Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kacper,

ja też zanim ulotniłem swojego Phoenixa, za sugestiami Kolegów z forum zakupiłem nowy regulator, silnik oraz łopaty śmigła. Wymieniłem tylko regulator oraz śmigło na Graupnera 9x6 i model lata z pakietem 1,8Ah aż miło:-). A silnik który leży sobie i czeka od roku to C2836 1000kV Silver Blue

Pozdrawiam i życzę przyjemności z szybowania

Opublikowano

Tak, możesz spokojnie latać na stockowym silniku, jeśli używasz go tylko do wyniesienia szybowca do góry, a nie do latania na silniku jak hotlinerem :-))

Opublikowano

Dzięki za istotną radę. No to składam tak jak było. Mam do niego regulator 55A, który na pewno wymienię i obowiązkowo serwa. Mam nadzieję, że na koniec października już polatam (w poniedziałek wyjeżdżam na urlop). Jedyne co mnie obecnie trapi to umiejętne wzmocnienie płatów. Będę latał w wyjątkowo nie sprzyjających warunkach, gdzie wciąż wieje. Obecne gną się już w rękach a co dopiero na wietrze, w locie przekraczającym spokojnie 80 km/h

Opublikowano

Zaciekawił mnie Twój silnik.... Pierwszy raz widzę że do Phoenixa 2000 w HK wsadzili silnik typu dzwonek!

 

U mnie jak i w obszernym temacie na RCGroups silnik w Phoenixie u większości był taki:

 

l6b8XpTl.jpg

 

I na takim stockowym wyposażeniu phoenix śmigał pod około 40-45o w górę. (teraz ten silniczek napędza deltę 120minut ;) )

Gdyby nie przystosowanie Phoenixa do latania z GoPro 3 pewnie bym zostawił taki jaki był oryginalnie.

Opublikowano

To ciekawe :) Spodziewałem się, że ładują to co mają pod ręką, ale żeby były aż takie rozbieżności :) Na zdjęciach jest dokładnie to, co z niego wyciągnąłem. Teraz już całkiem zgłupiałem, bo być może piszemy o całkowicie innym "stockowym" wyposażeniu. ;)

Opublikowano

Latam Phoenixami od 3 lat (1.6,2.6,2 kupione w Polsce) i szkolę na nich adeptów.Nigdy nie zdarzyło się abym musiał coś wymieniać.

Już teraz przynajmniej wiem że te wersje z HK to inna bajka,która potwierdza moją teorię iż modele z HK to badziew jeżeli chodzi o wyposażenie.

Miałem cztery różne modele od nich i zawsze wyposażenie było do śmieci.

Opublikowano

Moderowano przez Idfx. Temat wydzielony z dyskusji : "Rekord Guinnesa 709 km/h"

 

;) Przyznam, że szybowanie z założenia wydawało mi się nudne i powolne, ale czytam i czytam od tygodni i okazuje się, że i tu spotkają mnie niespodzianki i prędkości. Szybowiec mam prawie gotowy do lotu, ale już zastanawiam się nad wzmocnieniem płatów i zwiększeniem do 2.6m. Na codzień mam cholerne wiatry i obecna konstrukcja może tego nie wytrzymać.

Opublikowano

Też mnie to martwi i przymierzam się do doważenia około 350 - 400 gramów, ale jeszcze nie wiem jak to zrobić z głową.

Opublikowano

Przypomniały mi się moje boje z ASW 17 który nie lubi wiatru a obciążony lata do d...y, dobrze gdyby się wypowiedzieli użytkownicy Phoenixa 2000 jak zachowuje się na sporym wietrze.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

eeee ... z braku czasu, pogody itd. nie udało mi się go jeszcze ulotnić. Dziś jednak wrócił do łask i przygotowałem go właśnie do wysyłki do PL, tam prędzej polatam bo nie ma takich huraganów. Ostatecznie pozostawiłem oryginalny silnik, zmieniłem jedynie regulator na 55A (taki miałem "wolny"). 30A który był w zestawie wydawał mi się "na styk" dla tego silnika. Jutro paczuszka idzie w świat i mam nadzieję na Wielkanoc będę mógł się pocieszyć już modelem w locie.

  • Lubię to 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

ok ... model "gotowy" do jutrzejszych lotów ...

 

Coś jednak nie tak z wyważeniem. Co prawda dałem większy regulator, ale nie może on aż tak przeważać modelu. Włożyłem 3 różne pakiety - 2200 i dwa 1300 mAh. Mimo, że dopchałem je na sam koniec półki idąc w kierunku ogona (gdzie na ogół umieszczałem odbiornik) model leci na nos jak szalony. Czy mieliście podobne przygody ? Czy jest szansa zaradzić jakoś bez doczepiania ołowiu na ogon ? 

 

Troszkę się to na mnie mści bo do tej pory każdy jeden model musiałem doważać na nos, tym razem na odwrót :)

 

bmhb.jpg

Opublikowano

Zaciągni Sw to wyrówna :D a tak poważnie to  regulatora nie ma gdzie z tyłu  upchnąć?przedłużka kabli i jazda z nim na tył.

Opublikowano

Przesunalem regulator na granice dlugosci kabli ;-) pakiet wole zostawić w oryginalnej polce co by polowy elektroniki nie wyrwał w razie kraksy.

Opublikowano

Wyjmij regulator , połóż  na model i zobacz o ile trzeba by było przedłużyć kable do wyważenia , i oczywiście jakieś mocowanie co by nie pojachał.

ps, SC masz dobrze? coś na zdjęciu wygląda jak by za bardzo na tył.

Opublikowano

SC 72.5 mm od krawędzi natarcia, dokładnie tam, gdzie oznaczone. Zrobię jak piszesz z regulatorem. Jeśli nie pomoże to chyba jednak dowaze ogon. Nie mam za grosz doświadczenia z szybowcami / motoszybowcami. Czy warto taki model minimalnie przeważać na przód ?

Opublikowano

Czy jest szansa zaradzić jakoś bez doczepiania ołowiu na ogon ? 

 

 

 

 Może nie trzeba nic doczepiać i takie wyważenie będzie Ci odpowiadało?

To szybowiec więc można sobie pozwolić na kilka wyrzutów z ręki i sprawdzenie.

Opublikowano

SC 72.5 mm od krawędzi natarcia, dokładnie tam, gdzie oznaczone. Zrobię jak piszesz z regulatorem. Jeśli nie pomoże to chyba jednak dowaze ogon. Nie mam za grosz doświadczenia z szybowcami / motoszybowcami. Czy warto taki model minimalnie przeważać na przód ?

Zawsze lepiej ( łatwiej) zaciągać SW niż oddawać, więc trochę na przód na początek , ale to tylko moje zdanie ;)

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.