Marcin K. Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Jeżeli regulator ma więcej A niż silnik to bardzo dobrze. Bardzo źle jest w druga stronę. Silnik nie może mieć więcej A od regulatora bo go spali.
Kolikon Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2013 To wiem. Musi być zapas itd. itp. Ale czy prawie drugie tyle mu nie zaszkodzi? A poza tym jaką mam pewność, że to silnik poszedł a nie regulator? Chociaż... No dobra silnik poszedł - ma za mały opór od osi do kabla, a poza tym z regulatorem nic nie robiłem. Silnikiem tak choćby "mrugałem", że co chwilę włączałem i wyłączałem, ale nie robiłem tego często. Może z dwa razy i silnik nie był nawet odrobinę cieplejszy. Nie robiłem też tego z pełną mocą - kręcił się pomału...
Francka Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Jedna rada jak nie jestes pewien podepnij drugi silnik bedzie jasne , nie masz gdzie kolegi co pożyczy silnik .
Kolikon Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Opublikowano 1 Lipca 2013 Ja jedyny w całej dzielnicy bawię się w modelarstwo. Wszyscy tylko piłka nożna i piłka nożna. Mój kolega ma dziadka który lubi moedelarstwo, ale trochę wątpię, że mi pozwoli... Trochę głupio iść do nieznajomego z silniczkiem, żeby go włączyć...
Marcin K. Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Jak ci wstyd iść poprosić o pomoc to co z ciebie za człowiek?
Kolikon Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Opublikowano 1 Lipca 2013 Nie, że wstyd, ale no... Ty byś poszedł do człowieka którego widziałeś raz w życiu o włączenie silnika? Może w modelarskim będzię chłop taki miły, że włączy mi silnik i jak coś to wrócę z regulatorem. Ostatnia umiera nadzieja...
Radosny Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Jak modelarz to zrozumie;) oczywiście o ile ma silniki 3f, to Ci wtedy pomoże, jesli nie, to na pewno wiedze posiada i sprawdzi silnik;) Jak modelarz to zrozumie;)
skraf Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Ile razy byłem na lotnisku to widziałem kogoś pierwszy raz na oczy, a oni mnie. Czy to oni potrzebowali czegoś pożyczyć, czy ja, to zawsze służyliśmy sobie pomocą... Raz mi się zdarzyło nawet, że podczas podziwiania pięknego szybowca zaproponowali mi się przelecenie No ale nie skorzystałem... W razie czego jednak mój portfel nie obsługuje takich maszyn.
WZ Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 Może być uszkodzony silnik , lub nie zaprogramowany regulator
Francka Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 Ja ci to moge sprawdzić , ale nie chce mi się do Katowic jechać.
Kolikon Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Opublikowano 2 Lipca 2013 Spokojnie, spokojnie. Ten ze sklepu modelarskiego mi to sprawdził.
Kolikon Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Opublikowano 3 Lipca 2013 Regiel... BEC działa, a silnik tylko się przegrzał, jak zadymił. Nie trwało to długo, więc jeszcze trochę pochodzi. Chyba zrobiłem kreta na sucho...(kręcę silnikiem, włączam oba serwa na raz i silnik szarpie - kret na sucho to chyba jedyne wytłumaczenie). Ciekawe czy cud się zdaży i da mi go na gwarancję.
WZ Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 CHyba kret nie na sucho - tylko z obrotami silnika
Kolikon Opublikowano 4 Lipca 2013 Autor Opublikowano 4 Lipca 2013 Nooo... W każdym razie mam już nowy (GPX) a tamten dałem do reklamacji. Tylko o co chodzi z programowaniem? Bo ja tamtemu nic nie robiłem - po prostu go włączyłem i chciałem latać. To trzeba jakoś programować??? Przecież po prostu sterujesz aparaturą i to wszystko. O co w tym wszystkim chodzi?
Kolikon Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Opublikowano 5 Lipca 2013 W instrukcji pisze coś o programowaniu, ale proszę o to abyście mi to przybliżyli. To jest dla mnie czarna magia.
WZ Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Temat Mój pierwszy model czyli Rwd 5 strona 10 - Tam jest wszystko opisane
skraf Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 http://pfmrc.eu/inde...5/page__st__180 to teraz możesz mi mówić Génial (czyt. żyńjal)
krzyś707 Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Popieram sprawę z nawinięciem (przezwojeniem silnika) . Zrób rzecz starannie izolacja statora,stojan , podłączanie czy nie ma przebicia podczas przezwajania itd. Jest na form jak przezwajać. Ja w ten sposób odzyskałem z 8 silników emax i dzwonków tower pro . Nawalił kupowałem nowy . Nazbierało się a tak miałem "regenerowane"i więcej zapasowych. Niekiedy wymieniałem łożyska (szybkoobrotowe).Silnik się grzał na starych zbyt mocno wyeksploatowanych palił się(lakier na uzwojeniu). Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi