kbugatii Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Oprofilowanie amortyzatora oparte o NACA 0020. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Śliczności :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Oszklenie kabiny. Niestety plik ma już 130 MB i komputer wiesza się przy renderowaniu całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Mała modyfikacja kabiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Maska boczna gotowa. Z dopasowaniem balsowego wypełnienia przedniej części kadłuba to będzie zabawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Bardzo ładnie to wszystko wygląda. Zaczyna mnie kusić, jeśli dojedziesz do końca :-) Ale w elektryku :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 OK! Jak skończę poszycie balsowe przodu to przyjdzie czas na napęd elektryczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Poszycie bardziej dopracowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Jaką przewidujesz wagę konstrukcji? Bez napędu i serwomechanizmów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Małe doświadczenie w budowie modeli "w realu" nie pozwala na wiarygodną odpowiedź. Mam nadzieję, że zmieści się w 5KG aby można go było zakwalifikować do klasy F4C H-P. Na razie straszną frajdę sprawia mi poznawanie możliwości TurboCada'a. Sądzisz, że patent na ruchomy statecznik w Wicherku 25 z Twojego wątku sprawdzi się w modelu o rozpiętości 2.1m ?. Jeżeli tak to za pozwoleniem Waści go rozrysuję. A w sumie dlaczego model nie miałby być napędzany tym: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Małe dopieszczenie drzwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Małe doświadczenie w budowie modeli "w realu" nie pozwala na wiarygodną odpowiedź. Mam nadzieję, że zmieści się w 5KG aby można go było zakwalifikować do klasy F4C H-P. Na razie straszną frajdę sprawia mi poznawanie możliwości TurboCada'a. Sądzisz, że patent na ruchomy statecznik w Wicherku 25 z Twojego wątku sprawdzi się w modelu o rozpiętości 2.1m ?. Nie widzę przeciwwskazań. Ważna jest tylko sztywność całego układu przeniesienia napędu, co wygeneruje dodatkowe gramy na ogonie i wybranie odpowiednio odpornego na ścieranie elementu na wodzik. Należy też pamiętać, że kinematyka napędu w zastosowanym przeze mnie układzie ma sama z siebie "odwrotne expo" i trzeba będzie mocno korygować na aparaturze. A motorek wygląda mi trochę jak Turnigy Aerodrive :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Nie widzę przeciwwskazań. A motorek wygląda mi trochę jak Turnigy Aerodrive :-) OK! Sam chciałem i szykują się extra godziny przy PC. Żeby nie było niedomówień to motorek został zassany ze strony https://grabcad.com/library/turnigy-d2826-6-2200kv-rc-motor i faktycznie jest to ten , o którym piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Ale ten jest stanowczo za mały. Jak chcesz, to coś dobiorę, mam wykupiony płatny http://www.ecalc.ch/ . Podaj tylko średnicę śmigła, ilość łopat i planowaną wagę modelu bez pakietu i silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 W wolnych chwilach zegary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Kabina z busolą wygląda poważniej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Przymiarka do formatek. Pytanie dotyczy wyboru sklejki. Czy jest duża różnica w wytrzymałości sklejki lotniczej (drogiej w ofertach sklepów) w porównaniu do sklejki brzozowej PANAMA (sporo tańszej)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Płoza ogonowa kończy tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Dodany zbiornik paliwa 400 ml. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Walczę z żebrami skrzydła. Nie jestem w stanie uzyskać linii prostej łączącej punkty dźwigarów na górnej i dolnej powierzchni. Każdego żebra z osobna nie jestem w stanie wygenerować, ponieważ mają one różną grubość procentową (nasadowe - 18%, końcowe - 9% i nie są ułożone w prostokącie). Pozostaje wyciąć ze sklejki skrajne szablony a żebra pośrednie wykonać tradycyjnie w bloczku. Może przesadzam ale czy ugięcie tej linii wynoszące 1,17 mm ma wielkie znaczenie? Pomyślałem, że będzie je można wyrównać i tak koniecznymi nakładkami pomiędzy kesonem przednim a tylnym dźwigarem. Co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi