St.Marek Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Witam. Posidamy regulator Ray R-70SB 70A SBEC. Czy mógłby ktoś wyrazić opinię na temat tego regulatora i czy ten regulator można programować kartą programującą do regulatorów Turnigy Super Brain ? ? ? Za jakiekolwiek opinie odnośnie tego regulatora i sugestie co do programowania z góry dziękujemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Karta programująca która obsługuje taki regulator dostępna jest tu : http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=8_347&products_id=12035 A do regulatorów RAY nie mam zastrzeżeń działają pewnie i bezproblemowo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boles78 Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 witam ma pytanko dopierp zaczynam robie combata kupiłem osprzęt chcę sprawdzic czy wszystko działa i czy nowy regulator trzeba programowac czy ma ustawienia fabryczne reg abc pawer esc 20A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozart Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Nie będę zakładał nowego tematu, więc odświeżę pytaniem: Czy każdy regulator muszę programować??? pytam, bo nie wiem, czy muszę kupować programator... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Columb Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Teoretycznie nie jeśli tylko silnik zaskoczy, ale praktycznie jest to jak najbardziej wskazane i raczej same korzyści z tego. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Na 100% powinieneś zaprogramować zakres gazu. resztę można sobie darować i latac na "default" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozart Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 A czy nie ma przypadkiem takiej funkcji w aparaturze choćby np. w turnigy 9x??? Jeśli nie to proszę o polecenie jakiegoś taniego, uniwersalnego, ale dobrego programatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 10 s z google = http://pelikandaniel.com/dld/RAY_ESC_manual_SBEC_v2013.pdf Masz programowanie z poziomu nadajnika. Karty nie potrzebujesz. POWERING UP FOR THE FIRST TIME & THE AUTOMATIC THROTTLE CALIBRATION The RAY ESC features Automatic Throttle Calibration to ensure the smoothest throttle response and resolution throughout the entire throttle range of your transmitter. This step has to be performed just once to allow the ESC to “learn and memorize” your the throttle output signal of your transmitter. It only needs to be repeated if you changed your transmitter. 1. Switch your Transmitter ON and set the throttle stick to its maximum position. 2. Connect the battery pack to the ESC. Wait for about 2 seconds, the motor will emit two short beeps (**), then put the throttle in the minimum position, the motor will beep twice again (**), which indicates that your ESC has recognized the signal range of the throttle of your transmitter. Then the ESC will perform the test of your battery and will announce the value of the Brake function - refer to the following chapter. The throttle has been calibrated now and your ESC is ready for operation. wg tłumacza google: Zasilanie PO RAZ PIERWSZY & AUTOMATYCZNYM THROTTLE KALIBRACJA RAY ESC zapewnia automatyczny Kalibracja przepustnicy w celu zapewnienia płynnego reakcję przepustnicy i rozdzielczość w całym zakresie przepustnicy nadajnika. Ten krok musi być wykonana tylko raz, aby umożliwić ESC, aby "nauczyć się i zapamiętać" Twój przepustnicy Sygnał wyjściowy nadajnika. Musi tylko być powtarzane, jeśli zmienił nadajnik. 1. Wyłącz nadajnik i ustaw drążek przepustnicy do jego maksymalnej pozycji. 2. Podłącz akumulator do ESC. Poczekaj na około 2 sekundy, silnik wyda dwa krótkie sygnały (**), a następnie umieścić przepustnicę w pozycji minimalnej, silnik wyda dwa sygnały dźwiękowe ponownie (**), co wskazuje, że ESC uznała zakres sygnału przepustnicy w nadajniku. Następnie ESC wykona test baterii i poda wartość funkcji hamowania - Patrz następnym rozdziale.Przepustnicy został skalibrowany i teraz twój ESC jest gotowy do pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Princes Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Witam. Czy ta powyżej instrukcja programowania regulatora jest obligatoryjna dla wszystkich urządzeń czy tylko jak w tym powyżej przypadku dla reg.RAY-a?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Czy ktoś z Was programował regulator Graupnera 35 np. według tego filmu ? Niestety u mnie od momentu połączenia z akumulatorem palą się oba ledy, czerwony i zielony. Być może dlatego po ostatniej czynności regulator milczy i nie zapisują się ustawienia, to znaczy działa dopiero od połowy wychylenia drążka gazu i chyba nie ma hamulca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Chłopaki, nikt nie miał regulatora Graupnera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi