szpieg Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Witam czy ten model powinno sie wywazac z paliwem czy bez bo słyszałem juz 10 wersji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Oficjalna wersja : BEZ PALIWA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Potwierdzam - zawsze się wyważa modele bez paliwa !!! Chodź z paliwem nie powinno być wielkiej różnicy bo zawsze zbiorniki paliwa montuje się tam gdzie jest srodek ciężkości (mniej - więcej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Niestety sprawa dyskusyjna . Akurat od zawsze wyważam model tak jak ma być do lotu, czyli z zatankowanym zbiornikiem i zawsze wychodziło to ok ,więc każdy sposób jest dobry. To nie moja teoria -na modelarni instruktor tak nakazywał (a dość konkretny bo śp.P Stanisław Cichoń) i tego się trzymam mimo różnych zdań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpieg Opublikowano 21 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 No jednak każdy inaczej robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alenik Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Wszystkie 3 modele (1 x funfly i 2 x kombat WW2) wyważałem bez paliwa i było OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Jeżeli zbiornik paliwa jest pod środkiem ciężkości to obojętne. Ale pewnie jest z przodu przed ŚĆ, więc bez paliwa bo inaczej po wypaleniu zbiornika model będzie za ciężki na tył i będzie zabawa w "pompowanie". Jeżeli jest to model ze zdjęcia (górnopłat) to radzę szczególnie dobrze sprawdzić wyważenie prze lotami, bo często uzyskanie równowagi dla takich modeli jest złudne. Model powinien tak się zachować, aby po położeniu małego ciężaru na nos nastąpił nieproporcjonalnie duży wychył do przodu - wtedy jest punkt równowagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Ja robie dokladnie tak jak opisuje Piotrek. Z pustym bakiem z tylnym wywazeniem ladowanie moze sprawic nie lada niespodzianke... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi