Jump to content

Programowanie regulatora.


St.Marek
 Share

Recommended Posts

Witam.

Posidamy regulator Ray R-70SB 70A SBEC. Czy mógłby ktoś wyrazić opinię na temat tego regulatora i czy ten regulator można programować kartą programującą do regulatorów Turnigy Super Brain ? ? ?

Za jakiekolwiek opinie odnośnie tego regulatora i sugestie co do programowania z góry dziękujemy.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 11 months later...

Teoretycznie nie  ;) jeśli tylko silnik zaskoczy, ale praktycznie jest to jak najbardziej wskazane i raczej same korzyści z tego.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

10 s z google = http://pelikandaniel.com/dld/RAY_ESC_manual_SBEC_v2013.pdf

 

Masz programowanie z poziomu nadajnika. Karty nie potrzebujesz.

 

POWERING UP FOR THE FIRST TIME & THE AUTOMATIC THROTTLE CALIBRATION

The RAY ESC features Automatic Throttle Calibration to ensure the smoothest throttle response

and resolution throughout the entire throttle range of your transmitter. This step

has to be performed just once to allow the ESC to “learn and memorize” your the throttle

output signal of your transmitter. It only needs to be repeated if you changed your transmitter.

1. Switch your Transmitter ON and set the throttle stick to its maximum position.

2. Connect the battery pack to the ESC. Wait for about 2 seconds, the motor will emit two

short beeps (**), then put the throttle in the minimum position, the motor will beep twice

again (**), which indicates that your ESC has recognized the signal range of the throttle of

your transmitter. Then the ESC will perform the test of your battery and will announce the

value of the Brake function - refer to the following chapter.

The throttle has been calibrated now and your ESC is ready for operation.

 

wg tłumacza google:

 

Zasilanie PO RAZ PIERWSZY & AUTOMATYCZNYM THROTTLE KALIBRACJA

RAY ESC zapewnia automatyczny Kalibracja przepustnicy w celu zapewnienia płynnego reakcję przepustnicy

i rozdzielczość w całym zakresie przepustnicy nadajnika. Ten krok

musi być wykonana tylko raz, aby umożliwić ESC, aby "nauczyć się i zapamiętać" Twój przepustnicy

Sygnał wyjściowy nadajnika. Musi tylko być powtarzane, jeśli zmienił nadajnik.

1. Wyłącz nadajnik i ustaw drążek przepustnicy do jego maksymalnej pozycji.

2. Podłącz akumulator do ESC. Poczekaj na około 2 sekundy, silnik wyda dwa krótkie sygnały (**), a następnie umieścić przepustnicę w pozycji minimalnej, silnik wyda dwa sygnały dźwiękowe ponownie (**), co wskazuje, że ESC uznała zakres sygnału przepustnicy w nadajniku. Następnie ESC wykona test baterii i poda wartość funkcji hamowania - Patrz następnym rozdziale.Przepustnicy został skalibrowany i teraz twój ESC jest gotowy do pracy.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Witam. Czy ta powyżej instrukcja programowania regulatora jest obligatoryjna dla wszystkich urządzeń czy tylko jak w tym powyżej przypadku dla reg.RAY-a??

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Czy ktoś z Was programował regulator Graupnera 35 np. według tego filmu

? Niestety u mnie od momentu połączenia z akumulatorem palą się oba ledy, czerwony i zielony. Być może dlatego po ostatniej czynności regulator milczy i nie zapisują się ustawienia, to znaczy działa dopiero od połowy wychylenia drążka gazu i chyba nie ma hamulca.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.