Skocz do zawartości

Zmiana Auta


rapier

Rekomendowane odpowiedzi

Witaj, " grzebie" w autach i obyś trafił na dobry egzemplarz - mam na mysli ten konkretnie silnik... Jezeli jednak juz go masz to zadbaj o nowy rozrząd (bo wiara w zapewnienia: panie 2 tygodnie temu nowiuski wymieniłem - prowadzi do zguby), oraz wymiane oleju, pilnuj terminów. 1,6HDi słynie ze słabych wałów (wycieraja sie czopy korbowodowe, traci cisnienie oleju i nieszczescie gotowe). Nie zrazaj sie, napewno kupiłeś super egzemplarz. Pamiętaj tylko że kto smaruje - ten jedzie.

 

Rozrząd juz zmieniony. Co prawda wg. producenta zmiana rozrządu ma być po 240 000 km, ale chyba nie ma nikogo kto by nerwowo to wytrzymał. Zresztą okazało się że i tak to był ostatni dzwonek bo pompa wody już przepuszczała.

Oleje i filtry również zmienione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i stałem się posiadaczem pojazdu którego wcale nie brałem pod uwagę, ale po pierwszym kontakcie już nie chciałem nic innego. Wybór padł na C4 Grand Picasso, diesel 1,6 hdi 110 KM

Bardzo się zastanawiałem co kupić aby mi długo służyło na emeryturze.

Zdecydowałem się na nowy samochód innej marki.

Natomiast z używanych w tej klasie, po badaniach wśrud znajomych, C4 Grand Picasso jest najlepszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze auto to takie które nie było kombinowane wszystkie nowe samochody się psuja nie ma znaczenia marka (mówię to bardzo pobieżnie na fundamencie znajomego prowadzącego warsztat) znaczenie ma przede wszystkim koszt części zamiennych i części eksploatacyjnych. Ja zaproponował bym takie rodzinne bardzo wygodne auto :http://allegro.pl/zadbany-renault-grand-espace-2-0-dci-150-hp-i3756095477.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale,kolega juz auto,kupil,wiec nie ma co juz doradzac,przekona sie sam,czy jest dobre czy zle.Osobiscie jezdzilem renault safrane 2.2 TD i bylo przestronne,w bagaznik wchodzilo 4 wielkie torby,i jeszcze mialem miejsce na cos innego,gdzie cztery osoby mojej postury,siedzialy rowniez swobodnie,kazdy,mi mowil ze renault,awaryjny,bede zawsze go remontowal,nic mylnego,zmienialem w nim tylko plyny i tankowalem,dla mnie bomba samochod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam z każdej francuskiej "stajni" po sztuce:

Citroen C4 2008 3d 1.6 HDI bez FAP zero problemów

Peugeot 206 1.4 2007 zero problemów

Renault Espace III 2000 2.0 "zbrakło" by miejsca na forum do wypisania wszystkich usterek jakie mi się przytrafiły w tym aucie

Od drobnych usterek elektryką typu termometr cały czas pokazuje -32'C do czwartej wymiany skrzyni biegów.

Instalacja elektryczna to jeden wielki eksperyment.

Płyta podłogowa jest od Laguny jak i silnik i skrzynia biegów przy czym auto jest cięższe od Laguny jakieś 600 kg.

Jedyne co mnie trzyma przy tym aucie to jego przestronność i komfort jazdy.

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaaaaa. Po 2004 jest EURO4 i sterownik silnika ma ograniczyć moc jak zostanie stwierdzone przekroczenie emisji. Zamiast emitować troszkę więcej czegośtam, musisz wyemitować kilkaset kilo na złom.

Auta wyprodukowane po 2004r jeżdżą do przebiegu 200kkm.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była już dyskusja na takie tematy. Ustaliliśmy, że era samochodów skończyła się w połowie lat 90, gdy samochody miały jeszcze np. ocynkowane blachy. Teraz to jest taki sam produkt jak pralka czy telewizor. Co rok nowy design i do wyrzucenia na śmietnik po wygaśnięciu gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.