lisso11 Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Witam wszystkich modelarzy .Mam mały dylemat a mianowicie kilka pytań ,posiadam pierwszy silnik benzynowy i według inst. Ma być docierany na 7000-8000 ty.obrotów na wzbogaconej mieszance co do obrotów to nie wkradł się przypadkiem błąd na tak wysokich obrotach dociera się silniki ????????? Druga sprawa , według tego co piszą koledzy iglica H reguluje skład mieszanki na wysokich obrotach a L na niskich .I teraz są trochę dwuznaczne odpowiedzi ???mianowicie wkręcając jglicę obojętnie którą zmniejszam ilość paliwa a zwiększam ilość powietrza czy odwrotnie ?????????Trzecia rzecz ,jeśli ma być docierany na tak wysokich obrotach to rozumiem że iglicę H mam ustawić na bogatej mieszance a L ni ruszać????????????? I jak poznać czy jglice są ustawione prawidłowo czy za bogato lub za ubogo ?????????? Za odpowiedzi lub też podpowiedzi z góry serdecznie dziękuję Pozdrawiam Krzysiek Link to comment Share on other sites More sharing options...
esceta Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 A co to za silnik ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shock Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 To co proponujesz to "zabicie" silnika na dzień dobry . Wiele jest tematów na forum o docieraniu,ustawianiu silnika. W skrócie, to przy docieraniu początkowo nie przekraczasz nawet połowy obrotów,stopniowo,po parę sekund wchodzisz na wysokie i znowu "pyrkanie". Różne są szkoły,można docierać na hamowni,można w locie -ważne aby od razu nie dawać w palnik . Masz racje z iglicami,wkręcając je robisz ubogą mieszankę ,wykręcając bogatą -tą lepiej stosować na docieranie. Powodzenia . Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisso11 Posted June 3, 2013 Author Share Posted June 3, 2013 A co to za silnik ? Silniczek to JC23 EVO II chiński ale całkiem fajny jak na początek To co proponujesz to "zabicie" silnika na dzień dobry . Wiele jest tematów na forum o docieraniu,ustawianiu silnika. W skrócie, to przy docieraniu początkowo nie przekraczasz nawet połowy obrotów,stopniowo,po parę sekund wchodzisz na wysokie i znowu "pyrkanie". Różne są szkoły,można docierać na hamowni,można w locie -ważne aby od razu nie dawać w palnik . Masz racje z iglicami,wkręcając je robisz uboga mieszankę ,wykręcając bogatą -tą lepiej stosować na docieranie. Powodzenia . Dzięki za szybką odpowiedz no to bym zarżnął silniczek Link to comment Share on other sites More sharing options...
RomanJ4 Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Możesz się kolego wzorować na tym opisie, oczywiście skład mieszanki docierającej jak zaleca producent Twojego silnika. http://www.ef3m.pl/regulacja-i-docieranie-silnika-benzynowego-da-50,46.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisso11 Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 Możesz się kolego wzorować na tym opisie, oczywiście skład mieszanki docierającej jak zaleca producent Twojego silnika. http://www.ef3m.pl/r...o-da-50,46.html Dzięki za wielką podpowiedź, super wiadomość, oto mi właśnie chodziło. Pozdrawiam Krzysiek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts