Skocz do zawartości

Jaki motoszybowiec na poczatek?


castroneves
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Chciałbym poznać Waszą opinię nt. dwóch modeli motoszybowców Radian firmy Parkzone (http://www.nastik.pl/radian-dx5e-electric-p-2260.html) oraz motoszybowca Gama 2100 (http://hobby-model.pl/gama-2100-rtf-24ghz-elektroszybowiec-zestaw-rc.html). Jestem początkującym modelarzem i chciałbym wybrać model do nauki, równocześnie żeby model nie był zbyt prosty i mógł posłużyć mi przez dłuższy czas. Prosiłbym o dokonanie porównania pod względem łatwośći pilotażu i aparatury zastosowanej w obu motoszybowcach.Jeśli polecacie inne motoszybowce, bardzo chciałbym poznać Waszą opinię.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli radian to IMO bardziej opłaca się kupić wersję plug&play (czyli bez aparatury, akumulatora i ładowarki) a zaoszczędzone 500 zł wydać na aparaturę np turnigy 9x, aku i ładowarkę.. Kwota wyjdzie mniej więcej taka sama a zamiast prostej DX5e będziesz miał aparaturę o znacznie większych możliwościach, której nie będziesz musiał za chwilę wymieniać.

 

Co do samych modeli to radiana mam i muszę powiedzieć że tak spokojnego i jednocześnie łatwego w pilotażu modelu nie miałem / nie widziałem. Jeśli nie rozbijesz przy pierwszym wyrzucie (co jest możliwe bo model na "fabrycznych ustawieniach" ostro zadziera do góry przy pełnych obrotach silnika) - to nie rozbijesz go w ogóle ;). Model jest na prawdę super-łagodny w powietrzu, o ile nie latasz przy dużym wietrze... i jak najbardziej nadaje się na model do nauki.. nawet zastanawiam się czy nie jest zbyt łagodny, tzn czy nie znudzi Cię za szybko. Drugiego z modeli nie widziałem i się nie wypowiem :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Jeśli polecacie inne motoszybowce, bardzo chciałbym poznać Waszą opinię.

 

Owszem, polecam: http://pfmrc.eu/inde...__fromsearch__1