Skocz do zawartości

Usterzenie płytowe- zabezpieczenie.


Wrobel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Pytanie, może macie jakieś metody jak zabezpieczyć dwie połóki usterzenia (poziomego) płytowego przed przypadkowym rozsunięciem się w locie? Obie połówki dość ciasno są osadzone na pręcie stalowym fi4, który jest także osią obrotu lecz czy to wystarczy??? Proszę o poradę.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Czyli po ściągnięciu obu połówek steru oś zostaje nadal przy kadłubie? W takim rozwiązaniu to chyba niecelowy jest demontaży. Ja myslałem nad takim rozwiazaniem w moim Pfalz E.III: oś jak u Ciebie tylko węgiel. w płatach steru włożony pierścień, przez który przechodzi oś-bagnet. Pierścień ten ma śrubeczkę robaczkową tak jak od zabezpieczeń podwozia lub zwykłą z łbem. Tym wkrętem własnie miałem zabezpieczać przed rozsunięciem ale nie skorzystałem z patentu. rolę zabezpieczeń pełniły linki do orczyków napędzające stery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam.

 

Pytanie, może macie jakieś metody jak zabezpieczyć dwie połóki usterzenia (poziomego) płytowego przed przypadkowym rozsunięciem się w locie? Obie połówki dość ciasno są osadzone na pręcie stalowym fi4, który jest także osią obrotu lecz czy to wystarczy??? Proszę o poradę.

 

Pozdrawiam.

Wpisz w google pendel lock. Stosuję to w elektroszybowcu Thermik XXXL i zdaje egzamin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.