej mieszance co do obrotów to nie wkradł się przypadkiem błąd na tak wysokich obrotach dociera się silniki ????????? Druga sprawa , według tego co piszą koledzy iglica H reguluje skład mieszanki na wysokich obrotach a L na niskich .I teraz są trochę dwuznaczne odpowiedzi ???mianowicie wkręcając jglicę obojętnie którą zmniejszam ilość paliwa a zwiększam ilość powietrza czy odwrotnie ?????????Trzecia rzecz ,jeśli ma być docierany na tak wysokich obrotach to rozumiem że iglicę H mam ustawić na bogatej mieszance a L ni ruszać????????????? I jak poznać czy jglice są ustawione prawidłowo czy za bogato lub za ubogo ?????????? Za odpowiedzi lub też podpowiedzi z góry serdecznie dziękuję Pozdrawiam Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esceta Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 A co to za silnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 To co proponujesz to "zabicie" silnika na dzień dobry . Wiele jest tematów na forum o docieraniu,ustawianiu silnika. W skrócie, to przy docieraniu początkowo nie przekraczasz nawet połowy obrotów,stopniowo,po parę sekund wchodzisz na wysokie i znowu "pyrkanie". Różne są szkoły,można docierać na hamowni,można w locie -ważne aby od razu nie dawać w palnik . Masz racje z iglicami,wkręcając je robisz ubogą mieszankę ,wykręcając bogatą -tą lepiej stosować na docieranie. Powodzenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisso11 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 A co to za silnik ? Silniczek to JC23 EVO II chiński ale całkiem fajny jak na początek To co proponujesz to "zabicie" silnika na dzień dobry . Wiele jest tematów na forum o docieraniu,ustawianiu silnika. W skrócie, to przy docieraniu początkowo nie przekraczasz nawet połowy obrotów,stopniowo,po parę sekund wchodzisz na wysokie i znowu "pyrkanie". Różne są szkoły,można docierać na hamowni,można w locie -ważne aby od razu nie dawać w palnik . Masz racje z iglicami,wkręcając je robisz uboga mieszankę ,wykręcając bogatą -tą lepiej stosować na docieranie. Powodzenia . Dzięki za szybką odpowiedz no to bym zarżnął silniczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Możesz się kolego wzorować na tym opisie, oczywiście skład mieszanki docierającej jak zaleca producent Twojego silnika. http://www.ef3m.pl/regulacja-i-docieranie-silnika-benzynowego-da-50,46.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisso11 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Możesz się kolego wzorować na tym opisie, oczywiście skład mieszanki docierającej jak zaleca producent Twojego silnika. http://www.ef3m.pl/r...o-da-50,46.html Dzięki za wielką podpowiedź, super wiadomość, oto mi właśnie chodziło. Pozdrawiam Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi