janegab Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Kto lata...tym szybowcem 3,1 m-wymiana doświadczeń
mozzo Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Ja latam w wersji elektro i szybowcowej. To już 3 sezon. Kupiłem używany od Pana Sierpowicza. W czym mogę pomóc? 1
mozzo Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Mój w wersji szybowcowej ma bardzo zbliżoną wagę. Różni się obrysami stateczników, a zakończenia skrzydeł mam płaskie. Masz komorę balastową? 1
Shock Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Ładne ,ładne te Wasze Mystici . Proszę więcej info ,kto robi,za ile (może być PW) ,wymiary,czy jest wersja motto (już doczytałem)? jak to lata? Pytam tylko z ciekawości ,nie planuję zakupu.. 1
janegab Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2013 Mam komorę balastową ...jakie wagi stosujesz i kiedy ? jak masz unieruchomione w rurze ołowie / od dolu śrubą ?/ -bede odlewal.potrzeba mi kadlub do motoszyb.Zakończenie skrzydel takie samo..może fotka tego nie oddaje -latasz na zboczu..? pozdrawiam
heksodus Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 No model Fajniutki;) I waga też zacna.Pewnie będziesz się bujał godzinami na jednym pakiecie 1
psiwak Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Janek dlaczego go sprzedajesz? Jezeli to nie tajemnica
janegab Opublikowano 8 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2013 sprzedaję mystica i falkona.- nówkę.dlaczego -.bo są tak doskonałe ,że nie ma co przy nich przerabiać-czy doklejać np. świnskiego ryja..hi....hi....hi
mozzo Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Mam komorę balastową ...jakie wagi stosujesz i kiedy ? jak masz unieruchomione w rurze ołowie / od dolu śrubą ?/ -bede odlewal.potrzeba mi kadlub do motoszyb.Zakończenie skrzydel takie samo..może fotka tego nie oddaje -latasz na zboczu..? pozdrawiam Największy balast na jakim nim latałem to ok. 700g (czyli 50%) przy wietrze 10m/s a i tak parę razy się ratowałem przed glebą. Na pełnym jeszcze nie próbowałem. W okresach jesienno-zimowych latam na zboczu, a w lecie to raczej na płaskim. Do unieruchamiania mam drewniane klocki odpowiednio opisane żeby nie przesunąć Ś.Ć. Ja to amator jestem- lepiej żeby się wypowiedział ktoś, kto latał nim zawodniczo F3F/F3B. 1
janegab Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2013 MYSTIC na Lubstowie... Super warunki, dogodny dojazd. Loty na wszystkie kierunki wiatru... Zapraszam kolegów. 1
janegab Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Dzisiaj wypróbowałem lotow z balastem / nie miałem rury balastowej wykonalem z korpusu pompki rowerowej pasowała mi średnica balastów po barakudzie od Specyfika / jest talizman z 3city team fi 20mm/ rure zamocowalem we wnetrzu kadłuba na rzep. Pierwszy lot ryj za ciezki...wystarczyło przesunac rurę na rzepie do tyłu i final. bez przyklejania odważnika na ogonie. jak potrzeba polatac w termice rurę można odkleić jest lekka 20g . Mistic zachowuje sie super szkoda ,ze balastu nie ma w bagnecie ale dobre i to. Loty warunki -DOJAZD=POEZJA na wiatr wschodni. Zachodni przetestowany przez Specyfika również Polecam zapraszam Janek,
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Rurę Janku powinieneś zamocować w taki sposób by środek ciężkości rury z całym balastem i modelu były w tym samym miejscu takim sposobem wszelkie manewry z balastem nie będą zmieniały środka ciężkości oczywiście jeśli napełnisz rurę symetrycznie o środka . Poza balastami będą ci potrzebne dystanse tej samej szerokości dodatkowo pamiętaj żeby liczba balastów była nieparzysta wtedy bez zmiany środka ciężkości będziesz mógł włożyć dowolną liczbę pastylek . Poza tym rura musi być zamocowana na sztywno bo jedno twarde lądowanie i będziesz miał miazgę z tego co jest na jej drodze nie wspomnę już o tym co będzie jak się odczepi w locie . Co do różnic z i bez zakres użytecznych prędkości lotu i siły wiatru przesuwa się w górę model leci szybciej tak pod jak i z wiatrem . Trzeba też pamiętać żeby manewry nie były nerwowe a lądowanie gładkie i płynne bo uszkodzenia rosną w kwadracie wagi . Ładujemy więc balast stopniowo i przyzwyczajamy się do wagi i reakcji modelu pamiętając że ciężki model spada szybciej i wolniej wychodzi z korka ...
janegab Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 Kamilu wszelkie Twoje uwagi pokrywają sie z zastosowaniem praktycznym. Dzięki
janegab Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Opublikowano 5 Listopada 2014 Dzisiaj na Lubstowie latajacy potwór zaatakował i użarł nos MYSTIC-owi mial chcicę na cusik z pewexu wiec wypedziłem go na RUSKO.. 1
Shock Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 A cóż Ci użarło tego ryja..? Fuj,flaki na wierzchu..
Jaccy1 Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Wieczory długie będzie co robić-przerobić.
cZyNo Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Bo nie wiem czy wiesz ale Mystic pierwsze kroki na zboczu stawiał wlasnie w Rusku. Twój rowniez...
janegab Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Opublikowano 5 Listopada 2014 Latałem nim sobie spokojniutko ...i oslepiło mnie słonce moment zobaczyłem ciemna plamę w słońcu i by nie dostać w siwy łeb lub auto zwaliłem mystyica na glebę podziwiam wytrzymałość be-be..przy takiej predkości na pokładzie miałem KILO..!! że kadłub w dalszej cześci nie potrzaskany i całą reszta chyba na "SWIETEJ ZIEMI" licheńskiej czuwa Najwyższy..już w naprawie zniszczenia nie wielkie
Rekomendowane odpowiedzi