Jump to content

Superdecathlon phoenix


BART
 Share

Recommended Posts

Zakladam tematv,poniewaz nie znalezlem informacji ,ktore mnie interesuja.

 

Chodzi mi o doswiadczenia z roznymi silnikami(praktyczne)

Obecnie mam 46ax os maxa i czeka mnie pierwszy lot, ale widze ,ze moze byc zbyt malo i bede potrzebowal dluugiego startu a nie mam tyle miejsca.

 

Jakie macie doswiadczenia z tym modelem i silnikami spalinowymi.

 

Najbardziej kusi mnie silnik benzynowy evolution 10,czy ktos go uzywal w tym modelu?

 

Pzdr

Bart

Link to comment
Share on other sites

Powiem tak. Ja osobiscie nic nie miksowalem bo umiem latać na wszystkich sterach i nie odczuwałem takiej potrzeby. Wiadomo, w tym cały ambaras, żeby czuć wszystkie stary na raz :-) kolega od ktorego kupiłem model latał na os.46, ja mam w nim asp.61fs i na obu tych silnikach model miał zapas mocy. Ten evo10ccm powinien dostarczyc sporo mocy. Jakie to smiglo lubi? W asp.61fs miałem 13x4 i model szalał jak akrobat. Ciągnąłem nim Foxa od Hype(700g do lotu). Bez obaw możesz wkładać ten silnik w Decathlona. Ja bym sie nie zastanawial.

Link to comment
Share on other sites

Powiem tak. Ja osobiscie nic nie miksowalem bo umiem latać na wszystkich sterach i nie odczuwałem takiej potrzeby. Wiadomo, w tym cały ambaras, żeby czuć wszystkie stary na raz :-) kolega od ktorego kupiłem model latał na os.46, ja mam w nim asp.61fs i na obu tych silnikach model miał zapas mocy. Ten evo10ccm powinien dostarczyc sporo mocy. Jakie to smiglo lubi? W asp.61fs miałem 13x4 i model szalał jak akrobat. Ciągnąłem nim Foxa od Hype(700g do lotu). Bez obaw możesz wkładać ten silnik w Decathlona. Ja bym sie nie zastanawial.

 

Dzieki za odpowiedz,

 

Do tej pory latalem modelami ze sporym zapasem mocy(akrobatki),ktore startowaly pionowo w gore po 10 metrach,stad obawa przed dlugim startem. To ma byc model do spokojnego latania co prawda ,ale znam jego mozliwosci (prawdziwego ).

 

A jak z wagą przy asp 61?duzo korygowales SC?

 

Bart

Link to comment
Share on other sites

Miałem tak ustawiony aku w modelu ze zostałem bez trymowania sw. Waga ok 2.8kg ale start na jakiś 15m pod wiatr, lądowanie to samo tylko ze na przyciągnięciu. fajnie laduje na klapach. Z zapasem mocy nie martw się o zwalenie na skrzydło. Z dużym smiglem(ja miałem 13x4) strumień zasmiglowy dobrze chwyta lotki i wyjdziesz ze wszystkiego.

Link to comment
Share on other sites

Miałem tak ustawiony aku w modelu ze zostałem bez trymowania sw. Waga ok 2.8kg ale start na jakiś 15m pod wiatr, lądowanie to samo tylko ze na przyciągnięciu. fajnie laduje na klapach. Z zapasem mocy nie martw się o zwalenie na skrzydło. Z dużym smiglem(ja miałem 13x4) strumień zasmiglowy dobrze chwyta lotki i wyjdziesz ze wszystkiego.

 

Ja do tej pory do 46 ax uzywam stale tylko jedno smiglo:1225x375-diablotin Apc , sprobowalem kilka innych ,np:13x4 Bambule itp ,to jest najlepsze:-)

 

Pzdr

 

Bart

Link to comment
Share on other sites

Znam te śmigła, dobre są do 3d. Szkoda ze nie ma takiego drewnianego, bo apc są troche ciezkie, a drewniane są lżejsze i szybciej się wkrecaja. Ja zastosowalem 13x4 żeby wyciągnąć max z silnika.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Znam te śmigła, dobre są do 3d. Szkoda ze nie ma takiego drewnianego, bo apc są troche ciezkie, a drewniane są lżejsze i szybciej się wkrecaja. Ja zastosowalem 13x4 żeby wyciągnąć max z silnika.

 

Po pierwszym locie ,wrazenie jest takie ,ze 46Ax owszem i ciagnie niezle ,ale wyje ,bo na pelnym gazie;-)

DuZy plus ,ze miesci sie pod maska be wycinania otworòw, ale chyba pokombinuje z innym silnikiem,mocniejszym

 

Bart

Link to comment
Share on other sites

46Ax owszem i ciagnie niezle ,ale wyje ,bo na pelnym gazie;-)

chyba pokombinuje z innym silnikiem,mocniejszym

 

Bart

zanim zmienisz silnik, zmień śmigło, bo 13X4 to raczej do akrobacji 3D niż do normalnego latania tym modelem. Spróbuj 11X6-7 lub 12X5-6.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.