Marcin851 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Witam. Do tej pory siedziałem tylko w motoszybowcach ale zaciekawił mnie modelik MDC F-14 i tak dla odmiany sklejam sobie parkjeta z tych oto planów http://www.parkjets.com/f-14-mdc/single-gallery/14487237 jako że jestem zielony z tych tematów sugestie mile widziane Uploaded with ImageShack.us i tak wydruki, sklejanie i wycinka planów na depronie 6mm zajęło mi całą sobotę! Po depron byłem w Czechach w Ostrawie w SCZ model, sklep został przeniesiony z ul. Chopinowa 5 na ul Chopinowa 563/5 (ta główna droga co tramwaje jeżdżą ) i teraz tam mają dużo więcej wszystkiego! POLECAM!!! Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Będziesz robił zmienną geometrię skrzydeł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin851 Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 tak tylko zastanawiam się jakie servo tam wpakować? Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin851 Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Płaskownik węglowy 1mm x 5mm fajnie usztywnił skrzydła Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajaner Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Zapowiada się ciekawy model będę kibicował przy budowie. Pozdrawiam Andrzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...