TommyTom Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Korzytam akumulatorów Dualsky 2250/11V/45C i jestem zadowolony. Już drugi sezon, użytkowane dość intensywne, przechowanie przez zimę (naładowane do poziomu 11,5V - 37%), cały czas twarde. Relacja ceny vs pojemność vs C na przyzwoitym poziomie. Akurat seria GT jest wg mnie ok. Zawsze jest jeszcze kwestia egzemplarzy i jak długo aku leżał w sklepie zanim do mnie trafił. Może po prostu miałem dobre egzemplarze (skoro inni mieli problemy, albo przeciazali). Wyznaje zasadę, ze lepiej o jedna windę mniej niż rozładować aku do poziomu 10V.
CoolSky Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Wszystko fajnie... Piszecie o różnych pakietach, jedne chwalicie, drugie ganicie. Piszecie o spuchniętych celach, o sposobie ładowania, ale... Ale nikt nie bierze pod uwagę jednej sprawy - ładowarki, którą przecież ładujecie pakiety i to też dużo od niej zależy. Swego czasu zakupiłem ładowarkę na HK, zakupiłem akumulatory w polskim sklepie. Byłem wściekły, ponieważ dobre, markowe pakiety puchły jak bułki grachamki po ok. 3 cyklach. Co ciekawe tą samą ładowarką ładowane były również tandetne chińskie pakieciki, które nie puchły ( nie puchły, ale spadała ich wydajność). Wracając do sedna... Od zeszłego roku używam pakietów dualsky. Ani jeden z moich pakietów nie spuchł. Owszem zaobserwowałem, że ich jakość się różni ( zaobserwowana różnica na poszczególnych celach po rozładowaniu), ale jestem z nich bardzo zadowolony. Nigdy, ale to nigdy nia ładuję akumulatorów zaraz po locie. Pewnie ilu użytkowników, ile marek akumulatorów tyle opini... Dla przykładu dodam, że kolega wyżej chwali pakiety RAY. Ja mam same złe doświadczenia z tą marką akumulatorów...
Konrad_P Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Dla przykładu dodam, że kolega wyżej chwali pakiety RAY. Ja mam same złe doświadczenia z tą marką akumulatorów... ale post wyżej mówi o tym że ... Korzytam z akumulatorów Dualsky 2250/11V/45C ... seria GT jest wg mnie ok. Chyba wkradła się jakaś nieścisłość.
CoolSky Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Czasami jest miło przeczytać wątek od początku... Wyżej nie "chodziło" mi o post wyżej... Używam pakietów FOXY (czarnych) i RAY G3 obie firmy zalecają ładowanie prądem 2C i pakiety ani nie puchną ani nie tracą pojemności
bart07 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Ale nikt nie bierze pod uwagę jednej sprawy - ładowarki, którą przecież ładujecie pakiety i to też dużo od niej zależy. Swego czasu zakupiłem ładowarkę na HK, zakupiłem akumulatory w polskim sklepie. Byłem wściekły, ponieważ dobre, markowe pakiety puchły jak bułki grachamki po ok. 3 cyklach. Co ciekawe tą samą ładowarką ładowane były również tandetne chińskie pakieciki, które nie puchły ( nie puchły, ale spadała ich wydajność). Wiem, że będzie to OT, ale napisz co było nie tak z ładowarką.
CoolSky Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Wiem, że będzie to OT, ale napisz co było nie tak z ładowarką. Najprawdopodobniej rozkalibrowany balanser. Na wyświetlaczu ładowarka ładnie kończyła ładowanie przy napięciu na cele 4,20V a w rzeczywistości wartości były o wiele niższe lub wyższe.
samolocik Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Pojawił się fajny zewnętrzny balanser z pomiarem i wyświetlaniem napięcia na celach. Odkąd go kupiłem nie musze wyciagać z modelu pakietu do ładowania i jeżeli tylko wskazania napięcia sa prawdziwe (nie sprawdzałem woltomierzem) to bardzo ładnie balansuje ogniwa - lepiej niż w 2 ładowarkach które posiadam, więc nie trzeba zmieniać taniej ładowarki, wystarczy używać balansera tego typu. Przykładowy link do produktu: http://www.marvio-rc...te-6s,3,68,3598
bart07 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 To był faktycznie kiedyś problem. Ja mam do zdrapania jakiś numer, jeżeli by trzeba było ustawić napięcia. Na szczęście trzyma do 2go miejsca po przecinku. Nie musiałem korzystać.
Rekomendowane odpowiedzi