obsydian1000 Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Tak wygląda póki co ogon . Usterzenie poziome- wykonane jest z balsy na żeberkach z XPS Pionowe- na rdzeniu z XPS pokryte termo papierem na koniec folia. Pręty wzmacniające- z włókna węglowego. Przy odkręceniu na Maksa przepustnicy gazu i majdaniu sterami ogon się nie pochyla ani nie wygina. Myślę że niema potrzeby się już ogonem zajmować ani go obserwować. Obuduję jeszcze diodę i tyle co do ogona. niżej koło z bliska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cebulator Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Hamulec z gumki recepturki? Ile to wytrzyma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obsydian1000 Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Nie jest to oczywiście gumka recepturka tylko pasek klinowy kupiony w sklepie elektronicznym. Pasek jest dość sztywny jednak docelowo wymienię jednolitą gumę na sztywną linkę powleczoną silikonem być może użyję jakiegoś kabelka silikonowego. Chciałbym żeby napinaczem była sama sprężyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obsydian1000 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Panie Sławku . Pan zajmuje się tym tematem od kilkunastu lat i pyta Pan co ma obiektyw do światła IR?................ no to pięknie. ja zajmowałem się tym tematem kilka godzin i mogę Pana poinformować że o tym czy kamera widzi światło IR nie decyduje ani obiektyw ani matryca i nie decyduje też procesor. światło podczerwone widzi każda najbadziewniejsza kamera łącznie z moim chłamem (jak to Pan trywialnie niegrzecznie nazwał) Jeśli chodzi o specjalistyczne kamery czy też noktowizory elektronika jest tak zaprojektowana aby w odpowiedni sposób interpretowała światło podczerwone dochodzące do matrycy. Matryca jest często inaczej skonstruowana tzn. piksel nie posiada trzech odbiorników światła tj. czerwonego zielonego i niebieskiego tylko jeden skoncentrowany na odbieraniu światła podczerwonego. taka matryca oczywiście ma podwyższoną czułość skierowana na widzenie tego światła. jeśli chodzi o widzenie światła IR przez "chłam" to sprawa wygląda następująco. żebyśmy mogli widzieć promieniowanie światła IR trzeba użyć obiektywu który nie ma filtra światła podczerwonego. najczęściej chłam taki filtr ma .Gdyby chłam takiego filtra nie miał wówczas obraz nagrany w świetle dziennym kolorystycznie byłby do bani, zielone nie było by zielonym tylko szarym, czarne też nie czarne, ogólna kolorystyka bardzo przesycona kolorem różowym. Więc, filtr jest albo go nie ma. Oczywiście aby wzmocnić widzialność promieniowania światła IR trzeba zastosować odpowiednie dodatkowe promienniki wówczas światło odbite wróci do kamery "chłamu" o zróżnicowanym natężeniu z racji różnych temperatur widzianych obiektów. (im obiekt cieplejszy tym światła podczerwonego jest więcej). kredko mówiąc każda kamera widzi światło IR choć nie zawsze my je widzimy na nagranym materiale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obsydian1000 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 zużycie energii tego samolotu. samolot leciał oczywiście z wszelkimi "niepotrzebnymi" bajerami (3 osiowy gimbal światła hamulec itd. na pokładzie było 12000 mAh. jutro pokaże inne parametru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obsydian1000 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 średnie zużycie energii podczas tego lotu 6,18 A (pod wykresem Avg....) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrzech Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Nie wypowiadam się za często na forach ale tutaj chciałbym nieco odświeżyć temat. Model wykonany przez autora pochłonał ooooogrom czasu a coś o tym wiem. Posiada wszelkie drobnostkowe bajery, o ktorych sam bym pomyślał latajac juz wcześniej na różnych wynalazkach. Autor wkłada w to serce, to jest męskie serce i jest widoczne, że aż razi po moich piwnych gałach. Wielki szacun za doprowadzenie projektu do nieskończonego końca (zawsze zmieniło by się to i to i ciągle to wisi w zapale). Autor wspomniał o 12Ah co jest balastem dla wielu kopterów zapewniajacych znośny czas lotu rzedu 30 min. Więcej testów i relacji. To jest mnóstwo prądu. Warte wypowiedzi. Tak z mojej skromnej perspektywy zabrakło tu odrobiny humoru i to ze strony komentujących i ze strony samego Projektanta. Panowie, czy dyskutowalibyście w ten sposób siedząc na lotnisku, przy grillu bez piwa? Śmierdzi jadem bo fajnie się go wysyła zza klawiatury, ale widok modelu zrobionego własnoręcznie przyprawia o refleksje. Nie raz zdudniałem widząc nawet takie maluchy 600gr doprawione o każdy szczegół. Adrian, osobiście zastanowiłbym się nad kupnem modelu Twojej produkcji po wysłuchaniu jadu od komentatorów. Nie mam już czasu na budowę kolejnej platformy, wirnikową zbudowałem ale parapetu już nie dam rady. Twój projekt jest TWÓJ a gusta często dzielimy. Najpierw były lotniska, później fora więc wnośmy klimat lotniska na fora a nie odwrotnie. Więcej dystansu Dla mnie Adrian to jest ktoś kto zmienia swój świat. Nie pasowało mu co rynek oferuje, więc wykorzystał środowisko - się wypiął i stworzył swój mały rynek. Proste w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi