Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szybowiec kupiony od kolegi z lotniska po dzwonie skrzydła nie naruszone ster pionowy do naprawy poziomy nie naruszony kadłub do śmieci.

post-4649-0-63824300-1386623669_thumb.jpg

mniej więcej wyglądał tak po zakupie

post-4649-0-73040700-1386623716_thumb.jpg

nowy kadłub

post-4649-0-89865700-1386623747_thumb.jpg

naprawiony ster wysokości

post-4649-0-37288200-1386623780_thumb.jpg

wklejone serwo wysokości

post-4649-0-48378300-1386623808_thumb.jpg

zrobiona pochwa i wklejona a także wycięte klapy od podwozia

post-4649-0-39368900-1386623955_thumb.jpg

wklejona półka pod podwozie

post-4649-0-95346500-1386623891_thumb.jpg

podwozie zamontowane

 

Silnik zamówiony Turnigy Aerodrive SK3 - 4250-410kv tylko mam obawy ze za mały zasilanie 6s śmigło 14x8

Co o tym sądzicie?

post-4649-0-84642000-1386623858_thumb.jpg

post-4649-0-10884100-1386623925_thumb.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czy ktoś może coś więcej powiedzieć o rozwiązaniu mechanizmu chowania silnika z tego filmu

 

Fajnie by było nie obcinać noska....

Opublikowano

Silnik zamówiony Turnigy Aerodrive SK3 - 4250-410kv tylko mam obawy ze za mały zasilanie 6s śmigło 14x8

Co o tym sądzicie?

 

Nie powinno być problemu. Mój identyczny DG-300 na Emax'sie GT3526 i śmigle 13x6.5 przy 5 celach (4 Ah) daje 3 wysokie windy, a waży 7100g.

 

Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Można powiedzieć że szybowiec gotowy do lotu wyważenie książkowe pokazało że muszę dołożyć na ogon 80 gram trudno gratów już nie idzie przesunąć do tył.malowanie pozostawię na sam koniec po oblocie.

 

post-4649-0-67992800-1394572013_thumb.jpg post-4649-0-72125700-1394572023_thumb.jpg post-4649-0-00366300-1394572031_thumb.jpg

Opublikowano

Fajna maszyna. Jaka wyszła ostatecznie waga do lotu i przy okazji jakie obciążenie wychodzi? Uprasza się o relację z oblotu :) (najlepiej video). Testowałeś może napęd (w sensie pobór prądu, moc ew. ciąg)?

Opublikowano

Na Twoim miejscu zastanowiłbym się nad przesunieciem gratów. 80 gram to sporo i będzie dawało duży moment bezwładnosci, który odczujesz w locie.

Opublikowano

Za bardzo nie ma gdzie tego już przesunąć serwo kierunku już cofnięte odbiornik też tyłu wszystko blokuje mechanizm podwozia przez co nie mogę cofnąć dalej aku,można by było jeszcze cofnąć ku tyłkowi regulator ale ile on waży? chyba nie warte zachodu zresztą doszły by dłuższe długości kabli i wyszło by na to samo.Zobaczę po oblocie i zastanowie się nad mniejszej pojemności akumulatorami albo dwie cele przesunę za dzwigar a 4 zostaną przed podwoziem.

Opublikowano

Cześć,

z tego co widzę, możesz spróbować cofnąć nieco pakiety (o zapas długości przewodów) i mieścić je po obu stronach podwozia, - odrobina sklejki na półki i już.

gdzie wyszedł Ci "książkowy" ŚĆ?

latam takim DG - 3,75 m.- w wersji szybowcowej, mnie teoria nieco rozminęła się z praktyką - o jakieś 100 - 120 gramów ołowiu w dziobie.

Opublikowano

Tak jak pokazuje instrukcja 8 cm od natarcia o rozmieszczeniu pakietów myślałem tak jak ty ale ze względu na to że te mają już 3 sezony to kupie nowe o mniejszej pojemności powinno się udać wyważyć bez dokładania ołowiu na ogon

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.