janegab Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Kto lata...tym szybowcem 3,1 m-wymiana doświadczeń Link to comment Share on other sites More sharing options...
mozzo Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Ja latam w wersji elektro i szybowcowej. To już 3 sezon. Kupiłem używany od Pana Sierpowicza. W czym mogę pomóc? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
janegab Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 Mój model, waga dolotu 2070g. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mozzo Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Mój w wersji szybowcowej ma bardzo zbliżoną wagę. Różni się obrysami stateczników, a zakończenia skrzydeł mam płaskie. Masz komorę balastową? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shock Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Ładne ,ładne te Wasze Mystici . Proszę więcej info ,kto robi,za ile (może być PW) ,wymiary,czy jest wersja motto (już doczytałem)? jak to lata? Pytam tylko z ciekawości ,nie planuję zakupu.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
janegab Posted June 7, 2013 Author Share Posted June 7, 2013 Mam komorę balastową ...jakie wagi stosujesz i kiedy ? jak masz unieruchomione w rurze ołowie / od dolu śrubą ?/ -bede odlewal.potrzeba mi kadlub do motoszyb.Zakończenie skrzydel takie samo..może fotka tego nie oddaje -latasz na zboczu..? pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
heksodus Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 No model Fajniutki;) I waga też zacna.Pewnie będziesz się bujał godzinami na jednym pakiecie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
psiwak Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Janek dlaczego go sprzedajesz? Jezeli to nie tajemnica Link to comment Share on other sites More sharing options...
janegab Posted June 8, 2013 Author Share Posted June 8, 2013 sprzedaję mystica i falkona.- nówkę.dlaczego -.bo są tak doskonałe ,że nie ma co przy nich przerabiać-czy doklejać np. świnskiego ryja..hi....hi....hi Link to comment Share on other sites More sharing options...
mozzo Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Mam komorę balastową ...jakie wagi stosujesz i kiedy ? jak masz unieruchomione w rurze ołowie / od dolu śrubą ?/ -bede odlewal.potrzeba mi kadlub do motoszyb.Zakończenie skrzydel takie samo..może fotka tego nie oddaje -latasz na zboczu..? pozdrawiam Największy balast na jakim nim latałem to ok. 700g (czyli 50%) przy wietrze 10m/s a i tak parę razy się ratowałem przed glebą. Na pełnym jeszcze nie próbowałem. W okresach jesienno-zimowych latam na zboczu, a w lecie to raczej na płaskim. Do unieruchamiania mam drewniane klocki odpowiednio opisane żeby nie przesunąć Ś.Ć. Ja to amator jestem- lepiej żeby się wypowiedział ktoś, kto latał nim zawodniczo F3F/F3B. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
janegab Posted August 27, 2013 Author Share Posted August 27, 2013 MYSTIC na Lubstowie... Super warunki, dogodny dojazd. Loty na wszystkie kierunki wiatru... Zapraszam kolegów. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
janegab Posted August 27, 2013 Author Share Posted August 27, 2013 Dzisiaj wypróbowałem lotow z balastem / nie miałem rury balastowej wykonalem z korpusu pompki rowerowej pasowała mi średnica balastów po barakudzie od Specyfika / jest talizman z 3city team fi 20mm/ rure zamocowalem we wnetrzu kadłuba na rzep. Pierwszy lot ryj za ciezki...wystarczyło przesunac rurę na rzepie do tyłu i final. bez przyklejania odważnika na ogonie. jak potrzeba polatac w termice rurę można odkleić jest lekka 20g . Mistic zachowuje sie super szkoda ,ze balastu nie ma w bagnecie ale dobre i to. Loty warunki -DOJAZD=POEZJA na wiatr wschodni. Zachodni przetestowany przez Specyfika również Polecam zapraszam Janek, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kamyczek_RC Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Rurę Janku powinieneś zamocować w taki sposób by środek ciężkości rury z całym balastem i modelu były w tym samym miejscu takim sposobem wszelkie manewry z balastem nie będą zmieniały środka ciężkości oczywiście jeśli napełnisz rurę symetrycznie o środka . Poza balastami będą ci potrzebne dystanse tej samej szerokości dodatkowo pamiętaj żeby liczba balastów była nieparzysta wtedy bez zmiany środka ciężkości będziesz mógł włożyć dowolną liczbę pastylek . Poza tym rura musi być zamocowana na sztywno bo jedno twarde lądowanie i będziesz miał miazgę z tego co jest na jej drodze nie wspomnę już o tym co będzie jak się odczepi w locie . Co do różnic z i bez zakres użytecznych prędkości lotu i siły wiatru przesuwa się w górę model leci szybciej tak pod jak i z wiatrem . Trzeba też pamiętać żeby manewry nie były nerwowe a lądowanie gładkie i płynne bo uszkodzenia rosną w kwadracie wagi . Ładujemy więc balast stopniowo i przyzwyczajamy się do wagi i reakcji modelu pamiętając że ciężki model spada szybciej i wolniej wychodzi z korka ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
janegab Posted October 4, 2014 Author Share Posted October 4, 2014 Kamilu wszelkie Twoje uwagi pokrywają sie z zastosowaniem praktycznym. Dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
janegab Posted November 5, 2014 Author Share Posted November 5, 2014 Dzisiaj na Lubstowie latajacy potwór zaatakował i użarł nos MYSTIC-owi mial chcicę na cusik z pewexu wiec wypedziłem go na RUSKO.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shock Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 A cóż Ci użarło tego ryja..? Fuj,flaki na wierzchu.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaccy1 Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Wieczory długie będzie co robić-przerobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cZyNo Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Bo nie wiem czy wiesz ale Mystic pierwsze kroki na zboczu stawiał wlasnie w Rusku. Twój rowniez... Link to comment Share on other sites More sharing options...
janegab Posted November 5, 2014 Author Share Posted November 5, 2014 Latałem nim sobie spokojniutko ...i oslepiło mnie słonce moment zobaczyłem ciemna plamę w słońcu i by nie dostać w siwy łeb lub auto zwaliłem mystyica na glebę podziwiam wytrzymałość be-be..przy takiej predkości na pokładzie miałem KILO..!! że kadłub w dalszej cześci nie potrzaskany i całą reszta chyba na "SWIETEJ ZIEMI" licheńskiej czuwa Najwyższy..już w naprawie zniszczenia nie wielkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
cZyNo Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Kilo? Ty to hardkorowiec jestes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts