Adam P. Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Jak masz zbyt tylny ść to żeby model leciał prosto trymujesz SW w dół. W czasie nurkowania wpływ SW(wychylonego w dół żeby zrównoważyć wpływ zbyt tylnego ść) na tor lotu rośnie i model pogłębia nurkowanie. Wtedy przesuwasz ść na przód i trymujesz SW, do skutku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARIUS1 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 SC ustaw według instrukcji http://www.horizonhobby.com/pdf/SEA3100_manual.pdf strona 20 czyli 9,5 cm od krawędzi natarcia przy kadłubie i poziom statecznika nie na oko bo można się sporo pomylić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Oj tam. Czepia sie slowek jak żona Po winie fajnie sie pisze Samolot zawsze ma silnik:D Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Oj tam. Czepia sie słówek jak żona ma. Po winie fajnie mi sie pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 To i ja dorzucę swoje trzy grosze. Ustaw stery w neutrum i wznieś się maksymalnie do góry. Zapikuj pionowo w dół jeśli będzie szedł pionowo w dół to kąty zaklinowania masz dobre. Poczytaj o trymowaniu w locie http://www.piotrp.de/MIX/ewd.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi