Skocz do zawartości

Easy Glider PRO


Marcin

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem Wam szczerze, że nie sądziłem, że będę miał taki problem w doborze wyposażenia tak prawdę mówiąc to dalej jestem w lesie:) …choć z drugiej strony każdy ma dobre intencje i jego zdaniem jego wyposażenie jest najlepsze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Miałem podobny przypadek z pierwszym EGP z bardzo dużej wysokości pikując pionowo w dół poszły tryba w serwie steru wysokości :D nabrał takiej prędkości że masakra a pech chciał że spadł na drogę asfaltową. kilka większych kawałków pozbierałem a jego większość jak bym chciał to musiał bym smiatkiem i szufelką pozmiatać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pel No i dla tego nie cyrtol się jak baba :mrgreen: tylko podejmij decyzje i kup. Najwyżej nie będziesz do końca zadowolony, ale to będzie dobra nauka. Jak mawia przysłowie: jak się nie wywrócisz to ...

Szkoda gadać tylko trzeba działać. Zamów 3536 1100Kv RAY i zobaczysz będzie OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie miałem pojęcia co wpakować do mojego EG. W modele.sklep we Wrocławiu zakupiłem całość: od modelu, poprzez klej, silnik, serwa, pakiet, ładowarkę, spraye, po aparaturę.

Zaufałem sprzedawcy - bo wg mnie znał się na rzeczy. Czy był to najlepszy wybór? Nie wiem, ale na pewno nie wprowadzono mnie w błąd - zestaw sprawdził się w 200%-ach.

Kupowałem tam jeszcze kilka razy. Efekt podobny - pełne zadowolenie.

Teraz, jeśli coś naprawdę mnie interesuje, to owszem śledzę temat, post po poście i wybieram tzw. LIDERA, później kilka pytań na PW i mam rozwiązanie. Nie wrzucam pytania no forum, ponieważ niektórzy forowicze (nie pomyliłem się) sieją więcej zamętu, niż udzielają fachowej pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde miałem się już nie odzywać ale Michał mnie trochę sprowokował ;)

Uwielbiam ludzi którzy uważają, że jak szybowiec to tylko laminat i min. 3m reszta to rzutki dla dzieci, jak spalina to min. 50ccm i 2,5-3 m rozpiętości bo mniejszymi silnikami (modelami) to ich dzieci i wnuki się bawią na podwórku. Tylko tacy ludzie mogą mienić się modelarzami reszta to ... i tu mi przychodzi tylko brzydkie określenie.

Po prostu uwielbiam takich ludzi i za każdym razem dziękuję Bogu, że nie jestem takim gościem :mrgreen:

 

EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy będzie można zaprosić Cię do Spiża i odebrać kabinę

No tam to zawsze o każdej porze i każdego dnia na pszeniczne nie klarowane ;)

Kurna zimno, ciemno i tekie tam głupoty przychodzą go głowy. :mrgreen:

 

EDIT.

Koszmarna ortografia

W tym wieku takie błędy :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

moja konfiguracja (EG Glider przerobiony na elektro):

silnik: Turnigy 2217 16turn 1050kv (taki czerwony za 15$)

łopatki: 10x6.0

pakiet: 2200mAh 3S1P

regulator: TP 40A (taki fioletowy heli, z blachą na)

 

Waga ok 1050g z 2 kulkami od myszki na ogonie celem wyważenia (z 50g).

Na tym napędzie idzie pod kątem 60-70* do góry. Na 1 pakiecie latałem ponad 30 min. (w trybie wyniesienie do góry i swobodne szybowanie).

 

Do zalet EG można zaliczyć niewątpliwą wytrzymałość. Miałem przygodę, że zgubiłem kabinę z pakietem (wożę pakiet w wydrążonej kabinie), podczas pętli zewnętrznej (wypięła się kabina a gumka zabezpieczająca nie utrzymała ciężaru pakietu i siły odśrodkowej), na wysokości ok 100m. EG w pozycji na plecach bardzo płaskim korkiem z niewielką prędkością opadł na matkę ziemię w wysoką trawę. Po pół godzinie poszukiwań kabina z pakietem została odnaleziona. Straty - tylko moralne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konrad i tu masz chyba dużo racji nie ma co się niańczyć i trzeba zacząć działać i zacząć uczyć na własnych błędach:) No chyba, że wpadnę do Wrocka odwiedzić stare kąty i razem podumamy przy Spiżu nad dalszym losem ludzi zarażonych pasją:( jednym słowem cytując klasyka „jak żyć” ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konrad i tu masz chyba dużo racji nie ma co się niańczyć i trzeba zacząć działać i zacząć uczyć na własnych błędach:) No chyba, że wpadnę do Wrocka odwiedzić stare kąty i razem podumamy przy Spiżu nad dalszym losem ludzi zarażonych pasją:D jednym słowem cytując klasyka „jak żyć” ;)

 

Bardzo zapraszam bardzo chętnie się spotkam.

Jak będziesz w okolicach to daj znać. Na wszelki wypadek na PW daje nr telefonu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

W trakcie przebudowy forum , skończyłem scalanie mojego EGP i tak się prezentował przed nałożeniem wybranych z załączonego zestawu naklejek dekoracyjnych:

 

egp4.jpg

 

A po naklejeniu tego co mi się spodobało, tak to teraz wygląda:

egp3.jpg

 

Wykorzystałem też część numeru rejestracyjnego i po dodaniu literek SP jest polska rejestracja.

No i model powędrował pod powałę w oczekiwaniu na "speca" od elektryki, który naładuje pakiet i dokona regulacji serw. Ale do tego trzeba jego wolnego czasu i nast. ładnej pogody do oblotu. Tak sobie wisi:

 

egp2.jpg

 

i na tle całego "stadka":

egp1.jpg

 

Relacja z oblotu nastąpi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam !

Moim skromnym zdaniem usadowienie lotek na zawiasach przy tak lekkim modelu nie powinno mieć znaczącego wpływu-może przyspieszy nieznacznie reakcję na lotki a serwom będzie trochę lżej.

Ja w swoim EGP na spodnią najbardziej wybrzuszoną część kadłuba ( praktycznie od kołpaka do haka holowniczego) zalaminowałem paskami włókna szklanego takiego z rolki o szerokości 2 cm.Dodatkowo wzmacnia to znacząco przód kadłuba przy "kretowaniu" o czym już się przekonałem w swoim pierwszym locie :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,

ja mam PKZ Radian Pro ( z klapami ) :

1. Lotki i SW , od 1 roku i okolo 100 lotów nie stwierdzilem uszkodzeń, SK tak wykonałm na zawiasach.

1.1. W Xeno Multiplexa , tak są peknięcia lotek na wysokości popychaczy , które podkleiłem taśmą samoprzylepną , ale tu mamu duże przeciązenia, latam Xeno przy wiatrach do 25 km / godz. w porównaniu z Radian.

2. Kadłub Radian po obu stronach przez prawie całą długość nakleiłem taśmę zbrojoną szklem o szer 25 mm , na którą potem nakleiłem taką " łądną " ale cienką taśmę czerwoną ".

3. Dolną cześć kadłuba okleiłem taśma od osłony silnika az po krewędz natarcia płata .

Tak jak napisałm uwagi moje są dla Radiana po wylataniu okolo 100 lotów i Xeno w podobnej ilości .

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.