baziu123 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Szybowiec kupiony od kolegi z lotniska po dzwonie skrzydła nie naruszone ster pionowy do naprawy poziomy nie naruszony kadłub do śmieci. mniej więcej wyglądał tak po zakupie nowy kadłub naprawiony ster wysokości wklejone serwo wysokości zrobiona pochwa i wklejona a także wycięte klapy od podwozia wklejona półka pod podwozie podwozie zamontowane Silnik zamówiony Turnigy Aerodrive SK3 - 4250-410kv tylko mam obawy ze za mały zasilanie 6s śmigło 14x8 Co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojt1125 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Gdzie można dostać taki kadłub? Zawsze mi się ten szybowiec podobał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baziu123 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 napisz no sklepu nastik u nich masz katalog części zamiennych do modeli RCH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baziu123 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Czy ktoś może coś więcej powiedzieć o rozwiązaniu mechanizmu chowania silnika z tego filmu Fajnie by było nie obcinać noska.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mozzo Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Silnik zamówiony Turnigy Aerodrive SK3 - 4250-410kv tylko mam obawy ze za mały zasilanie 6s śmigło 14x8 Co o tym sądzicie? Nie powinno być problemu. Mój identyczny DG-300 na Emax'sie GT3526 i śmigle 13x6.5 przy 5 celach (4 Ah) daje 3 wysokie windy, a waży 7100g. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baziu123 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Graty doszły to i wkleiłem półkę na nie i na pakiety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baziu123 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Czym Panowie najlepiej przykleić wytłoczkę kabiny do ramki? CA bardzo pobrudzi co innego radzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavericknt Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Ja kleilem żywicą L285 z aerosilem. Do dziś beton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baziu123 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 A sylikon ktoś praktykował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skraf Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Silikon też daje radę, klej polimerowy również. Można też poxipolem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baziu123 Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Można powiedzieć że szybowiec gotowy do lotu wyważenie książkowe pokazało że muszę dołożyć na ogon 80 gram trudno gratów już nie idzie przesunąć do tył.malowanie pozostawię na sam koniec po oblocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Połączyłeś szeregowo dwa pakiety o różnych pojemnościach??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baziu123 Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 A w życiu tak się Panie długo nie pojedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 80g na ogon??? jesteś pewien? To by znaczyło, że masz jakieś 250g za ciężki dziób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Columb Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Fajna maszyna. Jaka wyszła ostatecznie waga do lotu i przy okazji jakie obciążenie wychodzi? Uprasza się o relację z oblotu (najlepiej video). Testowałeś może napęd (w sensie pobór prądu, moc ew. ciąg)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Na Twoim miejscu zastanowiłbym się nad przesunieciem gratów. 80 gram to sporo i będzie dawało duży moment bezwładnosci, który odczujesz w locie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baziu123 Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Za bardzo nie ma gdzie tego już przesunąć serwo kierunku już cofnięte odbiornik też tyłu wszystko blokuje mechanizm podwozia przez co nie mogę cofnąć dalej aku,można by było jeszcze cofnąć ku tyłkowi regulator ale ile on waży? chyba nie warte zachodu zresztą doszły by dłuższe długości kabli i wyszło by na to samo.Zobaczę po oblocie i zastanowie się nad mniejszej pojemności akumulatorami albo dwie cele przesunę za dzwigar a 4 zostaną przed podwoziem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RenoFlo Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Cześć, z tego co widzę, możesz spróbować cofnąć nieco pakiety (o zapas długości przewodów) i mieścić je po obu stronach podwozia, - odrobina sklejki na półki i już. gdzie wyszedł Ci "książkowy" ŚĆ? latam takim DG - 3,75 m.- w wersji szybowcowej, mnie teoria nieco rozminęła się z praktyką - o jakieś 100 - 120 gramów ołowiu w dziobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baziu123 Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Tak jak pokazuje instrukcja 8 cm od natarcia o rozmieszczeniu pakietów myślałem tak jak ty ale ze względu na to że te mają już 3 sezony to kupie nowe o mniejszej pojemności powinno się udać wyważyć bez dokładania ołowiu na ogon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi