KRY3 Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Kacper, ja też zanim ulotniłem swojego Phoenixa, za sugestiami Kolegów z forum zakupiłem nowy regulator, silnik oraz łopaty śmigła. Wymieniłem tylko regulator oraz śmigło na Graupnera 9x6 i model lata z pakietem 1,8Ah aż miło:-). A silnik który leży sobie i czeka od roku to C2836 1000kV Silver Blue Pozdrawiam i życzę przyjemności z szybowania
idfx Opublikowano 30 Września 2013 Autor Opublikowano 30 Września 2013 Rozumiem, że jednak zostawiłeś oryginalny silnik ?
KRY3 Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Tak, możesz spokojnie latać na stockowym silniku, jeśli używasz go tylko do wyniesienia szybowca do góry, a nie do latania na silniku jak hotlinerem :-))
idfx Opublikowano 30 Września 2013 Autor Opublikowano 30 Września 2013 Dzięki za istotną radę. No to składam tak jak było. Mam do niego regulator 55A, który na pewno wymienię i obowiązkowo serwa. Mam nadzieję, że na koniec października już polatam (w poniedziałek wyjeżdżam na urlop). Jedyne co mnie obecnie trapi to umiejętne wzmocnienie płatów. Będę latał w wyjątkowo nie sprzyjających warunkach, gdzie wciąż wieje. Obecne gną się już w rękach a co dopiero na wietrze, w locie przekraczającym spokojnie 80 km/h
Wojciech21 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Zaciekawił mnie Twój silnik.... Pierwszy raz widzę że do Phoenixa 2000 w HK wsadzili silnik typu dzwonek! U mnie jak i w obszernym temacie na RCGroups silnik w Phoenixie u większości był taki: I na takim stockowym wyposażeniu phoenix śmigał pod około 40-45o w górę. (teraz ten silniczek napędza deltę 120minut ) Gdyby nie przystosowanie Phoenixa do latania z GoPro 3 pewnie bym zostawił taki jaki był oryginalnie.
idfx Opublikowano 1 Października 2013 Autor Opublikowano 1 Października 2013 To ciekawe Spodziewałem się, że ładują to co mają pod ręką, ale żeby były aż takie rozbieżności Na zdjęciach jest dokładnie to, co z niego wyciągnąłem. Teraz już całkiem zgłupiałem, bo być może piszemy o całkowicie innym "stockowym" wyposażeniu.
f-150 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Latam Phoenixami od 3 lat (1.6,2.6,2 kupione w Polsce) i szkolę na nich adeptów.Nigdy nie zdarzyło się abym musiał coś wymieniać. Już teraz przynajmniej wiem że te wersje z HK to inna bajka,która potwierdza moją teorię iż modele z HK to badziew jeżeli chodzi o wyposażenie. Miałem cztery różne modele od nich i zawsze wyposażenie było do śmieci.
idfx Opublikowano 1 Października 2013 Autor Opublikowano 1 Października 2013 Masz rację Dlatego tym bardziej żałuję, że kupiłem wersję z wyposażeniem.
idfx Opublikowano 1 Października 2013 Autor Opublikowano 1 Października 2013 Moderowano przez Idfx. Temat wydzielony z dyskusji : "Rekord Guinnesa 709 km/h" Przyznam, że szybowanie z założenia wydawało mi się nudne i powolne, ale czytam i czytam od tygodni i okazuje się, że i tu spotkają mnie niespodzianki i prędkości. Szybowiec mam prawie gotowy do lotu, ale już zastanawiam się nad wzmocnieniem płatów i zwiększeniem do 2.6m. Na codzień mam cholerne wiatry i obecna konstrukcja może tego nie wytrzymać.
cZyNo Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Za lekki masz model jak na wiatry >8ms. Kiedyś latałem podobnym. Zazdroszczę tych cholernych wiatrów
idfx Opublikowano 1 Października 2013 Autor Opublikowano 1 Października 2013 Też mnie to martwi i przymierzam się do doważenia około 350 - 400 gramów, ale jeszcze nie wiem jak to zrobić z głową.
Pietuh Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Przypomniały mi się moje boje z ASW 17 który nie lubi wiatru a obciążony lata do d...y, dobrze gdyby się wypowiedzieli użytkownicy Phoenixa 2000 jak zachowuje się na sporym wietrze.
idfx Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Opublikowano 24 Lutego 2014 eeee ... z braku czasu, pogody itd. nie udało mi się go jeszcze ulotnić. Dziś jednak wrócił do łask i przygotowałem go właśnie do wysyłki do PL, tam prędzej polatam bo nie ma takich huraganów. Ostatecznie pozostawiłem oryginalny silnik, zmieniłem jedynie regulator na 55A (taki miałem "wolny"). 30A który był w zestawie wydawał mi się "na styk" dla tego silnika. Jutro paczuszka idzie w świat i mam nadzieję na Wielkanoc będę mógł się pocieszyć już modelem w locie. 1
idfx Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 ok ... model "gotowy" do jutrzejszych lotów ... Coś jednak nie tak z wyważeniem. Co prawda dałem większy regulator, ale nie może on aż tak przeważać modelu. Włożyłem 3 różne pakiety - 2200 i dwa 1300 mAh. Mimo, że dopchałem je na sam koniec półki idąc w kierunku ogona (gdzie na ogół umieszczałem odbiornik) model leci na nos jak szalony. Czy mieliście podobne przygody ? Czy jest szansa zaradzić jakoś bez doczepiania ołowiu na ogon ? Troszkę się to na mnie mści bo do tej pory każdy jeden model musiałem doważać na nos, tym razem na odwrót
darqo Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zaciągni Sw to wyrówna a tak poważnie to regulatora nie ma gdzie z tyłu upchnąć?przedłużka kabli i jazda z nim na tył.
idfx Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Przesunalem regulator na granice dlugosci kabli ;-) pakiet wole zostawić w oryginalnej polce co by polowy elektroniki nie wyrwał w razie kraksy.
darqo Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Wyjmij regulator , połóż na model i zobacz o ile trzeba by było przedłużyć kable do wyważenia , i oczywiście jakieś mocowanie co by nie pojachał. ps, SC masz dobrze? coś na zdjęciu wygląda jak by za bardzo na tył.
idfx Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 SC 72.5 mm od krawędzi natarcia, dokładnie tam, gdzie oznaczone. Zrobię jak piszesz z regulatorem. Jeśli nie pomoże to chyba jednak dowaze ogon. Nie mam za grosz doświadczenia z szybowcami / motoszybowcami. Czy warto taki model minimalnie przeważać na przód ?
PK999 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Czy jest szansa zaradzić jakoś bez doczepiania ołowiu na ogon ? Może nie trzeba nic doczepiać i takie wyważenie będzie Ci odpowiadało? To szybowiec więc można sobie pozwolić na kilka wyrzutów z ręki i sprawdzenie.
darqo Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 SC 72.5 mm od krawędzi natarcia, dokładnie tam, gdzie oznaczone. Zrobię jak piszesz z regulatorem. Jeśli nie pomoże to chyba jednak dowaze ogon. Nie mam za grosz doświadczenia z szybowcami / motoszybowcami. Czy warto taki model minimalnie przeważać na przód ? Zawsze lepiej ( łatwiej) zaciągać SW niż oddawać, więc trochę na przód na początek , ale to tylko moje zdanie
Rekomendowane odpowiedzi