jaroglider Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Witam Na jakim rozmiarze można się spodziewać najlepszych wyników?Na 20/10 bieli jest 7 kg na mejzliku 19/8 tylko 6 kg to kres możlwosci tego silnika czy może być więcej? pozdr.Jarek
Mellon-68 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Jeżeli silnik masz na puszce to będzie więcej po zamianie tłumika na rezonansowy. Dodaje SPORO !!! POZDR.>
jaroglider Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2013 w tym momęcie jest tłumik pitts 3271 ,chyba będzie trzeba rure kupić,mało kto eksploatuje te silniki i stąd mało informacji co i jak dobrać pod ten motor. pozdr.Jarek
Mellon-68 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Jeżeli nie potrzebujesz dużej prędkości w locie możesz zmniejszyć skok śmigła np. 20x6. Będzie większy ciąg kosztem prędkości przelotu. Jaki to model napędzasz? (charakter?, waga?). POZDR.> PS. Generalnie MVVS genialnie wspólpracują z rezonansem, ale minusem tego jest to, że osiągają najwyższą sprawność przy wysokich obrotach powyżej 6 - 6,5 tys. rpm (przynajmniej ja tak miałem w swoim 26 IFS). Silnik był super do makiet (bezproblemowy, stabilne obroty niskie, nie gaśnie - żadnych uwag, ale do latania akrobacyjnego - gdzie potrzeba szybko podciągnąć model do góry - um-nie. Zamieniłem go na RCG 30 i jestem zadowolony bo: nie mam rury, mniej masy, więcej mocy, większe śmigło.
jaroglider Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Dwu metrowy akrobat o masie do lotu 6,5 kg stąd te wyniki są niezadowalające,przy podobnej masie silnika zastanawiałem się nad wymianą na dle55 ale jeszcze tego pomęcze pozdr.Jarek
Nielot Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Jeżeli nie potrzebujesz dużej prędkości w locie możesz zmniejszyć skok śmigła np. 20x6. Będzie większy ciąg kosztem prędkości przelotu. Jaki to model napędzasz? (charakter?, waga?). POZDR.> PS. Generalnie MVVS genialnie wspólpracują z rezonansem, ale minusem tego jest to, że osiągają najwyższą sprawność przy wysokich obrotach powyżej 6 - 6,5 tys. rpm (przynajmniej ja tak miałem w swoim 26 IFS). Silnik był super do makiet (bezproblemowy, stabilne obroty niskie, nie gaśnie - żadnych uwag, ale do latania akrobacyjnego - gdzie potrzeba szybko podciągnąć model do góry - um-nie. Zamieniłem go na RCG 30 i jestem zadowolony bo: nie mam rury, mniej masy, więcej mocy, większe śmigło. Darek ma rację, eksploatowałem MVVS 26 cm na puszce, hm.porażka ( no moze nie do końca)ale po założeniu dedykowanej rurki-pokazał swoje możliwości.Pozdrawiam
Shock Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 jest 7 kg na mejzliku 19/8 tylko 6 kg to kres możlwosci tego silnika czy może być więcej? pozdr.Jarek Dwu metrowy akrobat o masie do lotu 6,5 kg zastanawiałem się nad wymianą na dle55 ale jeszcze tego pomęcze pozdr.Jarek Odwieczny problem co wsadzić do 2m,akrobata.. Przy wymianie na DLE 55 będziesz miał ciąg w granicy 12,5 kg na śmigle 23x8 i będzie to spooorrroo ,z modelu zrobi się pocisk ale zwiększy się masa ,ogólnie będzie sporo przewymiarowany silnik Miałem kiedyś taki silnik jak MLD 35 i na śmigle 21 x 8 generował ciąg ok 10 kg ! .Zamontowany był w akrobacie 1860 mm rozpiętości,wadze ok 5,5 kg i tarmosił nim zdrowo. Wszystko zależy na jakim stylu latania Ci zależy ale przy tym co piszesz ciąg do masy to akrobacja raczej przez małe a.. .
jaroglider Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Dokładnie tak jak piszesz wiem że to nie jest szczęśliwy rozmiar,nowe śmigła będą w tym tygodniu napiszę co i jak. pozdr.Jarek
Rekomendowane odpowiedzi