Skocz do zawartości

SkySurfer 80% kompletny


Patryk900

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za rady ale lądować na asfalcie nie mam gdzie za bardzo dlatego wybiorę puki co wysoka trawę albo pole np. ze zbożem a jak przyjdzie co do czego to sam zrobię podwozie :)

A co do ćwiczenia to mam tylko bez przewodowy to chyba nie bardzo da rade na pc :/ no chyba ze są jakieś symulatory na xbox-a hehe

nadajnik i reszta gratów zamówiona mam nadzieje ze wszystko dojdzie we wtorek a w środę pokaże pierwszego kreta ;)

Dokupię jeszcze jakaś taśmę żeby podklejając skrzydełka no i brzuch surferka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dzisiaj nie mogłem spać z nurtującym mnie silnikiem a mianowicie :

uuvb.jpg

 

Wydaje mi się ze silnik powinien być w tej pozycji (nie chodzi mi o skłon czy wykłon) tylko czy muszę odkręcić te śrubki pokazane strzałka i przepchnąć wał do przodu tak aby można było zamontować śmigiełko aha no i czy obracać ma się sam wał czy wał razem z ta częścią silnika na której są napisy ??? :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuje montujesz silnik zwyczajnie tak jak byś montował go na dziobie samolotu. Nie bawisz się w przekładki, bo prawdopodobnie i tak nie da się tego przesunąć. Jedyna różnica to LEWE śmigło tzw pchające. W sklepie abc jest nawet osobna kategoria dla nich:

http://www.abc-rc.pl/c/66/smigla-pchajace-lewe-pusher-smigla-i-akcesoria.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skręciłem prowizorycznie jak radzicie ale niestety wał jest bardzo krótki a do tego trzeba wyciąć lub spiłować 4 plastikowe mocowania w tej obudówce bo inaczej się wszystko nie poskłada w całość do tego śmigło trzeba by przykleić fotki:

eho7.jpgb78b.jpg

 

Istnieje jeszcze opcja ze przyczepie śmigło na piastę którą kupiłem i obędę się bez kołpaczka z zestawu :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem bez ori kołpaczka i jest git trochę tylko musiałem pod szlifować poklepać i wszytko pięknie wygląda :D rano przyszły części przedłużacze, śmigło i wtyczki czekam tylko na kuriera z nadajnik a w miedzy czasie składam wszystko oprócz kadłuba. Co do śmigła jest na nim napisane 6X4 E i mieści się zostało do kadłuba może 3-3,5mm tak wiec myślę ze będzie akurat :)

 

Aha najważniejsze czy teraz na początek zamontować przedłużacz (Y) ten łączący obie lotki ?

Jeszcze kwestia serw po podłączeniu do aparatury domyślnie ustawia się w pozycji neutralnej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki dziękuje za rady ;) w takim razie jutro 1 kret o ile przyjdzie nadajnik niestety idzie naszą kochaną pocztą polską :(

 

Podsumowanie dzisiejszych prac udało mi się zmienić wtyczki w kablu od ładowarki oraz pakieciku może nie najwyższej jakości ale starałem się hehe :)

c1z3.jpg

Zamontowałem śmigło dodałem metalowy krzyżak załączony z silnikiem ;)

jcv6.jpg

Regiel trochę dziwnie siedzi ale po złożeniu obu połówek kadłuba ładnie siedzi w wycięciu :

32wc.jpg

 

No i oczywiście mam pytanko czy lądować pierwszy raz pakiet takim napięciem ? a potem już dawać 2A ? :

w97w.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała uwaga - obróć smigło (napisami do przodu modelu) kierunek obrotów taki żeby pchał (prawy patrząc od tyłu modelu)

 

Druga sprawa wtyczki przed lutowaniem koszulka termokurczliwa (lepsza niż wężyk silikonowy) lub wężyk silikonowy polutowaniu naciagnij na lutowane miejsca ,to lepsze niż taśma , która i tak ci się odklei po czasie. W tych akumlatorach zwarcie to koniec żywotności.

 

Ladowanie nie ma znaczenia czy dasz mniejszy prąd , czy wiekszy oby nie przekraczac 1c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całe szczęście ze powiedziałeś o śmigle bym się zdziwił jak by mi model zaczął do tyłu lecieć hehe ( po odwróceniu jest niecałe 0,5mm luzu ale chyba nie będzie tragedii, zastanawiam się tylko czy zmiana kierunku obrotów silnika nie dała by tego samego efektu :rolleyes: )

Koszulki założyłem ale kabel był tak gruby że nie doszedł do końca to dałem dla pewności taśmę, niestety podczas demontażu starej wtyczki zrobiłem zwarcie no ale mam nadzieje ze nie zniszczyło go to za bardzo :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pikanie silnika jest naturalne przy podłączeniu zasilania. U Ciebie regulator wchodzi w tryb utraty sygnału i stąd te obroty.

Włącz aparaturę i ustaw gaz na max,

podłącz zasilanie w modelu

poczekaj aż silnik zapika i wtedy zjedź z gazem na min. Jeszcze zapika i powinna być cisza.

Po tym zabiegu zwanym programowaniem zakresu gazu powinieneś mieć regulację gazu.

A przy następnym podłączaniu zasilania w modelu, gaz na min i pozwól silnikowi się wypikać do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie wolno wyłączać aparatury, kiedy silnik jest dalej podłączony do zasilania !

Jeśli tak zrobisz silnik może nagle zacząć się kręcić i komuś stanie się krzywda ( nawet od takiego silniczka, który masz)

Moze masz niezaprogramowany regulator. Na stronie abc-rc, tam gdzie masz ten swój regiel, jest instrukcja jak zaprogramować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.