Skocz do zawartości

Easy Glider PRO


Marcin

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

więc może dlatego że młodzi jesteśmy to lepiej znosimy takie przechyły kręgosłupa :D

Widzisz dotknąłeś bardzo delikatnego tematu bo ja mam cały czas 25 lat :D tylko to cholerne ciało za nic to ma. :D

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Widzisz dotknąłeś bardzo delikatnego tematu bo ja mam cały czas 25 lat :D tylko to cholerne ciało za nic to ma. :D

 

ok nie było tematu :) nie chciałem być niemiły :P

Opublikowano

Wałek 5mm to też nie problem, bo i tak mam nieoryginalny kołpak, nawet mniejszy niż standardowy EG. W każdym bądź razie mogę go sobie rozwiercić w pracy na tokarce po zerowaniu ... ale to taka ostateczność.

 

W każdym bądź razie niby EMP C3536/06 ma podany ESC 30A, więc wyszło by tak że bym się wyrobił z tym co mam (choć jakoś ciężko mi w to uwierzyć), kołpak zostaje, smigło 9x6 też. Zaś tego redoxa mam pod ręką w boble ... A dodam tylko tyle, że 420W chyba mało ...

Opublikowano

Z gory przepraszam za post pod postem. Potrzebuje szybkiej porady, bo po pracy chce jechac po silnik.

 

Redox 1200/1300 ze smiglem 10x6 i kolpakiem ktory mam na walek 4mm i 420W, czy moze ktorys mocniejszy Redox np 1500/1000 480W albo jak juz szalec to 1500/1200 500W. W kazdym badz razie do tych mocniejszych i tak bym musial kupic nowy kolpak, co bym jeszcze jakos przezyl.

 

Cel jest taki, ma dawac rade pod wiatr 5m/s, wzniszenie wzgledem ziemi minimum 45 stopni. Podejrzewam ze ten 420W by wystarczyl, na pionowe wznoszenie sa jakies szanse?

 

Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie kieruj się tak tymi watami głownie mój silnik np wznosi egp pod kontem 90 stopni, redox pierwszy który podałeś na 100% spełni twoje oczekiwania z podanym śmigłem,a następne to już naprawdę przerost treści nad formą wszystko zależny od tego jak będziesz nim latać, pamiętać trzeba że egp to nie blizard, a silnik "Redox 1200/1300 ze śmigłem 10x6" do windowania i poszalenia w granicy rozsądku wystarczy w 150%.

Opublikowano

Ten silnik który Ty podawałeś ma troszke lepsze osiągi wieksza moc i kv. W sumie dylemat mam cały czas. W kazdym badz razie chyba musze sobie kupic druga maszyne po to zeby sie wyszalec i tylko do tego.

 

Caly czas mi chodzi po glowie 480W, tylko nie podoba mi sie do konca kwestia wymiany kolpaka. No i ... do 16:00 mam czas by podiac decyzje.

 

Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dobra, no niech Ci bedzie. W kazdym badz razie dzieki za pomoc.

 

Teraz patrze na moc bo wczesniej patrzylem na ciag i wyszlo tak a nie inaczej. Nawet dobrze niby byl dobrany bo gdzies tam trafilem ze 200W/kg elektroszybowca, ale to malo ... na dzien dzisiejszy dla mnie za malo.

 

Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam panowie.

 

Pytanko odnośnie zasilania swojego EGpro.

Dostałem w prezencie używany modelik EG PRO z taką konfiguracją:

Regulator: YEP 45A

Silnik: RAY ( brak oznaczenia, ale kawał krowy )

Śmigło: 9x6 (składane)

 

Wstępnie poszukałem i widzę że jest to dość mocny zestaw do napędu.

I tu mam pytanie:

Jaki pakiet użyć 2s czy 3s

Mam na oku:

ZIPPY 2200 2s 20C czy może odrazu wziąć 3s

 

Pomożecie, bo chcę zamawiać paczkę z HK.

Opublikowano

Ja latam na 3s 2200 i 25C, ale mam dość słaby silnik (jeszcze). W każdym bądź razie przy takim zestawie który jak twierdzisz jest "mocny" 20C może być za mało. Tym bardziej w sytuacji gdy 20C pakietu jest pewno mniejsze w rzeczywistości jak na naklejce. Wytrzymać pewno wytrzyma, ale możesz zajechać pakiet szybciej.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A ja mam pytanie czy silnik Ray C3536/05 i orginalny kołpak ze śmigłem będzie odpowiedni do mojego EGP.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.