rapier Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Witaj, " grzebie" w autach i obyś trafił na dobry egzemplarz - mam na mysli ten konkretnie silnik... Jezeli jednak juz go masz to zadbaj o nowy rozrząd (bo wiara w zapewnienia: panie 2 tygodnie temu nowiuski wymieniłem - prowadzi do zguby), oraz wymiane oleju, pilnuj terminów. 1,6HDi słynie ze słabych wałów (wycieraja sie czopy korbowodowe, traci cisnienie oleju i nieszczescie gotowe). Nie zrazaj sie, napewno kupiłeś super egzemplarz. Pamiętaj tylko że kto smaruje - ten jedzie. Rozrząd juz zmieniony. Co prawda wg. producenta zmiana rozrządu ma być po 240 000 km, ale chyba nie ma nikogo kto by nerwowo to wytrzymał. Zresztą okazało się że i tak to był ostatni dzwonek bo pompa wody już przepuszczała. Oleje i filtry również zmienione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 no i stałem się posiadaczem pojazdu którego wcale nie brałem pod uwagę, ale po pierwszym kontakcie już nie chciałem nic innego. Wybór padł na C4 Grand Picasso, diesel 1,6 hdi 110 KM Bardzo się zastanawiałem co kupić aby mi długo służyło na emeryturze. Zdecydowałem się na nowy samochód innej marki. Natomiast z używanych w tej klasie, po badaniach wśrud znajomych, C4 Grand Picasso jest najlepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Najlepsze auto to takie które nie było kombinowane wszystkie nowe samochody się psuja nie ma znaczenia marka (mówię to bardzo pobieżnie na fundamencie znajomego prowadzącego warsztat) znaczenie ma przede wszystkim koszt części zamiennych i części eksploatacyjnych. Ja zaproponował bym takie rodzinne bardzo wygodne auto :http://allegro.pl/zadbany-renault-grand-espace-2-0-dci-150-hp-i3756095477.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzydlaty smok Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 No ale,kolega juz auto,kupil,wiec nie ma co juz doradzac,przekona sie sam,czy jest dobre czy zle.Osobiscie jezdzilem renault safrane 2.2 TD i bylo przestronne,w bagaznik wchodzilo 4 wielkie torby,i jeszcze mialem miejsce na cos innego,gdzie cztery osoby mojej postury,siedzialy rowniez swobodnie,kazdy,mi mowil ze renault,awaryjny,bede zawsze go remontowal,nic mylnego,zmienialem w nim tylko plyny i tankowalem,dla mnie bomba samochod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Również jestem "fanatykiem" Renault, 3 z kolei i na 100% nie ostatni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Również jestem "fanatykiem" Renault, 3 z kolei i na 100% nie ostatni. Jesteś w moim wieku więc dlaczego 3ci z kolei skoro takie dobre i niezawodne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 A tak wyszło oba samochody dalej jeżdżą u rodziny i mają się dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 A ja mam z każdej francuskiej "stajni" po sztuce: Citroen C4 2008 3d 1.6 HDI bez FAP zero problemów Peugeot 206 1.4 2007 zero problemów Renault Espace III 2000 2.0 "zbrakło" by miejsca na forum do wypisania wszystkich usterek jakie mi się przytrafiły w tym aucie Od drobnych usterek elektryką typu termometr cały czas pokazuje -32'C do czwartej wymiany skrzyni biegów. Instalacja elektryczna to jeden wielki eksperyment. Płyta podłogowa jest od Laguny jak i silnik i skrzynia biegów przy czym auto jest cięższe od Laguny jakieś 600 kg. Jedyne co mnie trzyma przy tym aucie to jego przestronność i komfort jazdy. Rafał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alenik Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Bo to zabytek Trzeba zmienić na takie po 2005 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 taaaaaa. Po 2004 jest EURO4 i sterownik silnika ma ograniczyć moc jak zostanie stwierdzone przekroczenie emisji. Zamiast emitować troszkę więcej czegośtam, musisz wyemitować kilkaset kilo na złom. Auta wyprodukowane po 2004r jeżdżą do przebiegu 200kkm. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Była już dyskusja na takie tematy. Ustaliliśmy, że era samochodów skończyła się w połowie lat 90, gdy samochody miały jeszcze np. ocynkowane blachy. Teraz to jest taki sam produkt jak pralka czy telewizor. Co rok nowy design i do wyrzucenia na śmietnik po wygaśnięciu gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi