Patryk900 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Dzięki za rady ale lądować na asfalcie nie mam gdzie za bardzo dlatego wybiorę puki co wysoka trawę albo pole np. ze zbożem a jak przyjdzie co do czego to sam zrobię podwozie A co do ćwiczenia to mam tylko bez przewodowy to chyba nie bardzo da rade na pc :/ no chyba ze są jakieś symulatory na xbox-a hehe nadajnik i reszta gratów zamówiona mam nadzieje ze wszystko dojdzie we wtorek a w środę pokaże pierwszego kreta Dokupię jeszcze jakaś taśmę żeby podklejając skrzydełka no i brzuch surferka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Dzisiaj nie mogłem spać z nurtującym mnie silnikiem a mianowicie : Wydaje mi się ze silnik powinien być w tej pozycji (nie chodzi mi o skłon czy wykłon) tylko czy muszę odkręcić te śrubki pokazane strzałka i przepchnąć wał do przodu tak aby można było zamontować śmigiełko aha no i czy obracać ma się sam wał czy wał razem z ta częścią silnika na której są napisy ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SRB Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Z tego co się orientuje montujesz silnik zwyczajnie tak jak byś montował go na dziobie samolotu. Nie bawisz się w przekładki, bo prawdopodobnie i tak nie da się tego przesunąć. Jedyna różnica to LEWE śmigło tzw pchające. W sklepie abc jest nawet osobna kategoria dla nich: http://www.abc-rc.pl/c/66/smigla-pchajace-lewe-pusher-smigla-i-akcesoria.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francka Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Nie kombinuj z przekładaniem wału .Zabuduj wałkiem do przodu , to jest silnk do montażu za wrega wiec ci pasuje. Ktoś juz podawał ci linka masz zdjecia mocowania silnika http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=10277 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Skręciłem prowizorycznie jak radzicie ale niestety wał jest bardzo krótki a do tego trzeba wyciąć lub spiłować 4 plastikowe mocowania w tej obudówce bo inaczej się wszystko nie poskłada w całość do tego śmigło trzeba by przykleić fotki: Istnieje jeszcze opcja ze przyczepie śmigło na piastę którą kupiłem i obędę się bez kołpaczka z zestawu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francka Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Bez kołpaka powinno byc ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Zrobiłem bez ori kołpaczka i jest git trochę tylko musiałem pod szlifować poklepać i wszytko pięknie wygląda rano przyszły części przedłużacze, śmigło i wtyczki czekam tylko na kuriera z nadajnik a w miedzy czasie składam wszystko oprócz kadłuba. Co do śmigła jest na nim napisane 6X4 E i mieści się zostało do kadłuba może 3-3,5mm tak wiec myślę ze będzie akurat Aha najważniejsze czy teraz na początek zamontować przedłużacz (Y) ten łączący obie lotki ? Jeszcze kwestia serw po podłączeniu do aparatury domyślnie ustawia się w pozycji neutralnej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francka Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Kabelek Y połaczysz jak już bedzie nadajnik , nie ma potrzeby teraz go łaczyć. Serwa po uruchomieniu aparatury ustawiaja sie w neutrum (czyli domyślnie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Oki dziękuje za rady w takim razie jutro 1 kret o ile przyjdzie nadajnik niestety idzie naszą kochaną pocztą polską Podsumowanie dzisiejszych prac udało mi się zmienić wtyczki w kablu od ładowarki oraz pakieciku może nie najwyższej jakości ale starałem się hehe Zamontowałem śmigło dodałem metalowy krzyżak załączony z silnikiem Regiel trochę dziwnie siedzi ale po złożeniu obu połówek kadłuba ładnie siedzi w wycięciu : No i oczywiście mam pytanko czy lądować pierwszy raz pakiet takim napięciem ? a potem już dawać 2A ? : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francka Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Mała uwaga - obróć smigło (napisami do przodu modelu) kierunek obrotów taki żeby pchał (prawy patrząc od tyłu modelu) Druga sprawa wtyczki przed lutowaniem koszulka termokurczliwa (lepsza niż wężyk silikonowy) lub wężyk silikonowy polutowaniu naciagnij na lutowane miejsca ,to lepsze niż taśma , która i tak ci się odklei po czasie. W tych akumlatorach zwarcie to koniec żywotności. Ladowanie nie ma znaczenia czy dasz mniejszy prąd , czy wiekszy oby nie przekraczac 1c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Całe szczęście ze powiedziałeś o śmigle bym się zdziwił jak by mi model zaczął do tyłu lecieć hehe ( po odwróceniu jest niecałe 0,5mm luzu ale chyba nie będzie tragedii, zastanawiam się tylko czy zmiana kierunku obrotów silnika nie dała by tego samego efektu ) Koszulki założyłem ale kabel był tak gruby że nie doszedł do końca to dałem dla pewności taśmę, niestety podczas demontażu starej wtyczki zrobiłem zwarcie no ale mam nadzieje ze nie zniszczyło go to za bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francka Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Zmiana kierunku obrotów śmigła nic nie daje ,smigło ma swoj prófil a co za tym idzie sprawnosć . Na twoim mocowaniu śmigła ciag byłby mniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Dzięki Franciszku nadajnik dzisiaj będzie tak wiec ładuje juz pakiet i czekam na pana listonosza pewnie schody zaczną się przy bindowaniu ale będzie ciekawie hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 bindowanie jest proste ja budowa cepa. Na YT masz masę filmów instruktażowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 No dziękować już mam parę całe szczęście ze 9x jest taki popularny. Myślicie ze jak zrobię zamkniecie na magnes do kabiny będzie bardziej praktyczny od oryginalnego plastikowego zatrzasku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Jest nadajnik ze zbindowaniem nie było problemu tylko jak podłączam do regla silnik to od razu kreci nie wiem co mam zrobić pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar_M Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Gaz na dół lewa manetka a jeżeli masz rewers to na górę. Swoją drogą najpierw jest pikanie i silnik nie powinien startować tak zaraz po podłączeniu zasilania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Manetka jest na dole a silnik po podłaczeniu pika wtedy gasze apke znow zapika i wtedy właczam apkei odrazu tylko nie na pełnej mocy kreci :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Pikanie silnika jest naturalne przy podłączeniu zasilania. U Ciebie regulator wchodzi w tryb utraty sygnału i stąd te obroty. Włącz aparaturę i ustaw gaz na max, podłącz zasilanie w modelu poczekaj aż silnik zapika i wtedy zjedź z gazem na min. Jeszcze zapika i powinna być cisza. Po tym zabiegu zwanym programowaniem zakresu gazu powinieneś mieć regulację gazu. A przy następnym podłączaniu zasilania w modelu, gaz na min i pozwól silnikowi się wypikać do końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macowca Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Nigdy nie wolno wyłączać aparatury, kiedy silnik jest dalej podłączony do zasilania ! Jeśli tak zrobisz silnik może nagle zacząć się kręcić i komuś stanie się krzywda ( nawet od takiego silniczka, który masz) Moze masz niezaprogramowany regulator. Na stronie abc-rc, tam gdzie masz ten swój regiel, jest instrukcja jak zaprogramować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi