yoyo Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Z regulatorem już jest ok;) Natomiast pakiet ładuje prądem 1A. Pozdrawiam Sebastian;)
cobra Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Takim prądem ponad dwie godziny. t=2200mAh/1000mA=2,2h w praktyce dłużej, bo po uzyskaniu napięcia maksymalnego ładowarka redukuje prąd.
korneliusz Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Panowie, mam problem z silnikiem w moim EGP. Dzisiaj poszła z dymem już druga sztuka C3530/14 (a nie jak wcześniej pisałem C3536/08...). Przy pierwszym silniku latałem na śmigle 10x6, więc po spaleniu się silnika doszedłem do wniosku że śmigło jest za duże i stąd problem. Kupiłem drugi taki sam silnik, zasugerowałem się danymi producenta i jego zaleceniami, kupiłem śmigło 9x5 na którym nadal nowy silnik grzał się tak samo mocno co na 10x6... Po około 2 minutach kręcenia na 1/2 gazu silnik parzył w palce. Starałem się latać delikatnie, nie przekraczać 3/4 wychylenia drążka gazu, a tu dzisiaj niespodzianka, silnik stanął i byłem zmuszony awaryjnie lądować... Kwestię timingów regulatora oczywiście brałem pod uwagę, testowałem na low, medium i hi niestety na każdym z nich grzał się równie mocno. Teraz już nie wiem czy ten silnik po prostu nie nadaje się do EGP FPV (~1300g), czy coś innego jest nie tak w moim modelu? No i od razu jaki nowy silnik ( + śmigło jeśli konieczne) kupić, aby nie spotkała mnie znowu w bliskiej przyszłości taka niespodzianka?
yoyo Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Śmigło daj 9x6, Panie Tomku czy mogę ten pakiet spokojnie ładować prądem 2A?? :wink:
korneliusz Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Tyle że śmigło 9x6 teoretycznie bardziej obciąży silnik niż obecne 9x5 przez co będzie się on bardziej grzał...
yoyo Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Ja nie mam żadnego problemu z tym śmigiełkiem:)
korneliusz Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 A silnik jaki i jego temperaturę po locie jaka?
Cimek Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Yoyo, a na pewno masz taki sam silnik co Korneliusz?
yoyo Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Troszke inny:) Pozdrawiam Sebastian;)
Konrad_P Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Sprawę może rozwiązać silnik RAY 3542/06 kv1000. Latam od początku sezonu i nic się nie dzieje. Silnik lekko ciepły. Regulator to 60A. Łopatki 10x6 lub 11x6. Z tymi drugimi trzeba uważać żeby w locie pionowym skrzydła się nie złożyły. Latam na 1/2 obrotów.
cobra Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Panie Tomku czy mogę ten pakiet spokojnie ładować prądem 2A?? Nie "panujemy" tutaj Na pakiecie masz napisany dopuszczalny prąd ładowania. W zwyczajnych pakietach z reguły jest to 1C, czyli w tym przypadku 2,2A. W pakietach wyższej klasy dopuszczane są prądy ładowania nawet 5C. Odpowiadając bezpośrednio: 2A jest jak najbardziej ok.
yoyo Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Dziękuję Panie Tomku :mrgreen: :mrgreen: Mam jeszcze takie pytanie : jak blokujecie swój pakiet w EGP?? żeby się nie przesuwał?
Konrad_P Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Jest kilka metody na blokowanie pakietu. Klasycznie to rzep, ale jest mały problem z wyciąganiem jak rzep jest mocny. U mnie dość często rzep się odklejał. Obecnie od dłuższego czasu pakiet blokuje hmm... nie wiem jak to się nazywa, taką pianką (gąbką) dodawaną do RTV. Ponieważ mój pakiet jest wepchnięty do samego końca (3300mAh) to wyciąłem taki mały klin z tej pianki i tym go blokuje. Z odprowadzaniem ciepła nie mam problemów bo silnik chodzi zaledwie w okolicach 1 min tak aby tylko wyciągnąć go (lubię szybować ).
Motylasty Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 A ja śmigam na 3536 kv 1450 - o taki : http://abcrc.pl/p/118/2546/silnik-c3536-5-kv1450-655w--silniki-bezszczotkowe-silniki-elektryczne.html Do tego regler 30A,łopaty 9x6 Pionowa winda na 3/4 gazu.
yoyo Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 No i niestety EGP uziemiony teraz trzeba dokupić nowy kadłub i znowu w górę
Cimek Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Pokaż zdjęcia kadłuba, pewnie aż tak źle nie ma
yoyo Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Hmm kabłub jest strasznie przestawiony tzn cały wygięty w prawa strone od silnika:(
Cimek Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Wybebesz wszystko silnik, regulator serwa , zagotuj wodę w dużym garnku ,gdy woda się będzie gotowała zanurz ten kadłub w tej gotującej się wodzie, wyciągaj i prostuj ,wsadzaj ,wyciągaj prostuj, musisz to robić z wyczuciem... Gdy będzie prosty bierzesz duża łyżkę kuchenną i traktujesz kadłub dolną stroną owej łyżki Kadłub prosty i piękny.
yoyo Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 No z tym juz bedzie problem bo kadłub poszedl juz w kosz. Kupie nowy kadłub i tym razem umowie sie z kims na pobiedniku;)
andrewsky Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Wybebesz wszystko silnik, regulator serwa , zagotuj wodę w dużym garnku ,gdy woda się będzie gotowała zanurz ten kadłub w tej gotującej się wodzie, wyciągaj i prostuj ,wsadzaj ,wyciągaj prostuj, musisz to robić z wyczuciem... Gdy będzie prosty bierzesz duża łyżkę kuchenną i traktujesz kadłub dolną stroną owej łyżki Kadłub prosty i piękny. Też to przerabiałem, tylko chyba za długo we wrzątku trzymałem, bo zewnętrzna strona kadłuba zrobiła się ździebko porowata (napęczniały komórki EPP) Najważniejsze ,,że pasuje do kabinki (przedtem kadłub przypominał harmonijkę) Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.