Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To wiem. Musi być zapas itd. itp. Ale czy prawie drugie tyle mu nie zaszkodzi? A poza tym jaką mam pewność, że to silnik poszedł a nie regulator? Chociaż... No dobra silnik poszedł - ma za mały opór od osi do kabla, a poza tym z regulatorem nic nie robiłem. Silnikiem tak choćby "mrugałem", że co chwilę włączałem i wyłączałem, ale nie robiłem tego często. Może z dwa razy i silnik nie był nawet odrobinę cieplejszy. Nie robiłem też tego z pełną mocą - kręcił się pomału...

Opublikowano

Ja jedyny w całej dzielnicy bawię się w modelarstwo. Wszyscy tylko piłka nożna i piłka nożna. Mój kolega ma dziadka który lubi moedelarstwo, ale trochę wątpię, że mi pozwoli... Trochę głupio iść do nieznajomego z silniczkiem, żeby go włączyć...

Opublikowano

Nie, że wstyd, ale no... Ty byś poszedł do człowieka którego widziałeś raz w życiu o włączenie silnika? Może w modelarskim będzię chłop taki miły, że włączy mi silnik i jak coś to wrócę z regulatorem. Ostatnia umiera nadzieja...

Opublikowano

Jak modelarz to zrozumie;) oczywiście o ile ma silniki 3f, to Ci wtedy pomoże, jesli nie, to na pewno wiedze posiada i sprawdzi silnik;) Jak modelarz to zrozumie;)

Opublikowano

Ile razy byłem na lotnisku to widziałem kogoś pierwszy raz na oczy, a oni mnie. Czy to oni potrzebowali czegoś pożyczyć, czy ja, to zawsze służyliśmy sobie pomocą... Raz mi się zdarzyło nawet, że podczas podziwiania pięknego szybowca zaproponowali mi się przelecenie :D No ale nie skorzystałem... W razie czego jednak mój portfel nie obsługuje takich maszyn. :P

Opublikowano

Regiel... BEC działa, a silnik tylko się przegrzał, jak zadymił. Nie trwało to długo, więc jeszcze trochę pochodzi. Chyba zrobiłem kreta na sucho...:D(kręcę silnikiem, włączam oba serwa na raz i silnik szarpie - kret na sucho to chyba jedyne wytłumaczenie). Ciekawe czy cud się zdaży i da mi go na gwarancję.

Opublikowano

Nooo... W każdym razie mam już nowy (GPX) a tamten dałem do reklamacji. Tylko o co chodzi z programowaniem? Bo ja tamtemu nic nie robiłem - po prostu go włączyłem i chciałem latać. To trzeba jakoś programować??? Przecież po prostu sterujesz aparaturą i to wszystko. O co w tym wszystkim chodzi?

Opublikowano

W instrukcji pisze coś o programowaniu, ale proszę o to abyście mi to przybliżyli. To jest dla mnie czarna magia.

Opublikowano

Popieram sprawę z nawinięciem (przezwojeniem silnika) . Zrób rzecz starannie izolacja statora,stojan , podłączanie czy nie ma przebicia podczas przezwajania itd. Jest na form jak przezwajać.

Ja w ten sposób odzyskałem z 8 silników emax i dzwonków tower pro . Nawalił kupowałem nowy . Nazbierało się a tak miałem "regenerowane"i więcej zapasowych.

Niekiedy wymieniałem łożyska (szybkoobrotowe).Silnik się grzał na starych zbyt mocno wyeksploatowanych palił się(lakier na uzwojeniu).

 

Pozdrawiam

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.