Konrad_P Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 więc może dlatego że młodzi jesteśmy to lepiej znosimy takie przechyły kręgosłupa Widzisz dotknąłeś bardzo delikatnego tematu bo ja mam cały czas 25 lat tylko to cholerne ciało za nic to ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Widzisz dotknąłeś bardzo delikatnego tematu bo ja mam cały czas 25 lat tylko to cholerne ciało za nic to ma. ok nie było tematu nie chciałem być niemiły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luko Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 No to wyszło na to, że nie mam pojęcia o dobieraniu silników. W każdym bądź razie z dzisiejszych poszukiwań taniego i dobrego silnika znalazłem to: http://boble.pl/p/524/14345/silnik-redox-brushless-1500-1000-480w--lotnicze-redox-silniki.html http://boble.pl/p/524/14937/silnik-redox-brushless-1500-1200-500w--lotnicze-redox-silniki.html Będzie coś z tego? Który kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Oba mają wał 5mm w standardowym kołpaku od egp masz otwór na 4mm wał no chyba ze masz z zestawu tuningowego lub inny może takie : http://abcrc.pl/p/118/3786/silnik-redox-1200-1300-kv1300-420w-typ-3530-silniki-bezszczotkowe-silniki-elektryczne.html http://abcrc.pl/EMP-C3536-1300KV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luko Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Wałek 5mm to też nie problem, bo i tak mam nieoryginalny kołpak, nawet mniejszy niż standardowy EG. W każdym bądź razie mogę go sobie rozwiercić w pracy na tokarce po zerowaniu ... ale to taka ostateczność. W każdym bądź razie niby EMP C3536/06 ma podany ESC 30A, więc wyszło by tak że bym się wyrobił z tym co mam (choć jakoś ciężko mi w to uwierzyć), kołpak zostaje, smigło 9x6 też. Zaś tego redoxa mam pod ręką w boble ... A dodam tylko tyle, że 420W chyba mało ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luko Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Z gory przepraszam za post pod postem. Potrzebuje szybkiej porady, bo po pracy chce jechac po silnik. Redox 1200/1300 ze smiglem 10x6 i kolpakiem ktory mam na walek 4mm i 420W, czy moze ktorys mocniejszy Redox np 1500/1000 480W albo jak juz szalec to 1500/1200 500W. W kazdym badz razie do tych mocniejszych i tak bym musial kupic nowy kolpak, co bym jeszcze jakos przezyl. Cel jest taki, ma dawac rade pod wiatr 5m/s, wzniszenie wzgledem ziemi minimum 45 stopni. Podejrzewam ze ten 420W by wystarczyl, na pionowe wznoszenie sa jakies szanse? Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Nie kieruj się tak tymi watami głownie mój silnik np wznosi egp pod kontem 90 stopni, redox pierwszy który podałeś na 100% spełni twoje oczekiwania z podanym śmigłem,a następne to już naprawdę przerost treści nad formą wszystko zależny od tego jak będziesz nim latać, pamiętać trzeba że egp to nie blizard, a silnik "Redox 1200/1300 ze śmigłem 10x6" do windowania i poszalenia w granicy rozsądku wystarczy w 150%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luko Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Ten silnik który Ty podawałeś ma troszke lepsze osiągi wieksza moc i kv. W sumie dylemat mam cały czas. W kazdym badz razie chyba musze sobie kupic druga maszyne po to zeby sie wyszalec i tylko do tego. Caly czas mi chodzi po glowie 480W, tylko nie podoba mi sie do konca kwestia wymiany kolpaka. No i ... do 16:00 mam czas by podiac decyzje. Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Mój silnik ma niewiele większe kv bo raptem o 100 (rozmiar ten sam 3530) ale latam na smigle 9x6 a nie 10x6 daj spokój już tym W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luko Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Dobra, no niech Ci bedzie. W kazdym badz razie dzieki za pomoc. Teraz patrze na moc bo wczesniej patrzylem na ciag i wyszlo tak a nie inaczej. Nawet dobrze niby byl dobrany bo gdzies tam trafilem ze 200W/kg elektroszybowca, ale to malo ... na dzien dzisiejszy dla mnie za malo. Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okruszek Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Witam panowie. Pytanko odnośnie zasilania swojego EGpro. Dostałem w prezencie używany modelik EG PRO z taką konfiguracją: Regulator: YEP 45A Silnik: RAY ( brak oznaczenia, ale kawał krowy ) Śmigło: 9x6 (składane) Wstępnie poszukałem i widzę że jest to dość mocny zestaw do napędu. I tu mam pytanie: Jaki pakiet użyć 2s czy 3s Mam na oku: ZIPPY 2200 2s 20C czy może odrazu wziąć 3s Pomożecie, bo chcę zamawiać paczkę z HK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luko Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Ja latam na 3s 2200 i 25C, ale mam dość słaby silnik (jeszcze). W każdym bądź razie przy takim zestawie który jak twierdzisz jest "mocny" 20C może być za mało. Tym bardziej w sytuacji gdy 20C pakietu jest pewno mniejsze w rzeczywistości jak na naklejce. Wytrzymać pewno wytrzyma, ale możesz zajechać pakiet szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech-j Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 A ja mam pytanie czy silnik Ray C3536/05 i orginalny kołpak ze śmigłem będzie odpowiedni do mojego EGP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Tak, mam ten motor tylko silnik ma na końcu /08. Pięknie że sobą gra:) łopatki graupnera 12x6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.